Hyvä kuvatekniikka helpotti Valtiopäivien seuraamista

Valtioneuvosto kokoontui historiallisesti yleisön eteen Tulevaisuuden Valtiopäivillä Porvoossa 4.5.2017.  Ensimmäistä kertaa sataan vuoteen Suomen hallitus piti valtioneuvoston istunnon avoimesti yleisön edessä.

Näin ainutlaatuisessa tapahtumassa on tärkeä pitää huolta siitä, että tapahtuma on erityisen helposti seurattava. Tulevaisuuden Valtiopäivillä helppo seurattavuus varmistettiin Woltti Groupin toteuttaman kuvatekniikan avulla.

”Poikkeuksellisen suuri ja tarkka LED-näyttö teki tapahtumasta helposti seurattavan lähes 600 osallistujalle. Isolla kuvapinnalla saa tuotua näyttävästi esiin esitysaineistojen lisäksi äänestykset, viestiseinän ja kamerakuvat”, Woltti Groupin asiakkuusjohtaja Jukka Mäkelä kertoo.

Tulevaisuuden Valtiopäivät on tapahtuma, joka järjestettiin nyt ensimmäistä kertaa. Tapahtuman tavoitteena on koota kansalaiset, päättäjät ja asiantuntijat yhteen etsimään uusia muotoja demokratian toteutumiselle ja kansalaisten kuulemiselle. Tulevaisuuden Valtiopäivät järjestettiin Porvoon Taidetehtaassa.

Kysy lisää kuvatekniikasta: jukka.makela@wolttigroup.fi

Lisää artikkeleita

Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran

Ensivaikutelma joka tekee vaikutuksen

Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran. Siksi sen on parasta olla hyvä. Ensivaikutelma ratkaisee. Vanha klisee on erityisen totta erityisesti yritysmaailman…

Työpajamuotoinen tapahtuma kiinnostaa

Kun ohjelman tekevät vieraat itse

Fasilitointi tekee yritystapahtumasta vaikuttavamman. “Perinteinen tapa järjestää B2B-tapahtuma on laittaa kutsuvieraat kuuntelemaan muiden juttuja. On keynote-puhuja, paneeli, pyöreän pöydän keskustelu…

Messut kiinnostavat taas

Älä unohda messuja

Kuinka ohjataan omalle messuosastolle juuri ne oikeat vieraat? Kun uudet tuotteet esitellään 3D-videoina ja ihmiset rakentavat ammattiverkostojaan sosiaalisessa mediassa, näyttävät…

Tapahtuman tarina alkaa jo kutsusta

Tapahtumassa brändi herää eloon

Tapahtuma kertoo tarinaa aina ensimmäisestä kutsuviestistä vieraiden siitä kertomiin kokemuksiin. Tapahtumaa suunniteltaessa on tärkeää miettiä, mitä asioita tilaisuudessa halutaan nostaa…

Tapahtumat ovat kohtaamisia, jotka jäävät mieleen

Ostopolun vaikuttavin kohtaamispiste

Tapahtumamarkkinointi on yksi tehokkaimmista ostokäyttäytymiseen vaikuttavista toimenpiteistä, mutta välitön myynti ei aina kerro olennaista tapahtuman aikaansaamasta vaikutuksesta. Markkinoijan vuosisuunnitelmassa tapahtumat…

Uudenlaista ajattelua Gas Fest -tapahtumassa

Kilpailumenestys kertoo uudesta ajattelusta

Markkinointialan kilpailuissa menestyvät suunnannäyttäjät, joissa tulokset pystytään osoittamaan ja asiat on tehty uudella tavalla. Tehdään tästä tapahtuma, joka voittaa palkintoja….

LUX Helsinki | kuva Petri Anttila

Yritystilaisuus ison tapahtuman kyljessä

LUX Helsinki, SuomiAreena ja muut laajaa kohderyhmää kiinnostavat massatapahtumat tarjoavat loistomahdollisuuden kiinnostavan B2B-tilaisuuden järjestämiselle. Pakkanen paukkuu ja pimeys laskeutuu aikaisin….

IBM Think 2018 -tapahtuma

Tapahtumamarkkinointi kasvaa kohisten

Tapahtumamarkkinointi voi Suomessa yhä vahvemmin. Nousukiitoinen trendi selviää Sponsorointi ja tapahtumamarkkinointi ry:n teettämästä Tapahtumabarometri-tutkimuksesta. Suomalaiset yritykset käyttivät vuonna 2018 tapahtumamarkkinointiin…

Briefin tekeminen tapahtumatoimistolle

Tapahtumatoimiston briefaus

Toimistokumppanin ohjeistamisessa on olennaista avata myös hankkeen taustat, tavoitteet ja kohderyhmä. Nappaa talteen tapahtumajärjestäjän check-list! Tärkeä tapahtuma on tulossa ja…

Kaipaatko inspiraatiota? Tilaa uutiskirjeemme