Hyvä kuvatekniikka helpotti Valtiopäivien seuraamista

Valtioneuvosto kokoontui historiallisesti yleisön eteen Tulevaisuuden Valtiopäivillä Porvoossa 4.5.2017.  Ensimmäistä kertaa sataan vuoteen Suomen hallitus piti valtioneuvoston istunnon avoimesti yleisön edessä.

Näin ainutlaatuisessa tapahtumassa on tärkeä pitää huolta siitä, että tapahtuma on erityisen helposti seurattava. Tulevaisuuden Valtiopäivillä helppo seurattavuus varmistettiin Woltti Groupin toteuttaman kuvatekniikan avulla.

”Poikkeuksellisen suuri ja tarkka LED-näyttö teki tapahtumasta helposti seurattavan lähes 600 osallistujalle. Isolla kuvapinnalla saa tuotua näyttävästi esiin esitysaineistojen lisäksi äänestykset, viestiseinän ja kamerakuvat”, Woltti Groupin asiakkuusjohtaja Jukka Mäkelä kertoo.

Tulevaisuuden Valtiopäivät on tapahtuma, joka järjestettiin nyt ensimmäistä kertaa. Tapahtuman tavoitteena on koota kansalaiset, päättäjät ja asiantuntijat yhteen etsimään uusia muotoja demokratian toteutumiselle ja kansalaisten kuulemiselle. Tulevaisuuden Valtiopäivät järjestettiin Porvoon Taidetehtaassa.

Kysy lisää kuvatekniikasta: jukka.makela@wolttigroup.fi

Lisää artikkeleita

Uudenlaista ajattelua Gas Fest -tapahtumassa

Kilpailumenestys kertoo uudesta ajattelusta

Markkinointialan kilpailuissa menestyvät suunnannäyttäjät, joissa tulokset pystytään osoittamaan ja asiat on tehty uudella tavalla. Tehdään tästä tapahtuma, joka voittaa palkintoja.… Read more »

LUX Helsinki | kuva Petri Anttila

Yritystilaisuus ison tapahtuman kyljessä

LUX Helsinki, SuomiAreena ja muut laajaa kohderyhmää kiinnostavat massatapahtumat tarjoavat loistomahdollisuuden kiinnostavan B2B-tilaisuuden järjestämiselle. Pakkanen paukkuu ja pimeys laskeutuu aikaisin.… Read more »

IBM Think 2018 -tapahtuma

Tapahtumamarkkinointi kasvaa kohisten

Tapahtumamarkkinointi voi Suomessa yhä vahvemmin. Nousukiitoinen trendi selviää Sponsorointi ja tapahtumamarkkinointi ry:n teettämästä Tapahtumabarometri-tutkimuksesta. Suomalaiset yritykset käyttivät vuonna 2018 tapahtumamarkkinointiin… Read more »

Briefin tekeminen tapahtumatoimistolle

Tapahtumatoimiston briefaus

Toimistokumppanin ohjeistamisessa on olennaista avata myös hankkeen taustat, tavoitteet ja kohderyhmä. Nappaa talteen tapahtumajärjestäjän check-list! Tärkeä tapahtuma on tulossa ja… Read more »

Näin kick offista tulee liiketoiminnan työkalu

Huolella suunniteltu kick off muuttaa irrallisen seminaarin koko tilikauden kattavaksi liiketoiminnan työkaluksi. Kick offin merkitystä ei yrityksen menestykselle sovi vähätellä.… Read more »

Yhtiökokous markkinoi yrityksen brändiä

Hyvin järjestetty yhtiökokous on viesti. Se kertoo osakkeenomistajan arvon. Yhtiökokouksen koolle kutsuminen perustuu osakeyhtiölakiin. Se on pidettävä, mutta itse tapahtuman… Read more »

Suunnittelulla tehot irti tapahtuman vaikuttajamarkkinoinnista

Valjasta tarinasi kertojaksi vaikuttaja. Viestin uskottavuutta vahvistaa, jos yritys puhuu muullakin äänellä kuin omallaan. Livekohtaamisista saa myös enemmän irti, kun… Read more »

Tapahtumat tarvitsevat vastuullisuustrategiaa

Vastuullisuus: miksi et järjestäisi tapahtumaa vastuullisesti, jos kerran voit? Yritysten järjestämät tapahtumat ovat sekä henkilöstö- myös asiakastyön näkökulmasta korvaamattomia ja… Read more »

3,2 mrd eurolla näkyvyyttä suomalaiselle tapahtumaosaamiselle

Trumpin ja Putinin tapaaminen toi Helsingille ennennäkemättömän medianäkyvyyden. “Luottamus Woltti Groupin kykyyn ottaa tuotanto haltuun erittäin lyhyellä varoitusajalla ratkaisi kumppanivalinnan”,… Read more »

Kaipaatko inspiraatiota? Tilaa uutiskirjeemme