Hyvä kuvatekniikka helpotti Valtiopäivien seuraamista

Valtioneuvosto kokoontui historiallisesti yleisön eteen Tulevaisuuden Valtiopäivillä Porvoossa 4.5.2017.  Ensimmäistä kertaa sataan vuoteen Suomen hallitus piti valtioneuvoston istunnon avoimesti yleisön edessä.

Näin ainutlaatuisessa tapahtumassa on tärkeä pitää huolta siitä, että tapahtuma on erityisen helposti seurattava. Tulevaisuuden Valtiopäivillä helppo seurattavuus varmistettiin Woltti Groupin toteuttaman kuvatekniikan avulla.

”Poikkeuksellisen suuri ja tarkka LED-näyttö teki tapahtumasta helposti seurattavan lähes 600 osallistujalle. Isolla kuvapinnalla saa tuotua näyttävästi esiin esitysaineistojen lisäksi äänestykset, viestiseinän ja kamerakuvat”, Woltti Groupin asiakkuusjohtaja Jukka Mäkelä kertoo.

Tulevaisuuden Valtiopäivät on tapahtuma, joka järjestettiin nyt ensimmäistä kertaa. Tapahtuman tavoitteena on koota kansalaiset, päättäjät ja asiantuntijat yhteen etsimään uusia muotoja demokratian toteutumiselle ja kansalaisten kuulemiselle. Tulevaisuuden Valtiopäivät järjestettiin Porvoon Taidetehtaassa.

Kysy lisää kuvatekniikasta: jukka.makela@wolttigroup.fi

More Articles

Messut ulkomailla

Messut ulkomailla

Ulkomailla järjestettäville messuille osallistuminen on arvokas investointi, joka oikein suunniteltuna on oivallinen tapa tavata tärkeitä ihmisiä. Toiveissa uudet markkinat tai…

Tila on osa elämystä

Tila on osa elämystä

Rohkeus ja kohderyhmän saappaisiin hyppääminen ovat avain uudenlaisten elämysten tuottamiselle. Tila on voimakas tapa vaikuttaa ihmisen käyttäytymiseen. Se luo ihmisten…

Visuaalisesti näyttävä kasvoseinä teki tapahtumasta somehitin

5 x näyttävä tapahtuma Instagramissa

Instagram nostaa merkitystään yritysten ja organisaatioiden markkinoinnissa. Katso vinkit, kuinka luot näyttävän kuvavirran ja rakennat Instagramissa näkyvyyttä tapahtumien avulla. Instagram…

Tulevaisuuden tekijät Haaga-Heliasta

Tapahtuma-alan tulevaisuuden tekijät

Woltti Groupin ja Haaga-Helia-ammattikorkeakoulun yhteistyö on win-win-tilanne. Opiskelijat saavat oppia käytännön työelämästä ja Woltti Group pääsee tutustumaan tulevaisuuden työntekijöihin. Fiuu!…

Oppeja Burning Man -tapahtumasta

Oppeja Burning Man -tapahtumasta

Burning Man on tapahtuma, joka on järjestetty toisin kuin kaikki muut. Siksi siitä kannattaa ottaa oppia. Kun Larry Harvey ja…

Tunne kohderyhmäsi intohimon aiheet

Tunne kohderyhmäsi intohimopisteet 

Jotta vieraat saadaan paikalle, on olennaista tunnistaa, mihin tapahtuman kohderyhmä suhtautuu intohimoisesti ja mikä heille on merkityksellistä. Tapahtumamarkkinoinnissa on entistä…

Woltti Goup muuttaa

Woltti Group muuttaa

Jatkossa löydät meidät osoitteesta Teollisuuskatu 33 – vain kivenheiton päästä entisistä toimitiloistamme. Viisitoista vuotta Helsingin Alppilassa on tullut päätökseen. Train factory…

Lauri Rotko, Helsinki Marketing

Vastuullisempia tilaisuuksia Helsingissä

Helsinki Marketing järjestää ensimmäisen Sustainable meeting -toimintamallinsa mukaisen tilaisuuden syyskuussa Finlandia-talossa. Pilotti on alku aiempaa vastuullisemmille B2B-tapahtumille Helsingissä ja osa…

Luulitko tietäväsi kaiken vastuullisuudesta?

Tapahtumien vastuullisuutta ei ole vain pyrkimys hiilineutraaliuteen, vaan vastuullisuudessa on kyse johtamisjärjestelmästä. Yhtäkkiä vastuullisuuspuhe on läsnä kaikkialla. Onneksemme aihe ei…

Kaipaatko inspiraatiota? Tilaa uutiskirjeemme