Hyvä kuvatekniikka helpotti Valtiopäivien seuraamista

Valtioneuvosto kokoontui historiallisesti yleisön eteen Tulevaisuuden Valtiopäivillä Porvoossa 4.5.2017.  Ensimmäistä kertaa sataan vuoteen Suomen hallitus piti valtioneuvoston istunnon avoimesti yleisön edessä.

Näin ainutlaatuisessa tapahtumassa on tärkeä pitää huolta siitä, että tapahtuma on erityisen helposti seurattava. Tulevaisuuden Valtiopäivillä helppo seurattavuus varmistettiin Woltti Groupin toteuttaman kuvatekniikan avulla.

”Poikkeuksellisen suuri ja tarkka LED-näyttö teki tapahtumasta helposti seurattavan lähes 600 osallistujalle. Isolla kuvapinnalla saa tuotua näyttävästi esiin esitysaineistojen lisäksi äänestykset, viestiseinän ja kamerakuvat”, Woltti Groupin asiakkuusjohtaja Jukka Mäkelä kertoo.

Tulevaisuuden Valtiopäivät on tapahtuma, joka järjestettiin nyt ensimmäistä kertaa. Tapahtuman tavoitteena on koota kansalaiset, päättäjät ja asiantuntijat yhteen etsimään uusia muotoja demokratian toteutumiselle ja kansalaisten kuulemiselle. Tulevaisuuden Valtiopäivät järjestettiin Porvoon Taidetehtaassa.

Kysy lisää kuvatekniikasta: jukka.makela@wolttigroup.fi

Lisää artikkeleita

Projektipäällikkö

Projektipäällikkö

Uskotko, että ihmisten väliset kohtaamiset tekevät maailmasta paremman? Oletko intohimoinen tapahtumien moniosaaja? Hae mukaan kasvavaan joukkoomme! Etsimme kokenutta ja energistä…

Tapahtumatuottaja

Tapahtumatuottaja

Uskotko, että ihmisten väliset kohtaamiset tekevät maailmasta paremman? Oletko intohimoinen tapahtumien moniosaaja? Hae mukaan kasvavaan joukkoomme!   Etsimme joukkoomme kunnianhimoista…

Luulitko tietäväsi kaiken vastuullisuudesta?

Tapahtumien vastuullisuutta ei ole vain pyrkimys hiilineutraaliuteen, vaan vastuullisuudessa on kyse johtamisjärjestelmästä. Yhtäkkiä vastuullisuuspuhe on läsnä kaikkialla. Onneksemme aihe ei…

Näin mittaat tapahtumamarkkinoinnin vaikuttavuutta

Näin mittaat tapahtumien tuloksia

Tapahtumien vaikuttavuuden mittaaminen on monelle haaste, eikä ihme. Olennaista on mitata aina samoja asioita ja muistaa myös analysoida tulokset. Vain…

Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran

Ensivaikutelma joka tekee vaikutuksen

Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran. Siksi sen on parasta olla hyvä. Ensivaikutelma ratkaisee. Vanha klisee on erityisen totta erityisesti yritysmaailman…

Työpajamuotoinen tapahtuma kiinnostaa

Kun ohjelman tekevät vieraat itse

Fasilitointi tekee yritystapahtumasta vaikuttavamman. “Perinteinen tapa järjestää B2B-tapahtuma on laittaa kutsuvieraat kuuntelemaan muiden juttuja. On keynote-puhuja, paneeli, pyöreän pöydän keskustelu…

Messut kiinnostavat taas

Älä unohda messuja

Kuinka ohjataan omalle messuosastolle juuri ne oikeat vieraat? Kun uudet tuotteet esitellään 3D-videoina ja ihmiset rakentavat ammattiverkostojaan sosiaalisessa mediassa, näyttävät…

Tapahtuman tarina alkaa jo kutsusta

Tapahtumassa brändi herää eloon

Tapahtuma kertoo tarinaa aina ensimmäisestä kutsuviestistä vieraiden siitä kertomiin kokemuksiin. Tapahtumaa suunniteltaessa on tärkeää miettiä, mitä asioita tilaisuudessa halutaan nostaa…

Tapahtumat ovat kohtaamisia, jotka jäävät mieleen

Ostopolun vaikuttavin kohtaamispiste

Tapahtumamarkkinointi on yksi tehokkaimmista ostokäyttäytymiseen vaikuttavista toimenpiteistä, mutta välitön myynti ei aina kerro olennaista tapahtuman aikaansaamasta vaikutuksesta. Markkinoijan vuosisuunnitelmassa tapahtumat…

Kaipaatko inspiraatiota? Tilaa uutiskirjeemme