Projektipäällikkö

Uskotko, että ihmisten väliset kohtaamiset tekevät maailmasta paremman? Oletko intohimoinen tapahtumien moniosaaja? Hae mukaan kasvavaan joukkoomme!

Etsimme kokenutta ja energistä projektipäällikköä, jonka tärkein tehtävä on luoda itsenäisesti asiakkaalle toimeksiantoon sopiva projektisuunnitelma ja budjetti sekä huolehtia asiakasyhteistyöstä, projektin seurannasta ja hallinnasta. Etsimällämme henkilöllä on luontainen kiinnostus yksityiskohtiin sekä pitkäjänteinen, systemaattinen ja suunnitelmallinen työskentelyote. Aito halu ja kyky kuunnella sekä hyödyntää kuulemaansa on avainasemassa tehtävässä onnistumisen kannalta.

Sinulla on jo kokemusta vastaavista työtehtävistä sekä monipuolisesti markkinointiosaamista. Kokemuksen mukanaan tuoma itseluottamus ja paineensietokyky vahvistavat osaamisprofiiliasi.

IT-osaamisesi on vahva. Puhut ja kirjoitat sujuvasti suomeksi ja englanniksi, ruotsin kielen taidosta on hyötyä. Koulutustaustasi on joko kaupallinen tai tekninen.

Hae 15.8. mennessä tästä linkistä.

Lisätietoja tehtävästä saat soittamalla Business Director Jarkko Kivikoskelle keskiviikkoisin, torstaisin tai perjantaisin klo 11-13, p. +358 50 384 8993.

We are ready. Are you? 

Woltti Group on kokemuksellisen markkinoinnin toimisto.  Yhdistämme ihmiset, luovuuden, tunteet ja tehokkaat prosessit. Työmme lopputuloksena on mieleenpainuva, laadukas ja moniulottoinen kohtaaminen. Asiakkaamme saavat meiltä loistavan palvelukokemuksen ja monipuolisen osaamisen monikanavaiseen vaikuttamiseen.

Ihmisinä olemme suurisydämmisiä, ammattitaitoisia ihmisiä, jotka välittävät toisistaan. Meidän kanssamme olet osa perhettä!

Lisää artikkeleita

Tapahtumatuotanto

Jokaisen tapahtuman ytimessä on asiakas. Mikä heitä koskettaa, mikä saa heidät haukkomaan happea? Vaikuttava tapahtuma ei synny sattumalta. Hyvä suunnittelu on onnistuneen tapahtuman salaisuus.
Tapahtumatuottaja

Tapahtumatuottaja

Uskotko, että ihmisten väliset kohtaamiset tekevät maailmasta paremman? Oletko intohimoinen tapahtumien moniosaaja? Hae mukaan kasvavaan joukkoomme!   Etsimme joukkoomme kunnianhimoista…

Luulitko tietäväsi kaiken vastuullisuudesta?

Tapahtumien vastuullisuutta ei ole vain pyrkimys hiilineutraaliuteen, vaan vastuullisuudessa on kyse johtamisjärjestelmästä. Yhtäkkiä vastuullisuuspuhe on läsnä kaikkialla. Onneksemme aihe ei…

Näin mittaat tapahtumamarkkinoinnin vaikuttavuutta

Näin mittaat tapahtumien tuloksia

Tapahtumien vaikuttavuuden mittaaminen on monelle haaste, eikä ihme. Olennaista on mitata aina samoja asioita ja muistaa myös analysoida tulokset. Vain…

Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran

Ensivaikutelma joka tekee vaikutuksen

Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran. Siksi sen on parasta olla hyvä. Ensivaikutelma ratkaisee. Vanha klisee on erityisen totta erityisesti yritysmaailman…

Työpajamuotoinen tapahtuma kiinnostaa

Kun ohjelman tekevät vieraat itse

Fasilitointi tekee yritystapahtumasta vaikuttavamman. “Perinteinen tapa järjestää B2B-tapahtuma on laittaa kutsuvieraat kuuntelemaan muiden juttuja. On keynote-puhuja, paneeli, pyöreän pöydän keskustelu…

Messut kiinnostavat taas

Älä unohda messuja

Kuinka ohjataan omalle messuosastolle juuri ne oikeat vieraat? Kun uudet tuotteet esitellään 3D-videoina ja ihmiset rakentavat ammattiverkostojaan sosiaalisessa mediassa, näyttävät…

Tapahtuman tarina alkaa jo kutsusta

Tapahtumassa brändi herää eloon

Tapahtuma kertoo tarinaa aina ensimmäisestä kutsuviestistä vieraiden siitä kertomiin kokemuksiin. Tapahtumaa suunniteltaessa on tärkeää miettiä, mitä asioita tilaisuudessa halutaan nostaa…

Tapahtumat ovat kohtaamisia, jotka jäävät mieleen

Ostopolun vaikuttavin kohtaamispiste

Tapahtumamarkkinointi on yksi tehokkaimmista ostokäyttäytymiseen vaikuttavista toimenpiteistä, mutta välitön myynti ei aina kerro olennaista tapahtuman aikaansaamasta vaikutuksesta. Markkinoijan vuosisuunnitelmassa tapahtumat…

Kaipaatko inspiraatiota? Tilaa uutiskirjeemme