Aito GoT-kokemus toi voiton Evento Awardseissa

Digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja hyödyntäen luotiin aidon tuntuinen kokemus sarjan faneille.

Aito kokemus yhdistelemällä digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja

Viisipäiväinen Game of Thrones -ilmaistapahtuma toimi paitsi uuden tuotantokauden lanseerauksena, myös kiitoksena menestyssarjan faneille. Monikanavainen, interaktiivinen kokemus istutti vierailijansa sarjasta tuttuihin maisemiin, ja kokemus oli jaettavissa sosiaalisessa mediassa kavereiden kanssa. Perinteisen mainonnan sijaan markkinoinnissa panostettiinkin juuri somejakoihin.

Tapahtuman tavoitteena oli tehdä faneille räätälöity, aidon tuntuinen kokemus sarjasta. Konsepti yhdisteli digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja, joita pystyi jakamaan suoraan sosiaaliseen mediaan. Tapahtumalla tavoiteltiin sekä olemassa olevia sarjan faneja, että uusia katsojia. Tapahtuma ylitti kaikki tavoitteensa.

Kampanjan toteutus perinteistä poiketen

Kampanja toteutettiin hieman perinteisestä poiketen, mm guerilla radiolähetyksin ja hyödyntämällä eri julkisuuden henkilöitä näyttävästi. Tapahtuma tuotiin hyvin näkyvälle paikalle, jonne osui myös ulkopaikkakuntalaisia kävijöitä. Kävijämäärät ylittyivätkin tavoitteesta kolminkertaisesti ja tapahtumasta tuli merkittävä puheenaihe eri medioissa.

Lanseeraus vuoden 2017 Evento Awards -voittaja

Woltti Groupin toteuttama Game of Thrones tv-sarjan kuudennen kauden lanseeraus voitti vuoden 2017 Evento Awards -kilpailun promootiot/lanseeraukset-sarjan. Tässä sarjassa voitosta kilpailevat erilaiset promootiot ja lanseeraustapahtumat. Tärkeintä on, että tapahtuma on onnistunut lisäämään tuotteen tunnettuutta tai tutustuttanut asiakkaat täysin uuteen tuotteeseen.

Ota yhteyttä


Lue lisää

Kokemuksellinen
markkinointi

Kokemuksellinen markkinointi luo voimakkaan tunne-elämyksen. Brändi, joka saa asiakkaan tunteet loistamaan, erottuu kilpailijoista. Kun asiakkaat sitoutuvat brändiin, bisnes sujuu.

Tapahtumatuotanto

Jokaisen tapahtuman ytimessä on asiakas. Mikä heitä koskettaa, mikä saa heidät haukkomaan happea? Vaikuttava tapahtuma ei synny sattumalta. Hyvä suunnittelu on onnistuneen tapahtuman salaisuus.
Referenssi

Lahja, joka antaa myös tulevaisuudessa

Suomalainen teknologiayritys, Wärtsilä, halusi vahvistaa brändikuvaansa modernina ja digitaalisena yrityksenä Suomen sata-vuotis juhlavuoden kunniaksi.

Referenssi

Paroc – yllättävää tuotemarkkinointia

Suomi 100-juhlavuoden kunniaksi toteutimme Lahden MM-kisoihin Paroc-saunan.

Referenssi

DNA <3 Jolla - hauskin jono

DNA:n ja Jollan integroitu markkinointikamppanja jää historian kirjoihin yhtenä Suomen onnistuneimpana tuotelanseerauksena.

Referenssi

Veikkauksen sauna – paikka haaveilla

Suomalaisten lauantaihin kuuluu lotto ja sauna. Yhdistimme nämä kaksi asiaa Veikkauksen lottosaunassa, jossa oli lupa haaveilla.

Referenssi

IBM Watson Summit – kokonainen kaupunki

Uudenlainen tapahtumakonsepti kolminkertaisti tapahtuman kaupallisen potentiaalin.

Referenssi

MONI – juhlat harvoille ja valituille

Juhlat, joihin kaikki haluavat, mutta vain harvat ja valitut pääsevät. Tästä on kyse Monin tapahtumissa.

Referenssi

Erilainen joululahja asiakkaillemme

Halusimme antaa asiakkaillemme perinteistä poikkeavan joululahjan. Woltti Groupin pop-up Lumilinnassa Helsingin keskustassa tarjosimme ratkaisuja sekä joulu- että työkiireisiin.

Referenssi

NOR-SHIPPING 2015 & Wärtsilä 31

Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.

Referenssi

AMPRIS – mediastuntti vailla vertaa

Kokemuksellista markkinointia parhaimmillaan. Sitä oli AMPRIS.

Referenssi

Uusi MTV – elämyksiä varten

Toteutimme uuden MTV:n monitahoisen ja vaikuttavan lanseeraustapahtuman.

Referenssi

IF – riskienhallintapäivä uudistui

Uudistimme IF:in vuoden tärkeimmän suuryritysten riskienhallinnan -tapahtuman.

Referenssi

Suomi Areena mobiiliaplikaatio

Mobiiliaplikaation avulla parannettiin tapahtumakävijöiden kokemusta käyttäjäystävällisesti.