Lindström innovaatio – kulttuurin muutos

Lindström innovaatio -tapahtuman tavoitteena oli synnyttää uusia tuotteita ja palveluita, sekä tuoda innovaatiokulttuuri osaksi yrityksen arkea.

Innovaatiokulttuuri osaksi arkea

Tapahtuman tavoitteena oli luoda kettärä ja sitouttava malli, jolla voidaan osallistaa koko organisaatio osaksi strategiatyötä ja rakentaa innovaatiokulttuuria osaksi arkea. Tapahtuma rakentui 9 erillisestä tilaisuudesta, jotka toteutettiin kiertueena ympäri Suomea.

Uusia palveluita ja tuotteita hackathon-tyyliin

Lindströmin henkilöstö suunnitteli uusia tuotteita ja palveluita hackathon tyyppisesti, minkä jälkeen parhaat konseptit äänestettiin jatkoon. Lopullinen voittaja valikoitui leijonan luolassa, joka muodostui Linströmin johtoryhmästä, asiakkaista ja tuoteryhmävastaavista. Tapahtuma loi Lindströmin sisällä innostusta ja uusia innovaatioita lähdettiin hakemaan positiivisella energialla.

Ota yhteyttä


Lue lisää

Sisäinen
viestintä

Työntekijät ovat olleet yritysten tärkein voimavara juhlapuheissa jo kauan. Nyt he ovat sitä oikeasti, ja siksi heihin kannattaa satsata. Sisäisillä tapahtumilla sitoutetaan ja tehdään tulosta.
Referenssi

DNA yhtiökokous – brändin vahvistaja

Huolellisesti suunniteltu ja toteutettu yhtiökokous on mahdollisuus vahvistaa brändiä.