Sunnuntaimummit – anna hyvän kiertää

Ihmisiä aidosti koskettavan Sunnuntaimummit -tapahtumakonseptin avulla taistellaan yksinäisyyttä vastaan ja muistutetaan kirkon eri tavoista tehdä hyvää.

Aito halu tehdä hyvää

Suunnittelimme Woltilla tapahtumakonseptin, jota päätettiin tarjota kirkolle käyttöön. Tapahtuman keskiössä oli aito halu tehdä hyvää, sydämestä. Tuotettujen, konkreettisten ilon hetkien lisäksi projekti muistuttaa laajemmin myös kirkon muusta hyvän tekemisestä ja luo vahvoja tunnesiteitä kirkkoon.

Koeponnistettu konsepti käyttöön

Kirkon työryhmä ja projektiin osallistuneet henkilöt ovatkin olleet siitä todella innostuneita. Nyt kun konsepti on koeponnistettu ja hyväksi todettu, sitä lähdetään viemään eteenpäin. Annetaan hyvän kiertää!

Ota yhteyttä


Lue lisää

Konseptit
& strategia

Kohtaamisten avulla voidaan vaikuttaa ihmisten tunteisiin jopa televisiota tehokkaammin. Ilman strategista ajattelua tässä onnistuminen on kuitenkin hakuammuntaa.
Referenssi

The GasFest 2017 – yhdessä tehden

The GasFest 2017 -tapahtuma yhdisti kaasualan kuumimpia aiheita viihteelliseen yhdessäoloon.

Referenssi

Erilainen joululahja asiakkaillemme

Halusimme antaa asiakkaillemme perinteistä poikkeavan joululahjan. Woltti Groupin pop-up Lumilinnassa Helsingin keskustassa tarjosimme ratkaisuja sekä joulu- että työkiireisiin.

Referenssi

NOR-SHIPPING 2015 & Wärtsilä 31

Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.

Referenssi

AMPRIS – mediastuntti vailla vertaa

Kokemuksellista markkinointia parhaimmillaan. Sitä oli AMPRIS.