Tapahtumatuottaja

Uskotko, että ihmisten väliset kohtaamiset tekevät maailmasta paremman? Oletko intohimoinen tapahtumien moniosaaja? Hae mukaan kasvavaan joukkoomme!

 

Etsimme joukkoomme kunnianhimoista ja aikaansaavaa tuottajaa, jolta löytyy kyky tuottaa erinomaisia ratkaisuja asiakkaan toimeksiantoon. Rohkeus ja uskallus, ongemanratkaisukyky ja -halu ovat Woltti Group -tuottajan salaiset aseet.

Saatat olla etsimämme henkilö, jos sinulta löytyy osaamista, kokemusta ja näkemystä sekä tapahtumien tuottamisesta että luovista digitaalisista ratkaisuista. Markkinointiosaamisesi on monipuolista ja osaat mahdollisesti tuottaa myös itse teknisiä web-ratkaisuja.

Tuottajan roolissa tarvitset vahvaa IT-osaamista. Puhut ja kirjoitat sujuvasti suomeksi ja englanniksi, ruotsin kielen taidosta on hyötyä. Koulutustaustasi on joko kaupallinen tai tekninen.

Kiinnostuitko? Hae 15.8. mennessä tästä linkistä.

Lisätietoja tuottajan tehtävästä saat soittamalla tuotannonjohtajamme Hannu-Pekka Hämäläiselle keskiviikkoisin, torstaisin tai perjantaisin klo 11-13, p. +358 40 739 5626.

We are ready. Are you?

 

Woltti Group on kokemuksellisen markkinoinnin toimisto.  Yhdistämme ihmiset, luovuuden, tunteet ja tehokkaat prosessit. Työmme lopputuloksena on mieleenpainuva, laadukas ja moniulottoinen kohtaaminen. Asiakkaamme saavat meiltä loistavan palvelukokemuksen ja monipuolisen osaamisen monikanavaiseen vaikuttamiseen.

Ihmisinä olemme suurisydämmisiä, ammattitaitoisia ihmisiä, jotka välittävät toisistaan. Meidän kanssamme olet osa perhettä!

Asiantuntija

HP Hämäläinen

Head of Production, joka on myynnin tuki, tuotannon veturi ja asiakkaiden luottopakki.

Motto: Huolellinen ja jämpti asenne palkitaan!

+358 40 7395 626 hp.hamalainen@wolttigroup.fi

Lue lisää

Lisää artikkeleita

Tapahtumatuotanto

Jokaisen tapahtuman ytimessä on asiakas. Mikä heitä koskettaa, mikä saa heidät haukkomaan happea? Vaikuttava tapahtuma ei synny sattumalta. Hyvä suunnittelu on onnistuneen tapahtuman salaisuus.
Projektipäällikkö

Projektipäällikkö

Uskotko, että ihmisten väliset kohtaamiset tekevät maailmasta paremman? Oletko intohimoinen tapahtumien moniosaaja? Hae mukaan kasvavaan joukkoomme! Etsimme kokenutta ja energistä…

Luulitko tietäväsi kaiken vastuullisuudesta?

Tapahtumien vastuullisuutta ei ole vain pyrkimys hiilineutraaliuteen, vaan vastuullisuudessa on kyse johtamisjärjestelmästä. Yhtäkkiä vastuullisuuspuhe on läsnä kaikkialla. Onneksemme aihe ei…

Näin mittaat tapahtumamarkkinoinnin vaikuttavuutta

Näin mittaat tapahtumien tuloksia

Tapahtumien vaikuttavuuden mittaaminen on monelle haaste, eikä ihme. Olennaista on mitata aina samoja asioita ja muistaa myös analysoida tulokset. Vain…

Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran

Ensivaikutelma joka tekee vaikutuksen

Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran. Siksi sen on parasta olla hyvä. Ensivaikutelma ratkaisee. Vanha klisee on erityisen totta erityisesti yritysmaailman…

Työpajamuotoinen tapahtuma kiinnostaa

Kun ohjelman tekevät vieraat itse

Fasilitointi tekee yritystapahtumasta vaikuttavamman. “Perinteinen tapa järjestää B2B-tapahtuma on laittaa kutsuvieraat kuuntelemaan muiden juttuja. On keynote-puhuja, paneeli, pyöreän pöydän keskustelu…

Messut kiinnostavat taas

Älä unohda messuja

Kuinka ohjataan omalle messuosastolle juuri ne oikeat vieraat? Kun uudet tuotteet esitellään 3D-videoina ja ihmiset rakentavat ammattiverkostojaan sosiaalisessa mediassa, näyttävät…

Tapahtuman tarina alkaa jo kutsusta

Tapahtumassa brändi herää eloon

Tapahtuma kertoo tarinaa aina ensimmäisestä kutsuviestistä vieraiden siitä kertomiin kokemuksiin. Tapahtumaa suunniteltaessa on tärkeää miettiä, mitä asioita tilaisuudessa halutaan nostaa…

Tapahtumat ovat kohtaamisia, jotka jäävät mieleen

Ostopolun vaikuttavin kohtaamispiste

Tapahtumamarkkinointi on yksi tehokkaimmista ostokäyttäytymiseen vaikuttavista toimenpiteistä, mutta välitön myynti ei aina kerro olennaista tapahtuman aikaansaamasta vaikutuksesta. Markkinoijan vuosisuunnitelmassa tapahtumat…

Kaipaatko inspiraatiota? Tilaa uutiskirjeemme