Livetilanteissa tapahtuvat kohtaamiset, kuten messut, asiakas- ja myyntikäynnit ja luova törmäily tapahtumissa, menevät osin hukkaan, jos niistä saatua dataa ei saada kunnolla talteen jatkohyödyntämistä varten.
”Oikeanlaisilla digityökaluilla livekohtaamiset ja digitaalinen tiedonkeruu voidaan integoida toisiinsa. Tätä varten olemme kehittäneet työkaluja, joiden tuella voidaan käydä keskustelua potentiaalisen asiakkaan kanssa ja intergoida keskustelut heti markkinoinnin automaation ja CRM:n kanssa”, sanoo Woltti Groupin Jarkko Kivikoski.
Woltti on kehittänyt useita myynnin työkaluja kohtaamismarkkinointiin. Niiden avulla kohtaamisista jää aina digitaalinen jälki. Sovellukset toimivat joustavasti eri päätelaitteissa, ja ovat räätälöitävissä kustannustehokkaasti myös Woltti Groupin asiakkaiden käyttöön ja tapahtumiin.
Kysy lisätietoja: Woltti Group / Jarkko Kivikoski
Ota meihin yhteyttä
Jätä yhteystietosi oheisella lomakkeella. Asiantuntijamme on teihin yhteydessä ja voitte keskustella tarkemmin erilaisten tapahtumien järjestämisestä.
Lisää artikkeleita

Tapahtumien kutsuprosessi joka tuo tuloksia!
Massapostituksilla, löysillä lupauksilla ja me-ajattelulla yritystapahtumat kärsivät osallistujakadosta. Wolttigroupin nelivaiheisen kutsuprosessin avulla tapahtumiin saadaan osallistumaan oikeat ihmiset. Elämme aikakautta, jolla Helsingin Sanomien etusivu tai suosikkiohjelman…

Rohkeasti markkinoita valtaamaan – Mitä on tapahtumamarkkinointi 2023?
Mihin tapahtumamarkkinointi on menossa vuonna 2023? Mitä olemme oppineet koronapandemiasta ja miten tapahtuma-ala muuttuu? Toimivatko virtuaalitapahtumat edelleen? Kysymyksiä, joihin Wolttigroupin Jyrki Aittola vastaa. Vuosi 2022…