Livetilanteissa tapahtuvat kohtaamiset, kuten messut, asiakas- ja myyntikäynnit ja luova törmäily tapahtumissa, menevät osin hukkaan, jos niistä saatua dataa ei saada kunnolla talteen jatkohyödyntämistä varten.

”Oikeanlaisilla digityökaluilla livekohtaamiset ja digitaalinen tiedonkeruu voidaan integoida toisiinsa. Tätä varten olemme kehittäneet työkaluja, joiden tuella voidaan käydä keskustelua potentiaalisen asiakkaan kanssa ja intergoida keskustelut heti markkinoinnin automaation ja CRM:n kanssa”, sanoo Woltti Groupin Jarkko Kivikoski.

Woltti on kehittänyt useita myynnin työkaluja kohtaamismarkkinointiin. Niiden avulla kohtaamisista jää aina digitaalinen jälki. Sovellukset toimivat joustavasti eri päätelaitteissa, ja ovat räätälöitävissä kustannustehokkaasti myös Woltti Groupin asiakkaiden käyttöön ja tapahtumiin.

Kysy lisätietoja: Woltti Group / Jarkko Kivikoski