Livetilanteissa tapahtuvat kohtaamiset, kuten messut, asiakas- ja myyntikäynnit ja luova törmäily tapahtumissa, menevät osin hukkaan, jos niistä saatua dataa ei saada kunnolla talteen jatkohyödyntämistä varten.
”Oikeanlaisilla digityökaluilla livekohtaamiset ja digitaalinen tiedonkeruu voidaan integoida toisiinsa. Tätä varten olemme kehittäneet työkaluja, joiden tuella voidaan käydä keskustelua potentiaalisen asiakkaan kanssa ja intergoida keskustelut heti markkinoinnin automaation ja CRM:n kanssa”, sanoo Woltti Groupin Jarkko Kivikoski.
Woltti on kehittänyt useita myynnin työkaluja kohtaamismarkkinointiin. Niiden avulla kohtaamisista jää aina digitaalinen jälki. Sovellukset toimivat joustavasti eri päätelaitteissa, ja ovat räätälöitävissä kustannustehokkaasti myös Woltti Groupin asiakkaiden käyttöön ja tapahtumiin.
Kysy lisätietoja: Woltti Group / Jarkko Kivikoski
Ota meihin yhteyttä
Jätä yhteystietosi oheisella lomakkeella. Asiantuntijamme on teihin yhteydessä ja voitte keskustella tarkemmin erilaisten tapahtumien järjestämisestä.
Lisää artikkeleita

Vastuullinen yritys osallistuu yhteiskunnalliseen keskusteluun
Yrityksiltä odotetaan nyt vastuullisuutta ja kannanottoja yhteiskunnalliseen keskusteluun. SuomiAreena heinäkuussa on erinomainen tilaisuus tähän. SuomiAreena kutsuu yrityksiä mukaan kesän suurimpaan yhteiskunnalliseen festivaaliin ja herättelee yrityksiä…

Suomalaiset saivat Dubain maailmannäyttelyn yleisön liekkeihin
“Maailmannäyttely on aivan ainutlaatuinen ja ikimuistoinen tapahtuma. Ei ole toista vastaavanlaista olemassa”, Wolttigroupin tuottaja Martina Haglund hehkuttaa. Wolttigroup toteutti Business Finlandin kumppanina Dubain maailmannäyttelyssä Suomi-päivän…

Tunteiden liekittäminen on avain onnistuneisiin tapahtumiin
Osallistujan näkökulman huomioiminen ja tunnekokemuksen suunnitteleminen on aiempaakin tärkeämpää tapahtumien onnistumiselle. Inspiroimiseen, tutustumiseen ja yhteisöllisyyden rakentamiseen tarvitaan tunteiden herättämistä. Työelämä on muuttunut pysyvästi. Hybridityöstä, etä-…