Aito GoT-kokemus toi voiton Evento Awardseissa

Digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja hyödyntäen luotiin aidon tuntuinen kokemus sarjan faneille.

Aito kokemus yhdistelemällä digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja

Viisipäiväinen Game of Thrones -ilmaistapahtuma toimi paitsi uuden tuotantokauden lanseerauksena, myös kiitoksena menestyssarjan faneille. Monikanavainen, interaktiivinen kokemus istutti vierailijansa sarjasta tuttuihin maisemiin, ja kokemus oli jaettavissa sosiaalisessa mediassa kavereiden kanssa. Perinteisen mainonnan sijaan markkinoinnissa panostettiinkin juuri somejakoihin.

Tapahtuman tavoitteena oli tehdä faneille räätälöity, aidon tuntuinen kokemus sarjasta. Konsepti yhdisteli digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja, joita pystyi jakamaan suoraan sosiaaliseen mediaan. Tapahtumalla tavoiteltiin sekä olemassa olevia sarjan faneja, että uusia katsojia. Tapahtuma ylitti kaikki tavoitteensa.

Kampanjan toteutus perinteistä poiketen

Kampanja toteutettiin hieman perinteisestä poiketen, mm guerilla radiolähetyksin ja hyödyntämällä eri julkisuuden henkilöitä näyttävästi. Tapahtuma tuotiin hyvin näkyvälle paikalle, jonne osui myös ulkopaikkakuntalaisia kävijöitä. Kävijämäärät ylittyivätkin tavoitteesta kolminkertaisesti ja tapahtumasta tuli merkittävä puheenaihe eri medioissa.

Lanseeraus vuoden 2017 Evento Awards -voittaja

Woltti Groupin toteuttama Game of Thrones tv-sarjan kuudennen kauden lanseeraus voitti vuoden 2017 Evento Awards -kilpailun promootiot/lanseeraukset-sarjan. Tässä sarjassa voitosta kilpailevat erilaiset promootiot ja lanseeraustapahtumat. Tärkeintä on, että tapahtuma on onnistunut lisäämään tuotteen tunnettuutta tai tutustuttanut asiakkaat täysin uuteen tuotteeseen.

Ota yhteyttä


    Lue lisää

    Kokemuksellinen
    markkinointi

    Kokemuksellinen markkinointi luo voimakkaan tunne-elämyksen. Brändi, joka saa asiakkaan tunteet loistamaan, erottuu kilpailijoista. Kun asiakkaat sitoutuvat brändiin, bisnes sujuu.

    Tapahtumatuotanto

    Jokaisen tapahtuman ytimessä on asiakas. Mikä heitä koskettaa, mikä saa heidät haukkomaan happea? Vaikuttava tapahtuma ei synny sattumalta. Hyvä suunnittelu on onnistuneen tapahtuman salaisuus.
    Referenssi

    Lahja, joka antaa myös tulevaisuudessa

    Suomalainen teknologiayritys, Wärtsilä, halusi vahvistaa brändikuvaansa modernina ja digitaalisena yrityksenä Suomen sata-vuotis juhlavuoden kunniaksi.

    Referenssi

    Paroc – yllättävää tuotemarkkinointia

    Suomi 100-juhlavuoden kunniaksi toteutimme Lahden MM-kisoihin Paroc-saunan.

    Referenssi

    DNA <3 Jolla - hauskin jono

    DNA:n ja Jollan integroitu markkinointikamppanja jää historian kirjoihin yhtenä Suomen onnistuneimpana tuotelanseerauksena.

    Referenssi

    Veikkauksen sauna – paikka haaveilla

    Suomalaisten lauantaihin kuuluu lotto ja sauna. Yhdistimme nämä kaksi asiaa Veikkauksen lottosaunassa, jossa oli lupa haaveilla.

    Referenssi

    IBM Watson Summit – kokonainen kaupunki

    Uudenlainen tapahtumakonsepti kolminkertaisti tapahtuman kaupallisen potentiaalin.

    Referenssi

    MONI – juhlat harvoille ja valituille

    Juhlat, joihin kaikki haluavat, mutta vain harvat ja valitut pääsevät. Tästä on kyse Monin tapahtumissa.

    Referenssi

    NOR-SHIPPING 2015 & Wärtsilä 31

    Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.

    Referenssi

    AMPRIS – mediastuntti vailla vertaa

    Kokemuksellista markkinointia parhaimmillaan. Sitä oli AMPRIS.

    Referenssi

    Uusi MTV – elämyksiä varten

    Toteutimme uuden MTV:n monitahoisen ja vaikuttavan lanseeraustapahtuman.

    Referenssi

    IF – riskienhallintapäivä uudistui

    Uudistimme IF:in vuoden tärkeimmän suuryritysten riskienhallinnan -tapahtuman.

    Referenssi

    Suomi Areena mobiiliaplikaatio

    Mobiiliaplikaation avulla parannettiin tapahtumakävijöiden kokemusta käyttäjäystävällisesti.