Wärtsilän messuosastolle rakennettiin innovatiivinen ja interaktiivinen maailma esittelemään heidän palvelutarjoamaa täysin uudella, digitaalisella tavalla.
Perinteisestä messuosastosta interaktiiviseen kokemukseen
Ongelma, jota lähdettiin ratkomaan, määriteltiin seuraavasti: miten Wärtsilän iso ja monipuolinen palvelutarjoama voidaan yhdistää digitaaliseksi kokemukseksi? Wärtsilä toivoi muutosta tavanomaiseen tapaan esitellä palvelutarjoamaansa ja tämän toiveen pohjalta lähdettiin luomaan täysin uudenlaista, interaktiivista ratkaisua.
Syntyi virtuaalinen merellinen maailma
Ratkaisuna synnytettiin täysin virtuaalinen merellinen maailma messuosastolle. Innovatiivisen konseptin ytimessä oli rakentaa virtuaalinen malli konseptialuksesta. Konsepti onnistui herättämään Wärtsilän palvelutarjoaman eloon ilman yhtään fyysistä tuotetta. Ratkaisuun räätälöitiin lopulta interaktiivinen sisältö, jota käyttäjät ohjaavat itse. Konseptiin kehitettyjä sisältöjä on mahdollista hyödyntää monipuolisesti markkinoinnin eri kanavissa.