Maailman messuilla marinoitunut myynnin asiantuntija rakastaa ideoida keinoja, joilla yllättää iloisesti asiakkaita ja saavuttaa tavoitteita sekä auttaa muita menestymään.
Motto: Menestyminen ei ole avain onnellisuuteen. Onnellisuus on avain menestymiseen. Jos pidät siitä mitä teet, onnistut varmasti.
Olemme Suomen ammattitaitoisin joukko kokemuksellisen markkinoinnin osaajia. Haluamme hämmästyä, kummastua, kehittyä ja oppia jotain uutta joka päivä itsekin. Jos tunnet samoin ja haluat olla mukana tapahtuma-alan jatkuvassa muutoksessa, niin liity meihin.
Aloita hakuprosessi
Nämä viisi arvoa ohjaavat jatkossa Wolttigroupin tekemistä
Ymmärrys Uskallus Liekehtivyys Uteliaisuus Veikeys
Merkitys Haluamme olla maailman luotettavin, ymmärtävin, uskaliain, uteliain ja veikein tunnetoimisto, joka kuuntelee ja kunnioittaa asiakkaitaan aidosti, syvällisesti ja rehellisesti. Liekitämme tapahtumia, kohtaamisia ja asiakkaidemme liiketoimintaa sekä live- että virtuaalimaailmassa luomalla merkityksellisiä hetkiä, jotka tuntuvat joltain ja johtavat positiiviseen muutokseen.
Tarkoitus Haluamme saada jokaisen asiakkaamme, yhteistyökumppanimme ja sidosryhmiimme kuuluvan henkilön nauramaan, liikuttumaan, inspiroitumaan ja oivaltamaan. Haluamme tehdä liekittämisestä koko pohjoismaista tapahtuma-alaa muuttavan ja merkittävää lisäarvoa tuottavan käsitteen, jonka filosofiaa ja termistöjä myös pahimmat kilpailijamme häpeilemättä ihaillen kopioivat.
Visio Haluamme olla kesään 2042 mennessä yksi maailman arvostetuimmista tapahtumatoimistoista, joka tuottaa tunteisiin meneviä kohtaamisia Suomessa ja Suomen ulkopuolella ja kehittää samalla asiakkaidensa liiketoimintaa, brändiä, tarinaa, tuotteita ja palveluita tehokkaan, luotettavan ja tarkan datan avulla. Ennen pitkää liekittämisestä tulee alamme globaali laatustandardi.
Me rakennamme brändien ja ihmisten välisiä kohtaamisia jokaista yksityiskohtaa myöten. Kuuntelemme asiakkaitamme herkällä korvalla ja ymmärrämme asiakkaidemme haaveet, toiveet ja pelot. Olemme kumppani niin johdon strategisissa hankkeissa kuin monipuolisissa kuluttajakampanjoissa.