• Etusivu
  • Palvelut
  • Referenssit
  • Ideat
  • Ihmiset ja kulttuuri
  • Ota yhteyttä
  • English
  • Etusivu
  • Palvelut
  • Referenssit
  • Ideat
  • Ihmiset ja kulttuuri
  • Ota yhteyttä
  • English

Referenssit

Steerprop messuosasto

Miten jää murretaan

Suunnittelimme Steerpropille heidän itsensä näköisen osaston Nor-Shipping-messuille.

Airbus messuosasto

Ohittamaton Airbus

Loimme Airbusille CCW 2022 -osaston, jota ei kertakaikkiaan voinut ohittaa.

Lataa opas

Tapahtumajärjestäjän opas

Onnistunut tapahtuma vaatii hyvän ja huolellisen suunnittelun sekä rautaisen toteutuksen yksityiskohtia myöten. Tässä oppaassa kerromme tärkeimmät opit yritysten tapahtumista vastaaville henkilöille.

Lataa opas tästä

Kaipaatko maailmaasi lisää tunnetta? Tilaa Wolttigroup uutiskirje

Lahja, joka antaa myös tulevaisuudessa

Suomalainen teknologiayritys, Wärtsilä, halusi vahvistaa brändikuvaansa modernina ja digitaalisena yrityksenä Suomen sata-vuotis juhlavuoden kunniaksi.

DNA MovieXperience – Elämä on

Osallistavaa, innostavaa ja monipuolista. Kaikkea tätä on DNA MovieXperience.

Lindström innovaatio – kulttuurin muutos

Lindström innovaatio -tapahtuman tavoitteena oli synnyttää uusia tuotteita ja palveluita, sekä tuoda innovaatiokulttuuri osaksi yrityksen arkea.

Suomi Areena mobiiliaplikaatio

Mobiiliaplikaation avulla parannettiin tapahtumakävijöiden kokemusta käyttäjäystävällisesti.

Wärtsilä Digital Experience

Wärtsilän messuosastolle rakennettiin innovatiivinen ja interaktiivinen maailma esittelemään heidän palvelutarjoamaa täysin uudella, digitaalisella tavalla.

Veikkauksen sauna – paikka haaveilla

Suomalaisten lauantaihin kuuluu lotto ja sauna. Yhdistimme nämä kaksi asiaa Veikkauksen lottosaunassa, jossa oli lupa haaveilla.

IBM Watson Summit – kokonainen kaupunki

Uudenlainen tapahtumakonsepti kolminkertaisti tapahtuman kaupallisen potentiaalin.

MONI – juhlat harvoille ja valituille

Juhlat, joihin kaikki haluavat, mutta vain harvat ja valitut pääsevät. Tästä on kyse Monin tapahtumissa.

NOR-SHIPPING 2015 & Wärtsilä 31

Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.

AMPRIS – mediastuntti vailla vertaa

Kokemuksellista markkinointia parhaimmillaan. Sitä oli AMPRIS.

Sunnuntaimummit – anna hyvän kiertää

Ihmisiä aidosti koskettavan Sunnuntaimummit -tapahtumakonseptin avulla taistellaan yksinäisyyttä vastaan ja muistutetaan kirkon eri tavoista tehdä hyvää.

The GasFest 2017 – yhdessä tehden

The GasFest 2017 -tapahtuma yhdisti kaasualan kuumimpia aiheita viihteelliseen yhdessäoloon.

Paroc – yllättävää tuotemarkkinointia

Suomi 100-juhlavuoden kunniaksi toteutimme Lahden MM-kisoihin Paroc-saunan.

DNA <3 Jolla - hauskin jono

DNA:n ja Jollan integroitu markkinointikamppanja jää historian kirjoihin yhtenä Suomen onnistuneimpana tuotelanseerauksena.

Uusi MTV – elämyksiä varten

Toteutimme uuden MTV:n monitahoisen ja vaikuttavan lanseeraustapahtuman.

WOLTTIGROUP

TEOLLISUUSKATU 33
00510 HELSINKI
FINLAND

TEL +358 9 756 2710
FAX +358 9 8775 5331

Y-ID: 0713678-7

  • Etusivu
  • Palvelut
  • Referenssit
  • Ideat
  • Ihmiset ja kulttuuri
  • Ota yhteyttä
  • English

LASKUTUSOSOITE

NIMI: IDEA JA TUOTANTO WOLT OY
VERKKOLASKUTUSOSOITE
OVT-TUNNUS: 003707136787
OPERAATTORI: APIX MESSAGING OY
VÄLITTÄJÄN TUNNUS: 003723327487

HUOM. DANSKE BANKIN, HANDELSBANKENIN, PAIKALLISOSUUSPANKKIEN JA SÄÄSTÖPANKKIEN ASIAKKAILLE VERKKOLASKUOSOITE: 003723327487 JA OPERAATTORITUNNUS: DABAFIHH

MIKÄLI VERKKOLASKUJEN LÄHETYS EI OLE MAHDOLLISTA, MEILLE VOI LÄHETTÄÄ PDF-MUOTOISEN LASKUN SÄHKÖPOSTILLA OSOITTEESEEN: LASKUTUS@WOLTTIGROUP.FI