Suunnittelimme Steerpropille heidän itsensä näköisen osaston Nor-Shipping-messuille.
Ohittamaton Airbus
Loimme Airbusille CCW 2022 -osaston, jota ei kertakaikkiaan voinut ohittaa.
Lataa opas
Tapahtumajärjestäjän opas
Onnistunut tapahtuma vaatii hyvän ja huolellisen suunnittelun sekä rautaisen toteutuksen yksityiskohtia myöten. Tässä oppaassa kerromme tärkeimmät opit yritysten tapahtumista vastaaville henkilöille.
Kaipaatko maailmaasi lisää tunnetta?
Tilaa Wolttigroup uutiskirje
Lahja, joka antaa myös tulevaisuudessa
Suomalainen teknologiayritys, Wärtsilä, halusi vahvistaa brändikuvaansa modernina ja digitaalisena yrityksenä Suomen sata-vuotis juhlavuoden kunniaksi.
DNA MovieXperience – Elämä on
Osallistavaa, innostavaa ja monipuolista. Kaikkea tätä on DNA MovieXperience.
Lindström innovaatio – kulttuurin muutos
Lindström innovaatio -tapahtuman tavoitteena oli synnyttää uusia tuotteita ja palveluita, sekä tuoda innovaatiokulttuuri osaksi yrityksen arkea.
Suomi Areena mobiiliaplikaatio
Mobiiliaplikaation avulla parannettiin tapahtumakävijöiden kokemusta käyttäjäystävällisesti.
Wärtsilä Digital Experience
Wärtsilän messuosastolle rakennettiin innovatiivinen ja interaktiivinen maailma esittelemään heidän palvelutarjoamaa täysin uudella, digitaalisella tavalla.
Veikkauksen sauna – paikka haaveilla
Suomalaisten lauantaihin kuuluu lotto ja sauna. Yhdistimme nämä kaksi asiaa Veikkauksen lottosaunassa, jossa oli lupa haaveilla.
IBM Watson Summit – kokonainen kaupunki
Uudenlainen tapahtumakonsepti kolminkertaisti tapahtuman kaupallisen potentiaalin.
MONI – juhlat harvoille ja valituille
Juhlat, joihin kaikki haluavat, mutta vain harvat ja valitut pääsevät. Tästä on kyse Monin tapahtumissa.
NOR-SHIPPING 2015 & Wärtsilä 31
Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.
AMPRIS – mediastuntti vailla vertaa
Kokemuksellista markkinointia parhaimmillaan. Sitä oli AMPRIS.
Sunnuntaimummit – anna hyvän kiertää
Ihmisiä aidosti koskettavan Sunnuntaimummit -tapahtumakonseptin avulla taistellaan yksinäisyyttä vastaan ja muistutetaan kirkon eri tavoista tehdä hyvää.
The GasFest 2017 – yhdessä tehden
The GasFest 2017 -tapahtuma yhdisti kaasualan kuumimpia aiheita viihteelliseen yhdessäoloon.
Paroc – yllättävää tuotemarkkinointia
Suomi 100-juhlavuoden kunniaksi toteutimme Lahden MM-kisoihin Paroc-saunan.
DNA <3 Jolla - hauskin jono
DNA:n ja Jollan integroitu markkinointikamppanja jää historian kirjoihin yhtenä Suomen onnistuneimpana tuotelanseerauksena.
Uusi MTV – elämyksiä varten
Toteutimme uuden MTV:n monitahoisen ja vaikuttavan lanseeraustapahtuman.