• Etusivu
  • Palvelut
  • Referenssit
  • Ideat
  • Ihmiset ja kulttuuri
  • Ota yhteyttä
  • English
  • Etusivu
  • Palvelut
  • Referenssit
  • Ideat
  • Ihmiset ja kulttuuri
  • Ota yhteyttä
  • English

AMPRIS – mediastuntti vailla vertaa

Kokemuksellista markkinointia parhaimmillaan. Sitä oli AMPRIS.

Paras tuotelanseeraus

AMPRIS oli Prisman kaikkien aikojen paras tuotelanseeraus omassa tuoteryhmässään. Konsepti rakentui suuren mediastuntin varaan, jolla Suomen media ja julkisuuden henkilöt saatiin kiinnostumaan. Juoni paljastettiin vasta tapahtumassa, minkä jälkeen AMPRIS vaihtui lähes reaaliajassa PRISMA:ksi kaikissa medioissa, joissa tuotemainontaa oli tehty.

Brändimarkkinointia parhaimmillaan

AMPRIS oli kokemuksellista brändimarkkinointia parhaimmillaan ja se valittiin vuoden 2017 Evento Awardseissa parhaaksi lanseeraustapahtumaksi.

Ota yhteyttä



    Lue lisää

    Tapahtumakonseptit
    ja suunnittelu

    Tapahtumakonsepti ohjaa tapahtuman suunnittelua aina toteutukseen ja tapahtuman jälkihoitoon asti.

    Asiakas- ja sidosryhmätapahtumat

    Asiakas- ja sidosryhmätapahtumat mahdollistavat suhteiden ylläpitämisen, rakentamisen ja sujuvan kanssakäymisen.
    Referenssi

    The GasFest 2017 – yhdessä tehden

    The GasFest 2017 -tapahtuma yhdisti kaasualan kuumimpia aiheita viihteelliseen yhdessäoloon.

    Referenssi

    NOR-SHIPPING 2015 & Wärtsilä 31

    Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.

    Referenssi

    Sunnuntaimummit – anna hyvän kiertää

    Ihmisiä aidosti koskettavan Sunnuntaimummit -tapahtumakonseptin avulla taistellaan yksinäisyyttä vastaan ja muistutetaan kirkon eri tavoista tehdä hyvää.

    Referenssi

    Paroc – yllättävää tuotemarkkinointia

    Suomi 100-juhlavuoden kunniaksi toteutimme Lahden MM-kisoihin Paroc-saunan.

    Referenssi

    IBM Watson Summit – kokonainen kaupunki

    Uudenlainen tapahtumakonsepti kolminkertaisti tapahtuman kaupallisen potentiaalin.

    Referenssi

    MONI – juhlat harvoille ja valituille

    Juhlat, joihin kaikki haluavat, mutta vain harvat ja valitut pääsevät. Tästä on kyse Monin tapahtumissa.

    Referenssi

    IF – riskienhallintapäivä uudistui

    Uudistimme IF:in vuoden tärkeimmän suuryritysten riskienhallinnan -tapahtuman.

    Referenssi

    Uusi MTV – elämyksiä varten

    Toteutimme uuden MTV:n monitahoisen ja vaikuttavan lanseeraustapahtuman.

    Referenssi

    DNA <3 Jolla - hauskin jono

    DNA:n ja Jollan integroitu markkinointikamppanja jää historian kirjoihin yhtenä Suomen onnistuneimpana tuotelanseerauksena.

    Referenssi

    Suomi Areena mobiiliaplikaatio

    Mobiiliaplikaation avulla parannettiin tapahtumakävijöiden kokemusta käyttäjäystävällisesti.

    Referenssi

    Veikkauksen sauna – paikka haaveilla

    Suomalaisten lauantaihin kuuluu lotto ja sauna. Yhdistimme nämä kaksi asiaa Veikkauksen lottosaunassa, jossa oli lupa haaveilla.

    WOLTTIGROUP

    TEOLLISUUSKATU 33
    00510 HELSINKI
    FINLAND

    TEL +358 9 756 2710
    FAX +358 9 8775 5331

    Y-ID: 0713678-7

    • Etusivu
    • Palvelut
    • Referenssit
    • Ideat
    • Ihmiset ja kulttuuri
    • Ota yhteyttä
    • English

    LASKUTUSOSOITE

    NIMI: IDEA JA TUOTANTO WOLT OY
    VERKKOLASKUTUSOSOITE
    OVT-TUNNUS: 003707136787
    OPERAATTORI: APIX MESSAGING OY
    VÄLITTÄJÄN TUNNUS: 003723327487

    HUOM. DANSKE BANKIN, HANDELSBANKENIN, PAIKALLISOSUUSPANKKIEN JA SÄÄSTÖPANKKIEN ASIAKKAILLE VERKKOLASKUOSOITE: 003723327487 JA OPERAATTORITUNNUS: DABAFIHH

    MIKÄLI VERKKOLASKUJEN LÄHETYS EI OLE MAHDOLLISTA, MEILLE VOI LÄHETTÄÄ PDF-MUOTOISEN LASKUN SÄHKÖPOSTILLA OSOITTEESEEN: LASKUTUS@WOLTTIGROUP.FI