• Etusivu
  • Palvelut
  • Referenssit
  • Ideat
  • Ihmiset ja kulttuuri
  • Ota yhteyttä
  • English
  • Etusivu
  • Palvelut
  • Referenssit
  • Ideat
  • Ihmiset ja kulttuuri
  • Ota yhteyttä
  • English

DNA MovieXperience – Elämä on

Osallistavaa, innostavaa ja monipuolista. Kaikkea tätä on DNA MovieXperience.

Yksi brändi, monta kohderyhmää

Vuoden 2015 keväällä DNA lanseerasi brändiuudistuksensa koko henkilökunnalle. Aikataulu oli tiukka ja lanseeraukselle asetti oman haastensa se, että kohderyhmiä oli kolme hyvin erilaista käsittäen lähestulkoon 2500 työntekijää ympäri Suomea. Tavoitteena oli saada henkilökunta aidosti innostumaan DNA-brändin strategiasta ja uudistuksesta, sekä miettimään miten he vaikuttavat itse omaan työhönsä.

Oman elämänsä elokuvatähti

Brändiuudistuksen jalkauttamista ja henkilökunnan koulutusta varten kehitettiin DNA MovieXperience -konsepti. Konseptin tavoitteena oli tehdä brändin strategiasta konkreettisempi työntekijöille ja viestiä muutoksesta erilaisten tapahtumien ja digitaalisen median välityksellä.

Henkilökunta jaettiin noin kymmenen hengen ryhmiin ja jokainen ryhmä tuotti oman lyhytelokuvan, joka heidän mielestään kuvasi parhaiten uutta DNA brändiä. Elokuvien teossa jokainen pääsi kokemaan miten elokuvia tehdään ja miten onnistumisia saavutetaan yhteistyöllä muiden kanssa. Suunnittelemalla yhdessä elokuvien sisällön ja viestin, työntekijät pystyivät sisäistämään DNA:n strategian.

Osallistavaa ja palkitsevaa sisäistä viestintää

DNA:n henkilökunta pystyi katsomaan, kommentoimaan ja äänestämään elokuvia DNA:n sisäisissä sosiaalisen median kanavissa. Konsepti kulminoitui DNA MovieXperience gaalaan, jossa palkittiin parhaita roolisuorituksia. Tapahtuma striimattiin, jotta jokainen työntekijä pystyisi osallistumaan tapahtumaan. DNA liikkeiden oma konsepti käsitti viihteellisen DNA Hyvät ja huonot uutiset -ohjelmaosuuden ja DNA Call centerin henkilökuntaa haastettiin jakamaan kuvia ja videoita, joissa DNA näytteli osaansa ihmisten päivittäisessä elämässä. Kuvat ja videot jaettiin DNA:n sisäisissä sosiaalisen median kanavissa ja parhaimmiksi äänestetyt voittivat Elämä on -kokemuspalkinnon.

Ota yhteyttä



    Lue lisää

    Henkilöstötapahtumat

    Henkilöstötapahtumat ovat tärkeämpiä kuin koskaan. Työntekijät ovat yritysten tärkein voimavara, ja siksi heihin kannattaa satsata. Sisäisillä tapahtumilla sitoutetaan ja tehdään tulosta.
    Referenssi

    Lindström innovaatio – kulttuurin muutos

    Lindström innovaatio -tapahtuman tavoitteena oli synnyttää uusia tuotteita ja palveluita, sekä tuoda innovaatiokulttuuri osaksi yrityksen arkea.

    WOLTTIGROUP

    TEOLLISUUSKATU 33
    00510 HELSINKI
    FINLAND

    TEL +358 9 756 2710
    FAX +358 9 8775 5331

    Y-ID: 0713678-7

    • Etusivu
    • Palvelut
    • Referenssit
    • Ideat
    • Ihmiset ja kulttuuri
    • Ota yhteyttä
    • English

    LASKUTUSOSOITE

    NIMI: IDEA JA TUOTANTO WOLT OY
    VERKKOLASKUTUSOSOITE
    OVT-TUNNUS: 003707136787
    OPERAATTORI: APIX MESSAGING OY
    VÄLITTÄJÄN TUNNUS: 003723327487

    HUOM. DANSKE BANKIN, HANDELSBANKENIN, PAIKALLISOSUUSPANKKIEN JA SÄÄSTÖPANKKIEN ASIAKKAILLE VERKKOLASKUOSOITE: 003723327487 JA OPERAATTORITUNNUS: DABAFIHH

    MIKÄLI VERKKOLASKUJEN LÄHETYS EI OLE MAHDOLLISTA, MEILLE VOI LÄHETTÄÄ PDF-MUOTOISEN LASKUN SÄHKÖPOSTILLA OSOITTEESEEN: LASKUTUS@WOLTTIGROUP.FI