Uudenlainen tapahtumakonsepti kolminkertaisti tapahtuman kaupallisen potentiaalin.
Ei perinteisille power point -esityksille
IBM Watson Summit oli vuoden 2017 lippulaivatapahtuma, johon osallistui noin 1700 ICT-alan huippua. Tapahtuman konseptia lähdettiin miettimään yhdessä IBM:n kanssa tavoitteena löytää keino, jolla IBM:n tuotteet, ratkaisut ja palvelut voidaan tuoda ihmisille esiin hyvin konkreettisella tavalla, ilman perinteisiä power point- esityksiä!
Tekoälyn ympärille rakentui kaupunki
Lopputuloksena syntyi Watson kaupunki, joka rakennettiin IBM tekoälyn ympärille. Kaupunki rakennettiin eläväksi, jossa IBM:n business partnerit olivat esillä omilla toimipisteillään. Kaupungin keskeisillä paikoilla järjestettiin case- ja best-practise keskusteluja. Tapahtuman konseptia on hypetetty IBM Eurooppa ja USA tasolla; se nosti myös tapahtuman kaupallisen potentiaalin peräti kolminkertaiseksi aiempiin vuosiin verrattuna.