Suomi 100-juhlavuoden kunniaksi toteutimme Lahden MM-kisoihin Paroc-saunan.
Unikkia erottuvuutta ja lämmintä palvelua
Paroc halusi yhdistää tuotteensa yllättävällä ja kattavalla tavalla yhteistyössä Lahden hiihto MM-kilpailuiden kanssa. Tavoitteena oli luoda aktiviteetti yrityksen omille asiakasryhmille, parantaa sosiaalisen median tavoittavuutta, sekä parantaa brändin tunnettuutta kohdeyleisössä ja mediassa uniikilla ja lämpimällä tavalla.
Sauna, jossa yhdistyy osaaminen ja fiilis
Paroc rakennutti kisapaikalle saunan, jossa yhdistyivät yrityksen ydinosaaminen sekä rento kisafiilis. Sauna oli avoin kilpailun yleisölle ja Parocin asiakkaille koko kilpailun ajan. Sosiaalinen media näytteli tässä tempauksessa tärkeää roolia. Somen kautta tavoitettiin yli 160 000 ihmistä ja näkyvyys mediassa oli arvoltaan 16,9 miljoona Parocin markkina-alueella.