Lindström innovaatio -tapahtuman tavoitteena oli synnyttää uusia tuotteita ja palveluita, sekä tuoda innovaatiokulttuuri osaksi yrityksen arkea.
Innovaatiokulttuuri osaksi arkea
Tapahtuman tavoitteena oli luoda kettärä ja sitouttava malli, jolla voidaan osallistaa koko organisaatio osaksi strategiatyötä ja rakentaa innovaatiokulttuuria osaksi arkea. Tapahtuma rakentui 9 erillisestä tilaisuudesta, jotka toteutettiin kiertueena ympäri Suomea.
Uusia palveluita ja tuotteita hackathon-tyyliin
Lindströmin henkilöstö suunnitteli uusia tuotteita ja palveluita hackathon tyyppisesti, minkä jälkeen parhaat konseptit äänestettiin jatkoon. Lopullinen voittaja valikoitui leijonan luolassa, joka muodostui Linströmin johtoryhmästä, asiakkaista ja tuoteryhmävastaavista. Tapahtuma loi Lindströmin sisällä innostusta ja uusia innovaatioita lähdettiin hakemaan positiivisella energialla.