Kauneus ja yrittäjyys. Näistä aineksista on tehty Oriflame. Heitimme bensaa liekkeihin ja laitoimme pystyyn glamouria tihkuvan partner-tapahtuman.
Oriflamen kosmetiikkamyyjät ovat itsenäisiä partner-yrittäjiä. Vuosittainen tapahtuma on tärkeä työkalu yhteisön rakentamisessa ja partnerien sitouttamisessa. Itse asiassa se on vuoden tärkein myynninedistämiskampanja, jonka onnistuminen mitataan rahassa.
Tapahtumassa palkitaan parhaita myyjiä, mutta onnistua pitää jo päästäkseen sisään. Kilpailuasetelmaa ja tapahtuman odotusta nostettiin vahvalla markkinointikampanjalla. Tulokset alkoivat täyttyä jo kauan ennen tapahtumaa.
”Rauhallinen tapa tehdä töitä. Luottavainen olo koko suunnitteluprosessin ajan. Idean aihioista kehititte upean lopputuloksen ja osasitte yllättää out of the box -ideoilla.” – Asiakaspalaute
Kosmetiikkabisneksen maailma on kaunis, mutta usein melko ennalta arvattava. Nyt visuaalisuuteen satsattiin rohkeasti ja yllättävästi. Wolttigroupin synnyttämä, osin epätodellinen Universumi nosti tapahtuman tunnelman seuraavalle tasolle, joka kantoi koko päivän pikkutunneille asti.
Jos päivätilaisuutta värittivät meikkinäytökset, tuote-esittelyt ja työpajat, illalla pääosaa esittivät osallistujat itse. Juhlapukujen sijaan laittauduttiin naamiaisasuihin, eikä vastaavaa heittäytymistä tule yhtäkkiä mieleen.
Kun Seminaarimäen mieslaulajat nostivat oman shownsa päätteeksi naistenhaku-kyltit ilmaan, oli viimeistään selvää, että tapahtuman taika oli purrut, ja kaikki mukana olleet olivat kokeneet yhdessä jotain hyvin erityistä.
Päivän aikana kauppaa tehtiin ennätystahtiin. Se oli pääasia, mutta tuntui juhlien keskellä sivuseikalta.