Konseptoi kohtaamiset
Brändin kaikki kohtaamiset ja tapahtumat kannattaa konseptoida ja suunnitella osaksi markkinoinnin ja myynnin strategiaa, jotta yritys saa luotua paremman suhteen asiakkaisiin. Kun yritys ymmärtää missä asiakkaat ovat, missä heidät kannattaa kohdata ja millä näkökulmalla, niin yritys kykenee paremmin vaikuttamaan asiakkaiden asenteisiin ja tunteisiin halutulla tavalla.
Tapahtumamarkkinoinnin strategia auttaa erottautumaan
Liiketoimintasuunnitelmaan pohjautuvat strategiat, oli sitten kyse yrityksen markkinoinnista, tapahtumista, somesta tai vaikka rekrytoinnista auttaa yrityksiä erottautumaan muista. Tapahtumien avulla voidaan vaikuttaa ihmisten tunteisiin jopa televisiota tehokkaammin, mutta ilman strategista ajattelua vaikuttaminen on vain hakuammuntaa.
Me wolttilaiset autamme asiakkaitamme tapahtumastrategian luomisessa ja tärkeiden kohtaamisten konseptoinnissa. Tapahtumastrategian avulla koordinoidaan ja priorisoidaan tekemistä, sekä annetaan suunta tapahtuman toteutukselle. Parhaimmillaan strategisesti luodusta tapahtumakonseptista voi tulla itsestään brändi tai ilmiö, joka jää elämään tarinoina ihmisiltä ihmisille.
Vaikuttava sponsorointi luo lisäarvoa
Myös sponsorointiin kannattaa luoda strategia. Tämä auttaa yritystä keskittymään liiketoiminnalleen olennaiseen sponsorointiin ja luomaan yleisölle sellaisia kohtaamisia, joita ei muuten tyhjästä syntyisi. Vaikuttavaa lisäarvoa luova sponsorointi vaatii sponsoroitavalta brändiltä sitoutumista ja osallistumista. Sponsorointi onkin tehokas tapa tavoittaa haluamansa yleisö, kun sponsorointi on toteutettu yleisöä kiinnostavalla ja inspiroivalla tavalla.