LUX Helsinki, SuomiAreena ja muut laajaa kohderyhmää kiinnostavat massatapahtumat tarjoavat loistomahdollisuuden kiinnostavan B2B-tilaisuuden järjestämiselle.
Pakkanen paukkuu ja pimeys laskeutuu aikaisin. Tammikuun pimeitä päiviä kirkastava LUX Helsinki -valofestivaali kerää vuodesta toiseen satoja tuhansia kävijöitä ihastelemaan ympäri Helsingin keskustaa sijoitettuja valotaideteoksia.
Tapahtuma kiinnostaisi tätäkin useampia, mutta lähteminen on ponnistus: kotisohva houkuttaa kylmyyttä enemmän, eikä sitä tämänvuotista reittiäkään jaksaisi alkaa googlaamaan… Mutta entä jos yrityskumppani kutsuisi koko perheesi tiloihinsa lämmittelemään ja tarjoaisi opastetun kierroksen tapahtumaan?
Anna aitoa lisäarvoa tapahtumaan tulijoille
Ison tapahtuman kyljessä järjestetty yritystilaisuus on mahdollisuus, jota ei kannata jättää hyödyntämättä. Tilaisuus onnistuu, kun se suunnitellaan antamaan tapahtumaan tulevalle vieraalle aidosti lisäarvoa.
“Oli kyseessä sitten SuomiAreena, Flow tai Slush, olennaista on tapahtuman valmis aito vetovoima jollekin kohderyhmälle. Sen lisäksi pitää miettiä, mikä on se lisäarvo, jota yritys voi tapahtumaan tulijalle tarjota. LUX Helsingissä se voi olla koko perheen lämmin tapahtuma, jossa tapaa ystäviä, nauttii viihteellisestä ohjelmasta sekä pöydän antimista ja saa opastetun kierroksen”, sanoo Woltti Groupin osakas Jyri Räsänen.
Hyödynnä ison tapahtuman näkyvyys
Laajaa kohderyhmää kiinnostava massatapahtuma on hyvä paikka luoda vaikuttava kokemus pienelle kohderyhmälle. Tapahtuman kumppanina yrityksen on samalla mahdollista myös kasvattaa tunnettuuttaan laajalle kohderyhmälle.
Helsingin kaupungin kumppanina Woltti Group oli tänäkin vuonna mukana jopa 500 000 vierailijaa saaneessa LUX Helsinki -valotapahtumassa ja hyödynsi tilaisuuden myös omien asiakkaidensa kohtaamiseen. Woltti tarjosi kutsuvierailleen Lux Helsingin yhteydessä DeLUXe-tapahtuman ja mahdollisuuden kiertää valoteokset opastetusti ilman omaa etukäteisperehtymistä. Vieraille tarjotusta maailmanluokan elämyksestä vastasi puolestaan Helsingin kaupunki.
““Helsingin kaupungille hatunnosto upean tapahtuman aikaan saamisesta kaupunkiin vuoden pimeimpänä aikana”, Jyri Räsänen kiittelee.
Katso videokooste 9.1. järjestetystä DeLUXe -tapahtumasta
Onko yritystilaisuuden järjestäminen agendallasi? Ota yhteyttä jyri.rasanen@wolttigroup.fi
Ota meihin yhteyttä
Jätä yhteystietosi oheisella lomakkeella. Asiantuntijamme on teihin yhteydessä ja voitte keskustella tarkemmin erilaisten tapahtumien järjestämisestä.
Lisää artikkeleita

Vastuullinen yritys osallistuu yhteiskunnalliseen keskusteluun
Yrityksiltä odotetaan nyt vastuullisuutta ja kannanottoja yhteiskunnalliseen keskusteluun. SuomiAreena heinäkuussa on erinomainen tilaisuus tähän. SuomiAreena kutsuu yrityksiä mukaan kesän suurimpaan yhteiskunnalliseen festivaaliin ja herättelee yrityksiä…

Suomalaiset saivat Dubain maailmannäyttelyn yleisön liekkeihin
“Maailmannäyttely on aivan ainutlaatuinen ja ikimuistoinen tapahtuma. Ei ole toista vastaavanlaista olemassa”, Wolttigroupin tuottaja Martina Haglund hehkuttaa. Wolttigroup toteutti Business Finlandin kumppanina Dubain maailmannäyttelyssä Suomi-päivän…

Tunteiden liekittäminen on avain onnistuneisiin tapahtumiin
Osallistujan näkökulman huomioiminen ja tunnekokemuksen suunnitteleminen on aiempaakin tärkeämpää tapahtumien onnistumiselle. Inspiroimiseen, tutustumiseen ja yhteisöllisyyden rakentamiseen tarvitaan tunteiden herättämistä. Työelämä on muuttunut pysyvästi. Hybridityöstä, etä-…