LUX Helsinki, SuomiAreena ja muut laajaa kohderyhmää kiinnostavat massatapahtumat tarjoavat loistomahdollisuuden kiinnostavan B2B-tilaisuuden järjestämiselle.

Pakkanen paukkuu ja pimeys laskeutuu aikaisin. Tammikuun pimeitä päiviä kirkastava LUX Helsinki -valofestivaali kerää vuodesta toiseen satoja tuhansia kävijöitä ihastelemaan ympäri Helsingin keskustaa sijoitettuja valotaideteoksia.

Tapahtuma kiinnostaisi tätäkin useampia, mutta lähteminen on ponnistus: kotisohva houkuttaa kylmyyttä enemmän, eikä sitä tämänvuotista reittiäkään jaksaisi alkaa googlaamaan… Mutta entä jos yrityskumppani kutsuisi koko perheesi tiloihinsa lämmittelemään ja tarjoaisi opastetun kierroksen tapahtumaan?

Anna aitoa lisäarvoa tapahtumaan tulijoille

Ison tapahtuman kyljessä järjestetty yritystilaisuus on mahdollisuus, jota ei kannata jättää hyödyntämättä. Tilaisuus onnistuu, kun se suunnitellaan antamaan tapahtumaan tulevalle vieraalle aidosti lisäarvoa.

“Oli kyseessä sitten SuomiAreena, Flow tai Slush, olennaista on tapahtuman valmis aito vetovoima jollekin kohderyhmälle. Sen lisäksi pitää miettiä, mikä on se lisäarvo, jota yritys voi tapahtumaan tulijalle tarjota. LUX Helsingissä se voi olla koko perheen lämmin tapahtuma, jossa tapaa ystäviä, nauttii viihteellisestä ohjelmasta sekä pöydän antimista ja saa opastetun kierroksen”, sanoo Wolttigroupin osakas Jyri Räsänen.

Hyödynnä ison tapahtuman näkyvyys

Laajaa kohderyhmää kiinnostava massatapahtuma on hyvä paikka luoda vaikuttava kokemus pienelle kohderyhmälle. Tapahtuman kumppanina yrityksen on samalla mahdollista myös kasvattaa tunnettuuttaan laajalle kohderyhmälle.

Helsingin kaupungin kumppanina Wolttigroup oli tänäkin vuonna mukana jopa 500 000 vierailijaa saaneessa LUX Helsinki -valotapahtumassa ja hyödynsi tilaisuuden myös omien asiakkaidensa kohtaamiseen. Woltti tarjosi kutsuvierailleen Lux Helsingin yhteydessä DeLUXe-tapahtuman ja mahdollisuuden kiertää valoteokset opastetusti ilman omaa etukäteisperehtymistä. Vieraille tarjotusta maailmanluokan elämyksestä vastasi puolestaan Helsingin kaupunki.

““Helsingin kaupungille hatunnosto upean tapahtuman aikaan saamisesta kaupunkiin vuoden pimeimpänä aikana”, Jyri Räsänen kiittelee.

Katso videokooste DeLUXe -tapahtumasta

 

Onko yritystilaisuuden järjestäminen agendallasi? Ota meihin yhteyttä!