Liekittäminen on Wolttigroupin supervoima, joka tekee meistä ainutkertaisen ja tarttuu myös muihin.

Se on ideologia, joka ohjaa sisäistä ja ulkoista toimintaamme.

Se on kilpailuetu, joka johtaa parempaan taloudelliseen menestykseen.

Se on mielentila, jonka seurauksena syntyy ideoita, oivalluksia, inspiraatiota, energiaa, yhteisöllisyyttä ja wow-elämyksiä.

Se on erottautumistekijä, joka vahvistaa Wolttigroupin brändiä ja tarinaa.

Se on terminologiaa, joka näkyy ja kuuluu Wolttigroupin uudessa äänensävyssä ja visuaalisuudessa ja antaa yrityksemme nimelle merkityksen.

Se on tekniikkaa, osaamista, tuottamista, projektinhallintaa, luotettavuutta ja vastuullisuutta.

Se on tunnettuutta, myyntiä, viestintää ja markkinointia ja vaikuttavuuden lisäämistä.

Se on historiaa, hybridiä, nykypäivää ja virtuaalitulevaisuutta ja leirinuotioilla ympäri vuoden järjestettäviä keskustelusessioita.

Se on uudistettavan logon yhteyteen lisättävä viestinnällisesti vahva graafinen elementti, joka antaa myös sloganillemme sisällön.

Se on ystävällisyyttä, näkemystä, kohteliaisuutta, kunnianhimoa, nöyryyttä, itsevarmuutta, empaattisuutta ja hyviä käytöstapoja.

Se on vuosien varrella kerrottuja vanhoja tarinoita ja muistoja sekä uusia maagisia hetkiä, joiden aikana jokin tai kaikki yksinkertaisesti muuttuu paremmaksi.

Se on kaikkea, mitä Wolttigroup tekee, sanoo, ajattelee tai tuntee.

Se on ihmisten kohtaamista ja vilpittömiä kysymyksiä: Miltä tuntuu, onko kaikki hyvin, voimmeko auttaa jotenkin?

Se on sanamuoto, jonka englanninkielinen versiointi tekee Wolttigroupista myös kansainvälisesti kiinnostavan.

Se on se kuuluisa viimeinen 15 %, jonka ansiosta lopputulos paranee aina 50 %.

Se on asenne, jonka turvin Wolttigroup menee jatkossa entistäkin rohkeammin kohti uusia epämukavuusalueita ja mahdollisuuksia.

Se on CTE eli Call To Emotions, joka saa paitsi meidät, niin myös jokaisen asiakkaamme, yhteistyökumppanimme ja sidosryhmiimme kuuluvan henkilön nauramaan, oivaltamaan, inspiroitumaan, liikuttumaan ja tuntemaan.

Se on ideologia, josta kehittyy koko pohjoismaista tapahtuma-alaa muuttava käsite, jonka toimintamalleja ja termistöjä myös pahimmat kilpailijamme häpeilemättä kopioivat.

Se on filosofia josta ennen pitkää tulee alamme globaali standardi.

Se on syy tehdä tätä työtä ja olla osa tätä yhteisöä.

Se on Wolttigroup.