Messuilla jokainen yritys pyrkii näyttäytymään visuaalisesti tyylikkäällä, houkuttelevalla ja näyttävällä osastolla. Iso ja huomiota herättävä osasto kyllä huomataan, mutta yksin se ei muistijälkeä saa aikaan.

Eikä kaikilla messuille osallistuvilla yrityksillä edes ole mahdollisuutta rakentaa suuria ja hienoja osastoja.

Muistijäljen ja erottautumisen kannalta on onneksi olemassa muitakin tapoja kuin näyttävä osasto. Koska messuilla kilpailu erottautumisesta on kovaa, näyttävän osaston lisäksi kannattaa panostaa sisältöihin.

Erottautuminen kannattaa muuttaa suhteenrakentamiseksi. Millä asioilla vieras saadaan houkuteltua tutustumaan yrityksen tuotteisiin ja palveluihin? Mitä toiminnallisuuksia messuosastolle voidaan rakentaa, jotta vieraat rohkaistuvat tutustumaan, kokeilemaan ja keskustelemaan? Millä sisällöllisillä ja toiminnallisilla tavoilla voidaan yllättää positiivisesti, herättää innostusta ja synnyttää mielenkiintoa?

Messut on oiva paikka synnyttää yrityksen ja asiakkaan välistä dialogia ja parhaiten dialogi syntyy kiinnostavan sisällön parissa.

Myynnillinen innostus messuilla syntyy siitä, että oikeanlaisilla ja muista erottuvilla ja tunteisiin vaikuttavilla sisällöillä saadaan kiinni haluttu kohderyhmä.

Haluatko kuulla enemmän millaiset sisällöt ovat messuilla onnistuneet ja millaisia kysymyksiä kannattaa kysyä messujen suunnittelun yhteydessä? Ota meihin yhteyttä!