Konseptit
& strategia

Konseptoi kohtaamiset

Brändin kaikki kohtaamiset ja tapahtumat kannattaa konseptoida ja suunnitella osaksi markkinoinnin ja myynnin strategiaa, jotta yritys saa luotua paremman suhteen asiakkaisiin. Kun yritys ymmärtää missä asiakkaat ovat, missä heidät kannattaa kohdata ja millä näkökulmalla, niin yritys kykenee paremmin vaikuttamaan asiakkaiden asenteisiin ja tunteisiin halutulla tavalla.

Tapahtumamarkkinoinnin strategia auttaa erottautumaan

Liiketoimintasuunnitelmaan pohjautuvat strategiat, oli sitten kyse yrityksen markkinoinnista, tapahtumista, somesta tai vaikka rekrytoinnista auttaa yrityksiä erottautumaan muista. Tapahtumien avulla voidaan vaikuttaa ihmisten tunteisiin jopa televisiota tehokkaammin, mutta ilman strategista ajattelua vaikuttaminen on vain hakuammuntaa.

Me wolttilaiset autamme asiakkaitamme tapahtumastrategian luomisessa ja tärkeiden kohtaamisten konseptoinnissa. Tapahtumastrategian avulla koordinoidaan ja priorisoidaan tekemistä, sekä annetaan suunta tapahtuman toteutukselle. Parhaimmillaan strategisesti luodusta tapahtumakonseptista voi tulla itsestään brändi tai ilmiö, joka jää elämään tarinoina ihmisiltä ihmisille.

Vaikuttava sponsorointi luo lisäarvoa

Myös sponsorointiin kannattaa luoda strategia. Tämä auttaa yritystä keskittymään liiketoiminnalleen olennaiseen sponsorointiin ja luomaan yleisölle sellaisia kohtaamisia, joita ei muuten tyhjästä syntyisi. Vaikuttavaa lisäarvoa luova sponsorointi vaatii sponsoroitavalta brändiltä sitoutumista ja osallistumista. Sponsorointi onkin tehokas tapa tavoittaa haluamansa yleisö, kun sponsorointi on toteutettu yleisöä kiinnostavalla ja inspiroivalla tavalla.

Meiltä saat monipuolista osaamista

  • Tapahtumamarkkinoinnin strategia
  • Tapahtumaportfolion suunnittelu
  • Konseptien & designin toteutus
  • Strategisten kokemuspolkujen suunnittelu
  • Yleisön hankkiminen
  • Yleisön sitouttaminen
  • Osallistujamarkkinoinnin strategia
  • Brändikonsultointi
  • Sponsoroinnin strategia
  • Sponsoroinnin konsultointi
  • Kumppanuuksien arvioinnit, neuvottelut ja johtaminen
  • Tapahtumien auditointi ja raportointi
  • Kuluttaja- ja asiakastutkimukset
  • Kilpailija-analyysit
Kysy lisää

Jyrki Aittola

Synnynnäisesti kyltymätön CEO ja Senior Partner, liiketoiminnan kehittäjä ja strategi, joka etsii uusia ideoita ja näkökulmia.

Motto: We don´t remember day´s we remember moments.

+358 40 5036 625 jyrki.aittola@wolttigroup.fi

Referenssi

NOR-SHIPPING 2015 & Wärtsilä 31

Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.

Referenssi

The GasFest 2017 – yhdessä tehden

The GasFest 2017 -tapahtuma yhdisti kaasualan kuumimpia aiheita viihteelliseen yhdessäoloon.

Referenssi

AMPRIS – mediastuntti vailla vertaa

Kokemuksellista markkinointia parhaimmillaan. Sitä oli AMPRIS.

Referenssi

Sunnuntaimummit – anna hyvän kiertää

Ihmisiä aidosti koskettavan Sunnuntaimummit -tapahtumakonseptin avulla taistellaan yksinäisyyttä vastaan ja muistutetaan kirkon eri tavoista tehdä hyvää.

Muut palvelumme

Kokemuksellinen
markkinointi

Kokemuksellinen markkinointi luo voimakkaan tunne-elämyksen. Brändi, joka saa asiakkaan tunteet loistamaan, erottuu kilpailijoista. Kun asiakkaat sitoutuvat brändiin, bisnes sujuu.

Kansainväliset
tapahtumat

Kansainvälinen tapahtuma on helppo järjestää, kun yksi yhteyshenkilö hoitaa kaiken. Me Woltilla olemme toteuttaneet satoja kansainvälisiä tapahtumia lähes kaikkialla maailmassa.

Tapahtumatuotanto

Jokaisen tapahtuman ytimessä on asiakas. Mikä heitä koskettaa, mikä saa heidät haukkomaan happea? Vaikuttava tapahtuma ei synny sattumalta. Hyvä suunnittelu on onnistuneen tapahtuman salaisuus.

Digitaaliset palvelut & videot

Videot ja muut digitaaliset sisällöt ovat hyviä välineitä vaikuttaa tunteisiin. Autamme asiakkaitamme tärkeiden viestien kiteyttämisessä, havainnollistamisessa ja tarinallistamisessa.

Sisäinen
viestintä

Työntekijät ovat olleet yritysten tärkein voimavara juhlapuheissa jo kauan. Nyt he ovat sitä oikeasti, ja siksi heihin kannattaa satsata. Sisäisillä tapahtumilla sitoutetaan ja tehdään tulosta.

Kaipaatko inspiraatiota? Tilaa uutiskirjeemme

Lataa opas

Tapahtumajärjestäjän opas

Onnistunut tapahtuma vaatii hyvän ja huolellisen suunnittelun sekä rautaisen toteutuksen yksityiskohtia myöten. Tässä oppaassa kerromme tärkeimmät opit yritysten tapahtumista vastaaville henkilöille.

Lataa opas tästä

Näin kick offista tulee liiketoiminnan työkalu

Huolella suunniteltu kick off muuttaa irrallisen seminaarin koko tilikauden kattavaksi liiketoiminnan työkaluksi. Kick offin merkitystä ei yrityksen menestykselle sovi vähätellä.… Read more »

Yhtiökokous markkinoi yrityksen brändiä

Hyvin järjestetty yhtiökokous on viesti. Se kertoo osakkeenomistajan arvon. Yhtiökokouksen koolle kutsuminen perustuu osakeyhtiölakiin. Se on pidettävä, mutta itse tapahtuman… Read more »