Kohtaamisten merkitys kasvaa
Miljooniin viesteihin pirstaloituneessa maailmassa ihmisten välisten kohtaamisten ja aitojen kokemusten merkitys kasvaa. Ihmiset haluavat, että heille kohdistetut viestit koskettavat ja puhuttelevat heitä. Suuressa osassa yrityksiä aitojen kohtaamisten merkitystä ei ole vielä kunnolla ymmärretty, joten kokemuksellisen markkinoinnin nostaminen strategian keskiöön voisi tarjota mittavan kilpailuedun ja erottautumisen markkinoilla. Me wolttilaiset olemme kokemuksellisen markkinoinnin ammattilaisia ja autamme yritystäsi luomaan onnistuneita kohtaamisia!
Kokemuksellinen markkinointi osa markkinoinnin työkalupakkia
Kokemuksellinen markkinointi on tärkeä osa modernin markkinoinnin työkalupakkia. Ostopäätökset tehdään tutkitusti tunteella ja, kun asiakkailla on yhä enemmän vaihtoehtoja, niin tunteiden merkitys korostuu entisestään. Hyvä brändi sitouttaa asiakkaat yritykseen luomalla halutun mielikuvan yrityksestä ja herättämällä asiakkaissa tunteita. Kokemuksellinen markkinointi luo voimakkaimman tunnekokemuksen ja tarjoaa tehokkaimman tavan sitoa asiakkaat brändiin.
Brändikokemus on kanavaton
Brändikokemus on tänä päivänä monikanavainen, tai pikemminkin kanavaton. Kokemuksen tulee toimia joka paikassa, jokaisessa kohtaamisessa ja jokaisessa tapahtumassa. Brändin tulee luoda pysyviä tunnejälkiä, koskettaa ja olla aito.
Kokemukset ovat tänään entistäkin tärkeämpiä, kun milleniaaleiksi kutsuttu sukupolvi alkaa olla jo nelikymppisiä. Heidän ja heitä nuorempien maailma on erilainen: läpinäkyvämpi, koskettavampi, sirpaleisempi ja digitaalisempi. He etsivät oikeudenmukaisempia ja reilumpia tapoja kuluttaa ja elää. Brändin ja yrityksen tulisi intohimoisesti etsiä tapoja markkinoida tämän päivän ja tulevaisuuden kuluttajille, jotka koskettavat ja herättelevät ihmisiä.