Kansainväliset
tapahtumat

Tunne yleisösi, me hoidamme loput

Kansainvälisissä tapahtumissa onnistumisen kulmakivet ovat paikallisen kulttuurin ja kohderyhmän ymmärtäminen sekä kokemus paikallisista toimintatavoista ja kumppaneista. Paikallisen kulttuuriympäristön tunteminen ja tiedon kerääminen nimenomaan tapahtuman kohderyhmän näkökulmasta katsottuna on ensiarvoisen tärkeää.

Kerro meille kohderyhmäsi ja tavoitteesi, niin me hoidamme loput. Yksi yhteyshenkilö, joka huolehtii puolestasi kaiken kansainvälisen tapahtuman järjestämisessä, helpottaa arkea paljon. Erikoistuneet tekijämme tietävät kuinka kansainvälisen tapahtuman saa onnistumaan. Olemmehan suunnitelleet ja toteuttaneet laajan kumppaniverkostomme avulla satoja kansainvälisiä tapahtumia lähes kaikkialla maailmassa: erityisesti Euroopassa, Aasiassa, Pohjois- ja Etelä-Amerikassa sekä Australiassa.

Paikalliset kumppanit näyttelevät suurta roolia

Kansainvälisiä tapahtumia on hyvin vaikea toteuttaa ilman paikallisia kumppaneita. Tunnemme oikeat verkostot ja ymmärrämme miten nämä toimivat. Tiedämme keneen ottaa yhteyttä missäkin asiassa. Kumppaneidemme kautta tulee myös paljon sekä paikallisen kulttuurin tuntemusta että toimintatapojen tuntemusta, jotka auttavat meitä onnistuneen tapahtuman luomisessa.

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty

Hoidamme kansainvälisten tapahtumien toteutuksen alusta loppuun. Olemme ammattilaisia mitä tulee eri maiden maksuliikenteeseen ja maksusäännöksiin, sekä vakuutuksiin ja vastuukysymyksiin. Lisäksi olemme kartuttaneet kokemusta jo vuosien ajan ulkomailla järjestettävien tapahtumien logististen haasteiden osalta. Otamme huomioon tapahtumien suunnittelussa ja aikataulussa eri maiden tullimuodollisuudet ja paperisodat, joten sinun ei tarvitse huolehtia niistäkään.

Meiltä saat monipuolista osaamista

  • Kansainvälinen tapahtumamarkkinoinnin strategia
  • Globaalit tapahtumat ja messut
  • Lokaalit tapahtumatuotannon palvelut
  • Kumppaniverkoston johtaminen
  • Paikalliset markkinointikumppanuudet
  • Tapahtumien ja messujen logistiikkajohtaminen
  • Globaalit road show -tapahtumat
Kysy lisää
Jarkko Kivikoski

Jarkko Kivikoski

Business Director, joka huolehtii siitä, että toimistolla riittää vauhtia.

+358 50 3848 993 jarkko.kivikoski@wolttigroup.fi

Referenssi

NOR-SHIPPING 2015 & Wärtsilä 31

Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.

Referenssi

The GasFest 2017 – yhdessä tehden

The GasFest 2017 -tapahtuma yhdisti kaasualan kuumimpia aiheita viihteelliseen yhdessäoloon.

Muut palvelumme

Virtuaaliset tapahtumat ja digitaalisuus

Videot ja muut digitaaliset sisällöt ovat hyviä välineitä vaikuttaa tunteisiin. Autamme asiakkaitamme tärkeiden viestien kiteyttämisessä, havainnollistamisessa ja tarinallistamisessa.

Tapahtumatuotanto

Jokaisen tapahtuman ytimessä on asiakas. Mikä heitä koskettaa, mikä saa heidät haukkomaan happea? Vaikuttava tapahtuma ei synny sattumalta. Hyvä suunnittelu on onnistuneen tapahtuman salaisuus.

Sisäinen
viestintä

Työntekijät ovat olleet yritysten tärkein voimavara juhlapuheissa jo kauan. Nyt he ovat sitä oikeasti, ja siksi heihin kannattaa satsata. Sisäisillä tapahtumilla sitoutetaan ja tehdään tulosta.

Konseptit
& strategia

Kohtaamisten avulla voidaan vaikuttaa ihmisten tunteisiin jopa televisiota tehokkaammin. Ilman strategista ajattelua tässä onnistuminen on kuitenkin hakuammuntaa.

Kokemuksellinen
markkinointi

Kokemuksellinen markkinointi luo voimakkaan tunne-elämyksen. Brändi, joka saa asiakkaan tunteet loistamaan, erottuu kilpailijoista. Kun asiakkaat sitoutuvat brändiin, bisnes sujuu.

Kaipaatko inspiraatiota? Tilaa uutiskirjeemme

SPR yleiskokous 2020

SPR:n yleiskokous yhdisti 11 paikkakuntaa virtuaalisesti

Punaisen Ristin yleiskokous laittoi luovuuden ja tekniikan koetukselle: yhdistimme yksitoista paikkakuntaa reaaliaikaisesti kahdella kielellä. Syksyn alussa törmäsimme asiakkaamme Suomen Punaisen…

Virtuaalimessut

Liidejä ja diilejä virtuaalimessuilta

Virtuaalimessut yhdistävät yrityksen ja asiakkaat paikasta riippumatta. Korona-ajan hätäapuna alkanut digitaalinen läsnäolo muuttuu tärkeäksi verkkonäkyvyyden työkaluksi. Pandemia on luonut moneen…

sisäinen henkilöstötapahtuma

Sisäinen virtuaalitapahtuma nostattaa fiilistä

Etätöiden aikana yrityksen sisäinen viestintä on tärkeämpää kuin koskaan. Virtuaaliset HR-tapahtumat luovat fyysisen etäisyyden aikaan henkistä läheisyyttä.  Etätyö voi olla…