B2B-liiketoiminnassa asiakassuhteet ovat kaiken keskiössä, ja tapahtumat ovat tutkitusti yksi asiakkaiden ostopolun vaikuttavimmista pisteistä. Jos ihmettelet, miksi yritystapahtumasi silti epäonnistuvat...
Jos tapahtumaan ei saada oikeita ihmisiä, investointi ei tuota haluttuja tuloksia. Wolttigroupin työpajamuotoinen prosessi auttaa yrityksiä onnistumaan tilaisuuksien järjestämisessä ja...
Massapostituksilla, löysillä lupauksilla ja me-ajattelulla yritystapahtumat kärsivät osallistujakadosta. Wolttigroupin nelivaiheisen kutsuprosessin avulla tapahtumiin saadaan osallistumaan oikeat ihmiset. Elämme aikakautta, jolla...
Mihin tapahtumamarkkinointi on menossa vuonna 2023? Mitä olemme oppineet koronapandemiasta ja miten tapahtuma-ala muuttuu? Toimivatko virtuaalitapahtumat edelleen? Kysymyksiä, joihin Wolttigroupin...
Wolttigroupin liekittäjät listasivat vuoden kohokohtia ja kertovat, mitä kannattaa odottaa B2B-tapahtumilta vuonna 2023. Vuosi 2022 on ollut kiistatta elpymisen vuosi...
Kun ajat ovat epävarmat, on erityisen tärkeää olla aktiivinen asiakasrajapinnassa. Siihen messut ja tapaamiset ovat erinomainen väline, sillä ihmisiin pystyy...
23
8648
228