• Etusivu
  • Palvelut
  • Referenssit
  • Ideat
  • Ihmiset ja kulttuuri
  • Ota yhteyttä
  • English
  • Etusivu
  • Palvelut
  • Referenssit
  • Ideat
  • Ihmiset ja kulttuuri
  • Ota yhteyttä
  • English

Ideat

B2B-tapahtumien potentiaalin hyödyntäminen oikeanlaisilla vierailijoilla

Täydet tehot irti B2B-tapahtumasta

B2B-liiketoiminnassa asiakassuhteet ovat kaiken keskiössä, ja tapahtumat ovat tutkitusti yksi asiakkaiden ostopolun vaikuttavimmista pisteistä. Jos ihmettelet, miksi yritystapahtumasi silti epäonnistuvat tavoitteissaan, sille on useimmiten yksi…

Tapahtumaan oikeat ihmiset

Varmista tapahtumaasi oikeat ihmiset

Jos tapahtumaan ei saada oikeita ihmisiä, investointi ei tuota haluttuja tuloksia. Wolttigroupin työpajamuotoinen prosessi auttaa yrityksiä onnistumaan tilaisuuksien järjestämisessä ja varmistaa, että jo kutsu sytyttää…

Lataa opas

Tapahtumajärjestäjän opas

Onnistunut tapahtuma vaatii hyvän ja huolellisen suunnittelun sekä rautaisen toteutuksen yksityiskohtia myöten. Tässä oppaassa kerromme tärkeimmät opit yritysten tapahtumista vastaaville henkilöille.

Lataa opas tästä

Kaipaatko maailmaasi lisää tunnetta? Tilaa Wolttigroup uutiskirje

Kutsuprosessilla saadaan oikeat vieraat tapahtumaan

Tapahtumien kutsuprosessi joka tuo tuloksia!

Massapostituksilla, löysillä lupauksilla ja me-ajattelulla yritystapahtumat kärsivät osallistujakadosta. Wolttigroupin nelivaiheisen kutsuprosessin avulla tapahtumiin saadaan osallistumaan oikeat ihmiset. Elämme aikakautta, jolla Helsingin Sanomien etusivu tai suosikkiohjelman…

Tapahtumamarkkinointi vuonna 2023

Rohkeasti markkinoita valtaamaan – Mitä on tapahtumamarkkinointi 2023?

Mihin tapahtumamarkkinointi on menossa vuonna 2023? Mitä olemme oppineet koronapandemiasta ja miten tapahtuma-ala muuttuu? Toimivatko virtuaalitapahtumat edelleen?  Kysymyksiä, joihin Wolttigroupin Jyrki Aittola vastaa. Vuosi 2022…

Wolttigroupin vuoden 2022 kohokohdat

Vuoden highlightsit – ja mitä uutta näemme 2023?

Wolttigroupin liekittäjät listasivat vuoden kohokohtia ja kertovat, mitä kannattaa odottaa B2B-tapahtumilta vuonna 2023. Vuosi 2022 on ollut kiistatta elpymisen vuosi koko tapahtuma-alalle. Messujen paluu, pitkästä…

Draivia myyntiin messuilta

Draivia myyntiin messuilta 

Kun ajat ovat epävarmat, on erityisen tärkeää olla aktiivinen asiakasrajapinnassa. Siihen messut ja tapaamiset ovat erinomainen väline, sillä ihmisiin pystyy vaikuttamaan parhaiten kohtaamalla heidät kasvokkain….

Steerpropin messuosasto

Erottuvan messuosaston suunnittelu vaatii rohkeutta

Kansainvälisillä messuilla kilpailu on niin kovaa, ettei muista erottuvan messuosaston suunnittelussa kannata tinkiä. Mitkä ovat Wolttigroupin suunnittelun kulmakivet? “Tavoitteena on suunnitella sellainen messuosasto, että –…

Airbus osasto messuhallissa

Onnistunut messutyö aloitetaan workshopista

Tapahtumakonsepti ohjaa messusuunnittelua ja varmistaa, että myynti on oikein kohdennettua ja tehokasta. Konsepti syntyy 1–2 kuukaudessa workshopissa. Tapahtumamarkkinointi on yrityksille kallis investointi, ja suuret messut…

Studio 33 Helsingin Vallilassa

Mitä sadat virtuaalitapahtumat ovat opettaneet?

Miksi virtuaalitapahtuma sopii hyvin livetapahtumien ja digimarkkinoinnin välimaastoon? Miten tapahtuma saadaan onnistumaan virtuaalisesti? Wolttigroupin virtuaalitapahtumien tuotantostudiossa on vilkasta. Studio 33:ssa tuotetaan viikoittain useita innostavia, inspiroivia…

uudet liekittäjät

Tutustu uusiin Wolttigroupin liekittäjiin

Nopeimmat ja ketterimmät yritykset rakentavat vauhdilla uudenlaisia tunteita liekittäviä kohtaamisia avullamme. Wolttilaisten määrä kasvaa taas, joten esittelemme uusia Wolttigroupin liekittäjiä. Tutustu meihin! Päivi Tähtinen, vastaava…

SuomiAreena

Vastuullinen yritys osallistuu yhteiskunnalliseen keskusteluun

Yrityksiltä odotetaan nyt vastuullisuutta ja kannanottoja yhteiskunnalliseen keskusteluun. SuomiAreena heinäkuussa on erinomainen tilaisuus tähän. SuomiAreena kutsuu yrityksiä mukaan kesän suurimpaan yhteiskunnalliseen festivaaliin ja herättelee yrityksiä…

Kohtaamisten voima

Kohtaamisten voima vähentää epävarmuutta

Epävarmuuden keskellä on aika päästä positiivisten asioiden äärelle, kohti mukavia kohtaamisia. Onneksi niitä voi järjestää, niin pienesti kuin isosti. Pieni yksityiskohta: Viime kesänä oli niin…

Dubain maailmannäyttely eli Expo 2020 Dubai UAE järjestetään koronan takia 1.10.2021-31.3.2022

Suomalaiset saivat Dubain maailmannäyttelyn yleisön liekkeihin 

“Maailmannäyttely on aivan ainutlaatuinen ja ikimuistoinen tapahtuma. Ei ole toista vastaavanlaista olemassa”, Wolttigroupin tuottaja Martina Haglund hehkuttaa. Wolttigroup toteutti Business Finlandin kumppanina Dubain maailmannäyttelyssä Suomi-päivän…

Hybriditapahtuma sytyttää laajemman yleisön liekkeihin

Hybriditapahtuma sytyttää laajemman yleisön liekkeihin

Hybriditapahtuman ei kannata olla livetapahtuma, joka vain striimataan verkossa. Wolttigroupin liekittäjä Jarkko Kivikoski kertoo, mitä  jokaisen kannattaa tietää hybriditapahtumista. “Ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa…

Myyjä ohoi, näin saat asiakkaat kiinni virtuaalisesti!

Myyjä ohoi, näin saat asiakkaat kiinni virtuaalisesti!

Myyntityö on välillä hyvinkin haasteellista, mutta hyvin suunniteltu ja innostavasti toteutettu virtuaalitapahtuma tavoittaa paremmin asiakkaita. Lue missä ei kannata epäonnistua ja miten varmistat onnistuneen virtuaalisen…

Ninni Arion, Sales Director, Wolttigroup

Ninni Arion saa voimaa kansainvälisestä kokemuksesta

“Minulle on tärkeä olla mukana tekemässä asiakkaan menestystarinaa ja auttaa yrityksiä kasvamaan”, kiteyttää Wolttigroupin energinen myyntijohtaja Ninni Arion motivaationsa lähteen. Ninni Arion on työskennellyt messujen…

tunteiden liekittäminen tapahtumissa

Tunteiden liekittäminen on avain onnistuneisiin tapahtumiin

Osallistujan näkökulman huomioiminen ja tunnekokemuksen suunnitteleminen on aiempaakin tärkeämpää tapahtumien onnistumiselle. Inspiroimiseen, tutustumiseen ja yhteisöllisyyden rakentamiseen tarvitaan tunteiden herättämistä. Työelämä on muuttunut pysyvästi. Hybridityöstä, etä-…

Liekittäminen on Wolttigroupin supervoima

Liekittämisen filosofia

Liekittäminen on Wolttigroupin supervoima, joka tekee meistä ainutkertaisen ja tarttuu myös muihin. Se on ideologia, joka ohjaa sisäistä ja ulkoista toimintaamme. Se on kilpailuetu, joka…

Studio 33

Studio 33 – virtuaalisten tapahtumien tuotantostudio

Virtuaalitapahtumat ovat jääneet uutena muotona perinteisten tapahtumien rinnalle, koska niiden avulla voi tavoittaa moninkertaisen määrän ihmisiä, sijainnista riippumatta. Tv-tuotannon tasoisena tehty laadukas virtuaalitapahtuma on mainio…

Virtuaaliset tapahtumat rakentavat yhteisöllisyyttä

Yritystapahtuma on ajankohtainen juuri nyt

Jos kohderyhmä on tärkeä, ei kannata jäädä odottamaan parempaa aikaa kohtaamiselle. Kun tapaamiset ovat säännöllisiä, on suhde paremmassa kunnossa sitten, kun vihdoin päästään näkemään kasvokkain. …

Studiosta lähetetty virtuaalitapahtuma tuo ohjelmaan yllätyksellisyyttä

Koukuta osallistujat mukaan digitapahtumaan

Onnistunut virtuaalitapahtuma antaa osallistujilleen energiaa, inspiroi ja rakentaa yhteisöllisyyttä. Kun virtuaalinen tapahtuma päättyy, ihmisten on jäätävä haluamaan seuraavaa jaksoa. Digitapahtumista odotetaan raikasta tuulahdusta etätyöarkeen, mutta…

Sisältö on virtuaalisen tapahtuman tärkein asia

Digitaalisen tapahtuman arvo syntyy sisällöstä

Virtuaalisen tapahtuman tehtävä on irrottaa ihmiset digitaalisen arjen etäkokousrumbasta. Siksi tavallisimmat videoneuvottelualustat eivät aina ole paras valinta elämyksellisen digitapahtuman luomiseen.   Jos hieman liioittelee, on…

SPR yleiskokous 2020

SPR:n yleiskokous yhdisti 11 paikkakuntaa virtuaalisesti

Punaisen Ristin yleiskokous laittoi luovuuden ja tekniikan koetukselle: yhdistimme yksitoista paikkakuntaa reaaliaikaisesti kahdella kielellä. SPR on suuri ja monialainen kansalaisjärjestö, jonka sääntömääräinen yleiskokous pidetään joka…

Virtuaalimessut

Liidejä ja diilejä virtuaalimessuilta

Virtuaalimessut yhdistävät yrityksen ja asiakkaat paikasta riippumatta. Digitaalinen läsnäolo sidosryhmille tärkeimmillä virtuaalimessuilla on tärkeä verkkonäkyvyyden  työkalu. Virtuaalimessuilla voi kokea ilman lentokoneessa istumista lähestulkoon kaiken saman…

sisäinen henkilöstötapahtuma

Sisäinen virtuaalitapahtuma nostattaa fiilistä

Etätöiden aikana yrityksen sisäinen viestintä on tärkeämpää kuin koskaan. Virtuaaliset HR-tapahtumat luovat fyysisen etäisyyden aikaan henkistä läheisyyttä.  Etätyö voi olla tehokasta, mutta ihmiset eivät ole…

After partyt voi järjestää virtuaalisestikin

Virtuaaliset löylyt ITS Finlandin virtuaalikongressissa

Virtuaalinen elämys syntyy siitä, että vieras voi osallistua kuin paikan päällä. Ihmissuhteet ja hyvät ideat elävät kohtaamisista. Mutta miten järjestää kohtaamisia virtuaalisesti? Digitaalisen liikenteen suunnittelufoorumin…

Digitapahtumien välineitä

Vaikuttavan digitapahtuman anatomia 

Digitaalista tapahtumapaikkaa ei valita tekniikka edellä vaan tavoitteet ja vaikuttavuus mielessä.  Kun puhutaan verkon yli ja virtuaalisesti tehtävistä tapahtumista, puhe kääntyy helposti tekniikkaan ja alustoihin….

Virusturvallisissa tapahtumissa olennaista on huolellinen ennakkosuunnittelu

Miten järjestetään virusturvallinen tapahtuma?

Virusturvallinen tapahtuma järjestetään huomioimalla suunnittelussa tarkasti turvallisuusnäkökulmat ennen ja jälkeen tapahtuman sekä itse tapahtumassa. Oleellista on läpinäkyvyys viestinnässä ja huolellinen ennakkovarautuminen. Covid-19-pandemian aikana 2020-2022 opittiin,…

We Care -lupaus

We Care – lupaamme välittää

Tarve uudelle toimitilalle oli tapahtumatoimisto Wolttigroupille mahdollisuus laittaa vastuullisuusarvot käytäntöön ja tavoitella WWF Green Office -sertifiointia. We care, me välitämme. Siinä sanapari, joka kiteyttää Wolttigroupin…

Tapahtumien järjestäminen digitaalisesti

Vinkit onnistuneen online-tapahtuman järjestämiseen

Virtuaalitapahtuma, webinaari, striimaus vai etäkokouksen fasilitointi? Erilaisia etäratkaisuja on hyödynnetty jo vuosia tapahtumissa. Lue, millaisia vaihtoehtoja fyysisen tapahtuman järjestämiselle on ja mitä niissä pitää ottaa…

SuomiAreenassa onnistumisessa auttaa kokenut tapahtumakumppani

Kolme tapaa vaikuttaa SuomiAreenassa

Porin kesän vetonaula SuomiAreena kerää vuodesta toiseen paikalle päättäjät ja monen yrityksen tärkeimmät sidosryhmät.  Kun heinäkuussa Suomi pysähtyy, länsirannikon helmi Pori herää eloon. Samaan aikaan…

Messut ulkomailla

Messut ulkomailla

Ulkomailla järjestettäville messuille osallistuminen on arvokas investointi, joka oikein suunniteltuna on oivallinen tapa tavata tärkeitä ihmisiä. Toiveissa uudet markkinat tai vanhojen yhteyksien vahvistaminen –  siinä…

Tila on osa elämystä

Tila on osa elämystä

Rohkeus ja kohderyhmän saappaisiin hyppääminen ovat avain uudenlaisten elämysten tuottamiselle. Tila on voimakas tapa vaikuttaa ihmisen käyttäytymiseen. Se luo ihmisten kohtaamiselle puitteet ja olosuhteet, jotka…

Visuaalisesti näyttävä kasvoseinä teki tapahtumasta somehitin

5 x näyttävä tapahtuma Instagramissa

Instagram nostaa merkitystään yritysten ja organisaatioiden markkinoinnissa. Katso vinkit, kuinka luot näyttävän kuvavirran ja rakennat Instagramissa näkyvyyttä tapahtumien avulla. Instagram on noussut yhdeksi tärkeimmistä sosiaalisen…

Tulevaisuuden tekijät Haaga-Heliasta

Tapahtuma-alan tulevaisuuden tekijät

Wolttigroupin ja Haaga-Helia-ammattikorkeakoulun yhteistyö on win-win-tilanne. Opiskelijat saavat oppia käytännön työelämästä ja Wolttigroup pääsee tutustumaan tulevaisuuden työntekijöihin. Fiuu! Voittajajoukkue liukuu pitkin torin ylle viritettyä vaijeria…

Tunne kohderyhmäsi intohimon aiheet

Tunne kohderyhmäsi intohimopisteet 

Jotta vieraat saadaan paikalle, on olennaista tunnistaa, mihin tapahtuman kohderyhmä suhtautuu intohimoisesti ja mikä heille on merkityksellistä. Tapahtumamarkkinoinnissa on entistä tärkeämpää, että suunnittelun lähtökohtana on…

Lauri Rotko, Helsinki Marketing

Vastuullisempia tilaisuuksia Helsingissä

Helsinki Marketing järjestää ensimmäisen Sustainable meeting -toimintamallinsa mukaisen tilaisuuden syyskuussa Finlandia-talossa. Pilotti on alku aiempaa vastuullisemmille B2B-tapahtumille Helsingissä ja osa Helsingin työtä YK:n kestävän kehityksen…

Näin mittaat tapahtumamarkkinoinnin vaikuttavuutta

Näin mittaat tapahtumien tuloksia

Tapahtumien vaikuttavuuden mittaaminen on monelle haaste, eikä ihme. Olennaista on mitata aina samoja asioita ja muistaa myös analysoida tulokset. Vain niin voi oppia. Tapahtumien tulosten…

Luulitko tietäväsi kaiken vastuullisuudesta?

Tapahtumien vastuullisuutta ei ole vain pyrkimys hiilineutraaliuteen, vaan vastuullisuudessa on kyse johtamisjärjestelmästä. Yhtäkkiä vastuullisuuspuhe on läsnä kaikkialla. Onneksemme aihe ei ole uusi, vaan jotain, jota…

Tapahtumat ovat kohtaamisia, jotka jäävät mieleen

Ostopolun vaikuttavin kohtaamispiste

Tapahtumamarkkinointi on yksi tehokkaimmista ostokäyttäytymiseen vaikuttavista toimenpiteistä, mutta välitön myynti ei aina kerro olennaista tapahtuman aikaansaamasta vaikutuksesta. Markkinoijan vuosisuunnitelmassa tapahtumat pitävät pintansa. Kokemus kertoo, että…

Tapahtuman tarina alkaa jo kutsusta

Tapahtumassa brändi herää eloon

Tapahtuma kertoo tarinaa aina ensimmäisestä kutsuviestistä vieraiden siitä kertomiin kokemuksiin. Tapahtumaa suunniteltaessa on tärkeää miettiä, mitä asioita tilaisuudessa halutaan nostaa esiin ja mitä vieraille halutaan…

Messut kiinnostavat taas

Älä unohda messuja

Kuinka ohjataan omalle messuosastolle juuri ne oikeat vieraat? Kun uudet tuotteet esitellään 3D-videoina ja ihmiset rakentavat ammattiverkostojaan sosiaalisessa mediassa, näyttävät messut menneen maailman pölyltä. Juuri…

Työpajamuotoinen tapahtuma kiinnostaa

Fasilitoitu yritystapahtuma – parempaa sisältöä et keksi

Fasilitointi tekee yritystapahtumasta vaikuttavamman. “Perinteinen tapa järjestää B2B-tapahtuma on laittaa kutsuvieraat kuuntelemaan muiden juttuja. On keynote-puhuja, paneeli, pyöreän pöydän keskustelu ja mausteena viestiseinä. Se toimii…

Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran

Ensivaikutelma joka tekee vaikutuksen

Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran. Siksi sen on parasta olla hyvä. Ensivaikutelma ratkaisee. Vanha klisee on erityisen totta erityisesti yritysmaailman tapahtumissa. Hyvä ensivaikutelma luo vieraalle…

Briefin tekeminen tapahtumatoimistolle

Tapahtumatoimiston briefaus

Toimistokumppanin ohjeistamisessa on olennaista avata myös hankkeen taustat, tavoitteet ja kohderyhmä. Nappaa talteen tapahtumajärjestäjän check-list! Tärkeä tapahtuma on tulossa ja kumppani pitäisi briefata toimeksiannosta. Mieli…

LUX Helsinki | kuva Petri Anttila

Yritystilaisuus ison tapahtuman kyljessä

LUX Helsinki, SuomiAreena ja muut laajaa kohderyhmää kiinnostavat massatapahtumat tarjoavat loistomahdollisuuden kiinnostavan B2B-tilaisuuden järjestämiselle. Pakkanen paukkuu ja pimeys laskeutuu aikaisin. Tammikuun pimeitä päiviä kirkastava LUX…

Uudenlaista ajattelua Gas Fest -tapahtumassa

Kilpailumenestys kertoo uudesta ajattelusta

Markkinointialan kilpailuissa menestyvät suunnannäyttäjät, joissa tulokset pystytään osoittamaan ja asiat on tehty uudella tavalla. Tehdään tästä tapahtuma, joka voittaa palkintoja. Eikö niin? Mutta miten voittajatapahtumia…

Osallistaminen ja ryhmissä työskentely sopii rajatun osallistujajoukon kick offiin

Näin kick offista tulee liiketoiminnan työkalu

Huolella suunniteltu kick off muuttaa irrallisen seminaarin koko tilikauden kattavaksi liiketoiminnan työkaluksi. Kick offin merkitystä ei yrityksen menestykselle sovi vähätellä. Tavallisesti tilikauden tai suuren projektin…

Yhtiökokous markkinoi yrityksen brändiä

Hyvin järjestetty yhtiökokous on viesti. Se kertoo osakkeenomistajan arvon. Yhtiökokouksen koolle kutsuminen perustuu osakeyhtiölakiin. Se on pidettävä, mutta itse tapahtuman järjestämisessä juridiikka on huono lähtökohta….

Suunnittelulla tehot irti tapahtuman vaikuttajamarkkinoinnista

Valjasta tarinasi kertojaksi vaikuttaja. Viestin uskottavuutta vahvistaa, jos yritys puhuu muullakin äänellä kuin omallaan. Livekohtaamisista saa myös enemmän irti, kun ne tuo osaksi digitaalista tekemistä….

Tapahtumat tarvitsevat vastuullisuustrategiaa

Vastuullisuus: miksi et järjestäisi tapahtumaa vastuullisesti, jos kerran voit? Yritysten järjestämät tapahtumat ovat sekä henkilöstö- myös asiakastyön näkökulmasta korvaamattomia ja ainutlaatuisia. Hyvien vaikutusten kääntöpuolena on…

3,2 mrd eurolla näkyvyyttä suomalaiselle tapahtumaosaamiselle

Trumpin ja Putinin tapaaminen toi Helsingille ennennäkemättömän medianäkyvyyden. “Luottamus Wolttigroupin kykyyn ottaa tuotanto haltuun erittäin lyhyellä varoitusajalla ratkaisi kumppanivalinnan”, kertoo Helsinki Marketingin myynti- ja markkinointijohtaja…

Vieraiden ehdoilla valittu paikka vahvistaa tapahtuman brändiä

Yhtä oikeaa tapahtuman paikkaa ei ole. Asiaa kannattaakin lähestyä käytännöllisyyden näkökulmasta. Keitä tapahtumaan tulee, missä juuri he liikkuvat ja miten?

Hyvät pikkujoulut sitouttavat työntekijät yrityksen tavoitteisiin

Kun pikkujoulut suunnitellaan huolellisesti, niihin käytettävä raha muuttuu kulusta investoinniksi, joka kasvattaa yhteenkuuluvuuden tunnetta ja sitoutumista yhteisiin tavoitteisiin.

Näin yrityksesi tapahtuma onnistuu SuomiAreenalla

SuomiAreena on Suomen suurin yhteiskunnallinen keskustelutapahtuma. Se on huikea mahdollisuus, mutta jos siellä haluaa erottautua, kannattaa omaan tapahtumaan satsata.

Liiketoimintaa lujittava luottamus syntyy vain ihmisten kohtaamisista

”Vaikka maailma digitalisoituisi kuinka paljon tahansa, tarpeemme tavata toisia ihmisiä ei häviä koskaan. Päinvastoin, kaikilla yrityksille on tarve vahvistaa suhteita tärkeisiin asiakkaisiin.

Kuvatekniikka kruunaa hyvin suunnitellun seminaarisisällön

Seminaarin kuvatekniikan suunnittelu perustuu aina siihen, mitä yritys haluaa esittää ja missä. Joskus karismaattisen motivaatiopuhujan viesti voi saada pelkistetystä ympäristöstä jopa lisää voimaa.

14 asiaa, jotka vaikuttavat tapahtumatuotannon budjettiin

Kun tapahtuma suunnitellaan ja järjestetään omin voimin, budjetti paukkuu herkästi. Lue, mitkä 14 asiaa vaikuttavat tapahtumatuotannon budjetointiin ja kustannuksiin.

Tapahtumien data markkinoinnin automaation käyttöön

Tapahtumien data kannattaa kerätä ja ottaa osaksi markkinoinnin automaatiota. Tämä vaatii hyvän suunnittelun ja selkeät säännöt. Lopputulos näkyy myynnin tehostumisena.

Sisäisillä tapahtumilla sitoutetaan ja tehdään tulosta

Työntekijät ovat olleet yritysten tärkein voimavara juhlapuheissa jo kauan. Nyt he ovat sitä oikeasti, ja siksi heihin kannattaa satsata.

Osaatko sponsoroida vaikuttavasti?

Sponsorointi on tehokas tapa päästä kiinni relevantilla tavalla haluamaansa yleisöön. Se vain pitää tehdä oikealla ja vaikuttavalla tavalla.

Näin dokumentoit tapahtuman fiksulla tavalla

Kun tapahtuma dokumentoidaan suunnitelmallisesti fiksulla tavalla, tapahtuman vaikuttavuutta saadaan laajennettua ja pidennettyä ajallisesti.

Tapahtuman fiksu jälkimarkkinointi vaatii hyvän suunnitelman

Kun tapahtuman järjestäjä noudattaa seuraavia vinkkejä, tapahtuman jälkimarkkinointi onnistuu selvästi keskimääräistä paremmin.

Kansainvälisen tapahtuman onnistumisen niksit

Kuusi tärkeää asiaa, jotka kannattaa tietää kansainvälisten tapahtumien toteutuksesta satojen kansainvälisten tapahtumien organisoinnin kokemuksen perusteella.

Draaman kaari pitää yllä yleisön mielenkiinnon tapahtumissa

Tapahtuman draaman kaari kannattaa rakentaa koko ajan nousevaksi kokonaisuudeksi, jossa on loppuhuipentuma.

Älä jää markkinoinnissa kiinni housut kintuissa

Milleniaaleiksi kutsuttu sukupolvi alkaa olla jo nelikymppisiä. Heidän ja heitä nuorempien maailma on erilainen: läpinäkyvämpi, koskettavampi, sirpaleisempi ja digitaalisempi.

Kuvatekniikan ABC tapahtumajärjestäjille

Tapahtumien kuvatekniikassa on yllättävän paljon pieniä yksityiskohtia, joissa voi mennä pieleen. Hyvällä kuvatekniikalla viestin perillemeno varmistetaan.

Milloin kannattaa striimata tapahtuma suoraan nettiin?

Uutiset leviävät salamannopeasti maailman eri kolkkiin internetin välityksellä. Ihmiset ovat tottuneet reaaliaikaiseen tiedonvälitykseen ja haluavat tietoa heti.

Tapahtumakonsepti takaa onnistumisen

Parhaimmillaan tapahtumakonseptista voi tulla itsestään brändi tai jopa ilmiö, joka jää elämään tarinoina ihmisiltä ihmisille.

Tapahtumamarkkinoinnin strategian hyödyt

Meiltä kysytään usein, miksi kannattaa tehdä tapahtumamarkkinoinnin strategia. Tähän on yksinkertainen vastaus: tapahtumien avulla voidaan vaikuttaa ihmisten tunteisiin jopa televisiota tehokkaammin.

Näin kutsut vieraasi fiksulla tavalla tapahtumaan

Hyvin suunniteltu tapahtuman kutsuprosessi varmistaa oikean kohderyhmän tavoittamisen ja saamisen tilaisuuteen.

Luo tunteita ja erottaudu myös messuosaston sisällöillä

Suurin haaste messuympäristössä on erottautuminen kaikista muista tavalla, joka huomataan ja joka jättää muistijäljen vieraaseen.

Näin luodaan wow-efekti tapahtumaan

WOW! Tuo maaginen hetki, kun meidät yllätetään myönteisesti. Tapahtuma tarvitsee wow-efektin, jotta vieras kokee saavansa vastinetta kallisarvoiselle ajalleen.

7 elementtiä jotka löytyvät menestyneistä ilmiöistä

Miten ilmiötä ja puheenaiheita luodaan? Vai voiko niitä ylipäätään luoda? Onko olemassa kaupallista reseptiä, miten ilmiö synnytetään ja saadaan lentoon?

Global Citizen -tapahtumista maailmaa muuttava ilmiö

Tapahtumien ja kasvavan yhteisön voimalla voi tehdä hyviä tekoja, jotka muuttavat maailmaa ja saavuttavat mielettömiä tuloksia.

Kohtaaminen jättää tehokkaan muistijäljen

Kohtaaminen on voimakkain vaikuttamisen muoto. Tapahtuma on ainutlaatuinen hetki, jonka tunnelma ja hyöty kantavat kauas eteenpäin.

Miten vähentää tapahtuman kustannuksia?

8 vinkkiä miten vähentää tapahtuman kustannuksia

Parhaimmillaan pienemmillä kustannuksilla voidaan lisätä tapahtuman vaikuttavuutta, kun säästöt tehdään valikoidusti eikä juustohöylällä.

Huolellinen suunnittelu auttaa suunnittelemaan tapahtumia, jotka tuottavat tuloksia

Näin järjestät liiketoiminnallesi hyödyllisiä tapahtumia

Miksi yrityksen kannattaa järjestää tapahtumia? Miten tapahtumat parantavat liiketoimintaa? Miten kytkeä tapahtumat liiketoiminnan oleellisiin mittareihin?

Kokemuksellinen markkinointi hurmaa asiakkaan

Digitalisoituneessa maailmassa kokemusten ja ihmisten välisten kohtaamisten merkitys kasvaa. Kokemuksellinen markkinointi on tärkeä osa markkinoinnin työkalupakkia.

Tapahtuman piilokustannuksia välttää suunnittelun avulla. Kuvassa nainen ja valkotaulu

Näin vältät tapahtumien piilokustannukset

Tapahtumien piilokustannukset ovat sellaisia kustannuksia, jotka tulevat yllättäen tai joita ei ole suunniteltu olevan. Ne voi välttää hyvällä suunnittelulla ja kustannusten hallinnalla.

5 vinkkiä tuloksellisen tapahtuman suunnitteluun

Miten rakennetaan toimiva ja tavoitteita tukeva yritystapahtuma? Mitä tapahtumaa tilaavan yrityksen kannattaa huomioida?

5 vinkkiä miten jalkautat strategiasi tehokkaasti

Isojen muutosten johtaminen on valtava sisäisen viestinnän ponnistus. Muutos yrityksessä on pitkä prosessi, ja osa sitä voi olla hyvin järjestetty tapahtuma.

Näin myyt tapahtuman yrityksesi sisällä

Hyvällä tapahtumalla voi saada paljon hyvää aikaan. Tapahtuman tarpeellisuus pitää kuitenkin pystyä perustelemaan tavoitteellisuudella ja tuloksellisuudella.

DNA:n iPhonen lanseeraus ainoana suomalaistyönä EuBEA:n loppukilpailuun

DNA:n iPhone 5 -puhelimen myyntilanseeraus ylsi ainoana suomalaistyönä mukaan loppukilpailuun kisaamaan tämän vuoden European Best Event Awards -palkinnosta.

WOLTTIGROUP

TEOLLISUUSKATU 33
00510 HELSINKI
FINLAND

TEL +358 9 756 2710
FAX +358 9 8775 5331

Y-ID: 0713678-7

  • Etusivu
  • Palvelut
  • Referenssit
  • Ideat
  • Ihmiset ja kulttuuri
  • Ota yhteyttä
  • English

LASKUTUSOSOITE

NIMI: IDEA JA TUOTANTO WOLT OY
VERKKOLASKUTUSOSOITE
OVT-TUNNUS: 003707136787
OPERAATTORI: APIX MESSAGING OY
VÄLITTÄJÄN TUNNUS: 003723327487

HUOM. DANSKE BANKIN, HANDELSBANKENIN, PAIKALLISOSUUSPANKKIEN JA SÄÄSTÖPANKKIEN ASIAKKAILLE VERKKOLASKUOSOITE: 003723327487 JA OPERAATTORITUNNUS: DABAFIHH

MIKÄLI VERKKOLASKUJEN LÄHETYS EI OLE MAHDOLLISTA, MEILLE VOI LÄHETTÄÄ PDF-MUOTOISEN LASKUN SÄHKÖPOSTILLA OSOITTEESEEN: LASKUTUS@WOLTTIGROUP.FI