• Etusivu
  • Palvelut
  • Referenssit
  • Ideat
  • Ihmiset ja kulttuuri
  • Ota yhteyttä
  • English
  • Etusivu
  • Palvelut
  • Referenssit
  • Ideat
  • Ihmiset ja kulttuuri
  • Ota yhteyttä
  • English

Tapahtumakonseptit
ja suunnittelu

Konseptoi tapahtumat

Tapahtumamarkkinoinnissa on aina vain tärkeämpää, että suunnittelun lähtökohtana on haluttu kohderyhmä. Sen tunteminen ja sille tapahtuman avulla arvon tuottaminen. Tapahtumakonsepti on kohderyhmälähtöinen toimenpidemalli, joka suunnitellaan aina käyttäjä- ja kohderyhmälähtöisesti. Kun brändin kohtaamiset ja tapahtumat on suunniteltu osaksi markkinoinnin ja myynnin strategiaa, asiakkaisiin saa luotua paremman suhteen. Ymmärtämällä, missä asiakkaat ovat, missä heidät kannattaa kohdata ja millä näkökulmalla, kyetään myös paremmin vaikuttamaan asiakkaiden asenteisiin ja tunteisiin halutulla tavalla.

Tapahtumasuunnittelu

Kaikissa yritystapahtumissa tärkeintä on pystyä herättämään osanottajien tunteet. Tapahtumakonseptin avulla tunteiden liekittäminen suunnitellaan systemaattisesti. Konsepti ohjaa tapahtuman suunnittelua aina toteutukseen ja tapahtuman jälkihoitoon asti. Sen avulla koordinoidaan ja priorisoidaan tekemistä sekä annetaan suunta tapahtuman toteutukselle. Parhaimmillaan strategisesti luodusta tapahtumakonseptista voi tulla itsestään brändi tai ilmiö, joka jää elämään tarinoina ihmisiltä ihmisille.

Messukonsepti

Tapahtumakonsepti on myös messusuunnittelun työkalu. Se varmistaa, että myynti on oikein kohdennettua ja tehokasta. Hyvä messukonsepti näyttää, tuntuu ja maistuu viestimältään brändiltä. Työpajoissa työstettävään messujen konseptisuunnitteluun osallistuu Wolttigroupin ihmisten lisäksi asiakkaan väkeä markkinoinnista, viestinnästä ja myynnistä. Autamme workshopien avulla ideoimaan keinot tavoitteisiin pääsemiseksi.

Meiltä saat monipuolista osaamista

  • Tapahtumamarkkinoinnin strategia
  • Tapahtumakonseptit
  • Messukonseptit
  • Tapahtumaportfolion suunnittelu
  • Konseptien & designin toteutus
  • Kutsuprosessi
  • Strategisten kokemuspolkujen suunnittelu
  • Yleisön hankkiminen
  • Yleisön sitouttaminen
  • Osallistujamarkkinoinnin strategia
  • Brändikonsultointi
  • Kumppanuuksien arvioinnit, neuvottelut ja johtaminen
  • Tapahtumien auditointi ja raportointi
  • Kilpailija-analyysit

Ota meihin yhteyttä

Jätä yhteystietosi oheisella lomakkeella. Asiantuntijamme on teihin yhteydessä ja voitte keskustella tarkemmin erilaisten tapahtumien järjestämisestä.

Lähetetään lomaketta...
Jokin meni vikaan.
Kiitos yhteydenotostasi!
Kysy lisää
Jyrki Aittola

Jyrki Aittola

Synnynnäisesti kyltymätön CEO ja Senior Partner, liiketoiminnan kehittäjä ja strategi, joka etsii uusia ideoita ja näkökulmia.

Motto: We don't remember days, we remember moments.

+358 40 5036 625 jyrki.aittola@wolttigroup.fi

Referenssi
Steerprop messuosasto

Miten jää murretaan

Suunnittelimme Steerpropille heidän itsensä näköisen osaston Nor-Shipping-messuille.

Referenssi
Airbus messuosasto

Ohittamaton Airbus

Loimme Airbusille CCW 2022 -osaston, jota ei kertakaikkiaan voinut ohittaa.

Muut palvelumme

Virtuaalitapahtumat

Virtuaalitapahtumassa osallistujat pitää saada liekitettyä mukaan tunnelmaan: innostumaan, osallistumaan, reagoimaan ja saada tunnereaktio aikaan.

⟶

Asiakas- ja sidosryhmätapahtumat

Asiakas- ja sidosryhmätapahtumat mahdollistavat suhteiden ylläpitämisen, rakentamisen ja sujuvan kanssakäymisen.

⟶

Henkilöstötapahtumat

Henkilöstötapahtumat ovat tärkeämpiä kuin koskaan. Työntekijät ovat yritysten tärkein voimavara, ja siksi heihin kannattaa satsata. Sisäisillä tapahtumilla sitoutetaan ja tehdään tulosta.

⟶

Kansainväliset
tapahtumat ja messut

Olemme toteuttaneet satoja kansainvälisiä tapahtumia ja messuosastoja lähes kaikkialla maailmassa.

⟶

Messut ja
tilasuunnittelu

Messut merkitsevät ennen kaikkea toisten ihmisten kohtaamista. Jotta messuinvestoinnista saa kaiken mahdollisen irti, kannattaa tilasuunnittelu toteuttaa huolella. 

⟶

Kaipaatko maailmaasi lisää tunnetta? Tilaa Wolttigroup uutiskirje

Lataa opas

Tapahtumajärjestäjän opas

Onnistunut tapahtuma vaatii hyvän ja huolellisen suunnittelun sekä rautaisen toteutuksen yksityiskohtia myöten. Tässä oppaassa kerromme tärkeimmät opit yritysten tapahtumista vastaaville henkilöille.

Lataa opas tästä
B2B-tapahtumien potentiaalin hyödyntäminen oikeanlaisilla vierailijoilla

Täydet tehot irti B2B-tapahtumasta

B2B-liiketoiminnassa asiakassuhteet ovat kaiken keskiössä, ja tapahtumat ovat tutkitusti yksi asiakkaiden ostopolun vaikuttavimmista pisteistä. Jos ihmettelet, miksi yritystapahtumasi silti epäonnistuvat tavoitteissaan, sille on useimmiten yksi…

Tapahtumaan oikeat ihmiset

Varmista tapahtumaasi oikeat ihmiset

Jos tapahtumaan ei saada oikeita ihmisiä, investointi ei tuota haluttuja tuloksia. Wolttigroupin työpajamuotoinen prosessi auttaa yrityksiä onnistumaan tilaisuuksien järjestämisessä ja varmistaa, että jo kutsu sytyttää…

WOLTTIGROUP

TEOLLISUUSKATU 33
00510 HELSINKI
FINLAND

TEL +358 9 756 2710
FAX +358 9 8775 5331

Y-ID: 0713678-7

  • Etusivu
  • Palvelut
  • Referenssit
  • Ideat
  • Ihmiset ja kulttuuri
  • Ota yhteyttä
  • English

LASKUTUSOSOITE

NIMI: IDEA JA TUOTANTO WOLT OY
VERKKOLASKUTUSOSOITE
OVT-TUNNUS: 003707136787
OPERAATTORI: APIX MESSAGING OY
VÄLITTÄJÄN TUNNUS: 003723327487

HUOM. DANSKE BANKIN, HANDELSBANKENIN, PAIKALLISOSUUSPANKKIEN JA SÄÄSTÖPANKKIEN ASIAKKAILLE VERKKOLASKUOSOITE: 003723327487 JA OPERAATTORITUNNUS: DABAFIHH

MIKÄLI VERKKOLASKUJEN LÄHETYS EI OLE MAHDOLLISTA, MEILLE VOI LÄHETTÄÄ PDF-MUOTOISEN LASKUN SÄHKÖPOSTILLA OSOITTEESEEN: LASKUTUS@WOLTTIGROUP.FI