Toteutimme uuden MTV:n monitahoisen ja vaikuttavan lanseeraustapahtuman.
Uusi yhtenäinen ilme jokaisella alustalla
MTV on Suomen johtava mediayhtiö, joka tuottaa niin televisio-, radio-, kuin online-sisältöjä. MTV lanseerasi uuden brändi-ilmeensä ja viestinsä. Viestin ytimessä on se, kuinka MTV luo ja jakaa Suomen puhuttavimmat kokemukset erilaisten tapahtumien, sekä brändättyjen kanavien kautta kaikilla alustoilla. Jopa oikeassa elämässä ruutujen ulkopuolella.
MTV-kokemus ennakoimalla ja yllättämällä
Lanseeraus oli MTV:n vuoden 2013 tärkein asiakastapahtuma. Tapahtuma oli myös suurin uudistusprojekti MTV:n ja MTV3:n yhdistymisen jälkeen. Tapahtuma järjestettiin tarkasti rajatulle kohderyhmälle ennen kansallista lanseerausta. Tuntemalla kohdeyleisön pystyimme ennakoimaan ja ylittämään heidän odotukset. Ydinajatuksena oli luoda MTV-kokemus tapahtuman kävijöille. Tämän toteutuksessa käytettiin hyödyksi vahvaa MTV-sisältöä, viihdealan suurimpia nimiä, innovatiivisia tapahtumarakenteita ja modernia teknologiaa.