IBM Watson Summit – kokonainen kaupunki

Uudenlainen tapahtumakonsepti kolminkertaisti tapahtuman kaupallisen potentiaalin.

Ei perinteisille power point -esityksille

IBM Watson Summit oli vuoden 2017 lippulaivatapahtuma, johon osallistui noin 1700 ICT-alan huippua. Tapahtuman konseptia lähdettiin miettimään yhdessä IBM:n kanssa tavoitteena löytää keino, jolla IBM:n tuotteet, ratkaisut ja palvelut voidaan tuoda ihmisille esiin hyvin konkreettisella tavalla, ilman perinteisiä power point- esityksiä!

Tekoälyn ympärille rakentui kaupunki

Lopputuloksena syntyi Watson kaupunki, joka rakennettiin IBM tekoälyn ympärille. Kaupunki rakennettiin eläväksi, jossa IBM:n business partnerit olivat esillä omilla toimipisteillään. Kaupungin keskeisillä paikoilla järjestettiin case- ja best-practise keskusteluja. Tapahtuman konseptia on hypetetty IBM Eurooppa ja USA tasolla; se nosti myös tapahtuman kaupallisen potentiaalin peräti kolminkertaiseksi aiempiin vuosiin verrattuna.

Ota yhteyttä


    Lue lisää

    Tapahtumatuotanto

    Jokaisen tapahtuman ytimessä on asiakas. Mikä heitä koskettaa, mikä saa heidät haukkomaan happea? Vaikuttava tapahtuma ei synny sattumalta. Hyvä suunnittelu on onnistuneen tapahtuman salaisuus.
    Referenssi

    MONI – juhlat harvoille ja valituille

    Juhlat, joihin kaikki haluavat, mutta vain harvat ja valitut pääsevät. Tästä on kyse Monin tapahtumissa.

    Referenssi

    Uusi MTV – elämyksiä varten

    Toteutimme uuden MTV:n monitahoisen ja vaikuttavan lanseeraustapahtuman.

    Referenssi

    IF – riskienhallintapäivä uudistui

    Uudistimme IF:in vuoden tärkeimmän suuryritysten riskienhallinnan -tapahtuman.

    Referenssi

    DNA <3 Jolla - hauskin jono

    DNA:n ja Jollan integroitu markkinointikamppanja jää historian kirjoihin yhtenä Suomen onnistuneimpana tuotelanseerauksena.

    Referenssi

    Paroc – yllättävää tuotemarkkinointia

    Suomi 100-juhlavuoden kunniaksi toteutimme Lahden MM-kisoihin Paroc-saunan.

    Referenssi

    Aito GoT-kokemus toi voiton Evento Awardseissa

    Digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja hyödyntäen luotiin aidon tuntuinen kokemus sarjan faneille.

    Referenssi

    NOR-SHIPPING 2015 & Wärtsilä 31

    Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.

    Referenssi

    AMPRIS – mediastuntti vailla vertaa

    Kokemuksellista markkinointia parhaimmillaan. Sitä oli AMPRIS.

    Referenssi

    Veikkauksen sauna – paikka haaveilla

    Suomalaisten lauantaihin kuuluu lotto ja sauna. Yhdistimme nämä kaksi asiaa Veikkauksen lottosaunassa, jossa oli lupa haaveilla.

    Referenssi

    Suomi Areena mobiiliaplikaatio

    Mobiiliaplikaation avulla parannettiin tapahtumakävijöiden kokemusta käyttäjäystävällisesti.