Uusi MTV – elämyksiä varten

Toteutimme uuden MTV:n monitahoisen ja vaikuttavan lanseeraustapahtuman.

Uusi yhtenäinen ilme jokaisella alustalla

MTV on Suomen johtava mediayhtiö, joka tuottaa niin televisio-, radio-, kuin online-sisältöjä. MTV lanseerasi uuden brändi-ilmeensä ja viestinsä. Viestin ytimessä on se, kuinka MTV luo ja jakaa Suomen puhuttavimmat kokemukset erilaisten tapahtumien, sekä brändättyjen kanavien kautta kaikilla alustoilla. Jopa oikeassa elämässä ruutujen ulkopuolella.

MTV-kokemus ennakoimalla ja yllättämällä

Lanseeraus oli MTV:n vuoden 2013 tärkein asiakastapahtuma. Tapahtuma oli myös suurin uudistusprojekti MTV:n ja MTV3:n yhdistymisen jälkeen. Tapahtuma järjestettiin tarkasti rajatulle kohderyhmälle ennen kansallista lanseerausta. Tuntemalla kohdeyleisön pystyimme ennakoimaan ja ylittämään heidän odotukset. Ydinajatuksena oli luoda MTV-kokemus tapahtuman kävijöille. Tämän toteutuksessa käytettiin hyödyksi vahvaa MTV-sisältöä, viihdealan suurimpia nimiä, innovatiivisia tapahtumarakenteita ja modernia teknologiaa.

Ota yhteyttä


    Lue lisää

    Tapahtumatuotanto

    Jokaisen tapahtuman ytimessä on asiakas. Mikä heitä koskettaa, mikä saa heidät haukkomaan happea? Vaikuttava tapahtuma ei synny sattumalta. Hyvä suunnittelu on onnistuneen tapahtuman salaisuus.

    Kokemuksellinen
    markkinointi

    Kokemuksellinen markkinointi luo voimakkaan tunne-elämyksen. Brändi, joka saa asiakkaan tunteet loistamaan, erottuu kilpailijoista. Kun asiakkaat sitoutuvat brändiin, bisnes sujuu.
    Referenssi

    IBM Watson Summit – kokonainen kaupunki

    Uudenlainen tapahtumakonsepti kolminkertaisti tapahtuman kaupallisen potentiaalin.

    Referenssi

    MONI – juhlat harvoille ja valituille

    Juhlat, joihin kaikki haluavat, mutta vain harvat ja valitut pääsevät. Tästä on kyse Monin tapahtumissa.

    Referenssi

    Aito GoT-kokemus toi voiton Evento Awardseissa

    Digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja hyödyntäen luotiin aidon tuntuinen kokemus sarjan faneille.

    Referenssi

    DNA <3 Jolla - hauskin jono

    DNA:n ja Jollan integroitu markkinointikamppanja jää historian kirjoihin yhtenä Suomen onnistuneimpana tuotelanseerauksena.