Sisäinen
viestintä

Et voi viestiä liikaa

Kun lähdetään uudistamaan yritystä, on muutoksen tekeminen pitkä prosessi. Muutokset vaativat aina paljon puhetta ja vuorovaikutusta. Isojen muutosten johtaminen on valtava sisäisen viestinnän ponnistus. Muutoksen johtaminen vaatii niin järkipuhetta kuin tunteisiin vaikuttavaa viestintää.

Asiakas on kuningas, henkilökunta kuninkaampi

Työnantajan kannattaa huolehtia siitä, että johtaminen yrityksessä on hyvää. Jotta työntekijät sitoutuvat muutokseen, ja ottavat sen jopa ilolla vastaan, heitä kannattaa innostaa ja inspiroida. Parhaiten työntekijät sitoutuvat muutokseen, kun heistä tuntuu, että he saavat vaikuttaa. Että he ovat aktiivinen tekijä muutoksen pyörteissä passiivisen perässävedettävän porukan sijaan. Tunteisiin vaikuttamisen paras väline ovat tapahtumat. Hyvin järjestetty tapahtuma osana muutosjohtamista maksaa itsensä takaisin tyytyväisinä työntekijöinä ja loppuviimeksi tyytyväisinä asiakkaina.

Meiltä kaikki yrityksesi tapahtumat

Oli sitten kyse yhteishenkeä lisäävistä pienistä tapahtumista kuten pikkujouluista, ylimmän johdon leadership foorumeista, yhtiökokouksista tai vaativien muutostilanteiden viestinnästä, me wolttilaiset tuomme laajan kokemuksemme ja ideointikykymme avuksesi. Muutoksessa onnistumisen avainsana on jatkuvuus, joten esimerkiksi strategian jalkautus tapahtuman jälkeen voi jatkua yrityksen sisäisen messuosaston avulla. Mietimme kanssasi juuri teidän tarpeita palvelevan konseptin. Tarvittaessa huolehdimme kaikesta avaimet käteen periaatteella.

Meiltä saat monipuolista osaamista

  • Live-viestinnän ratkaisut
  • Sisällöntuotanto
  • Hybriditapahtumat
  • Yhdistetyt tapahtumat
  • Tapahtumakiertueet
  • Työpajamuotoilu
  • Koulutustapahtumat
  • Kannustetapahtumat
  • Sijoittajatapahtumat
  • Striimauspalvelut
Kysy lisää

Jarkko Kivikoski

Business Director, joka huolehtii siitä, että toimistolla riittää vauhtia.

+358 50 3848 993 jarkko.kivikoski@wolttigroup.fi

Referenssi

DNA MovieXperience – Elämä on

Osallistavaa, innostavaa ja monipuolista. Kaikkea tätä on DNA MovieXperience.

Referenssi

Lindström innovaatio – kulttuurin muutos

Lindström innovaatio -tapahtuman tavoitteena oli synnyttää uusia tuotteita ja palveluita, sekä tuoda innovaatiokulttuuri osaksi yrityksen arkea.

Muut palvelumme

Konseptit
& strategia

Kohtaamisten avulla voidaan vaikuttaa ihmisten tunteisiin jopa televisiota tehokkaammin. Ilman strategista ajattelua tässä onnistuminen on kuitenkin hakuammuntaa.

Kokemuksellinen
markkinointi

Kokemuksellinen markkinointi luo voimakkaan tunne-elämyksen. Brändi, joka saa asiakkaan tunteet loistamaan, erottuu kilpailijoista. Kun asiakkaat sitoutuvat brändiin, bisnes sujuu.

Kansainväliset
tapahtumat

Kansainvälinen tapahtuma on helppo järjestää, kun yksi yhteyshenkilö hoitaa kaiken. Me Woltilla olemme toteuttaneet satoja kansainvälisiä tapahtumia lähes kaikkialla maailmassa.

Tapahtumatuotanto

Jokaisen tapahtuman ytimessä on asiakas. Mikä heitä koskettaa, mikä saa heidät haukkomaan happea? Vaikuttava tapahtuma ei synny sattumalta. Hyvä suunnittelu on onnistuneen tapahtuman salaisuus.

Digitaaliset palvelut & videot

Videot ja muut digitaaliset sisällöt ovat hyviä välineitä vaikuttaa tunteisiin. Autamme asiakkaitamme tärkeiden viestien kiteyttämisessä, havainnollistamisessa ja tarinallistamisessa.

Kaipaatko inspiraatiota? Tilaa uutiskirjeemme

Tunne kohderyhmäsi intohimon aiheet

Tunne kohderyhmäsi intohimopisteet 

Jotta vieraat saadaan paikalle, on olennaista tunnistaa, mihin tapahtuman kohderyhmä suhtautuu intohimoisesti ja mikä heille on merkityksellistä. Tapahtumamarkkinoinnissa on entistä…

Woltti Goup muuttaa

Woltti Group muuttaa

Jatkossa löydät meidät osoitteesta Teollisuuskatu 33 – vain kivenheiton päästä entisistä toimitiloistamme. Viisitoista vuotta Helsingin Alppilassa on tullut päätökseen. Train factory…

Lauri Rotko, Helsinki Marketing

Vastuullisempia tilaisuuksia Helsingissä

Helsinki Marketing järjestää ensimmäisen Sustainable meeting -toimintamallinsa mukaisen tilaisuuden syyskuussa Finlandia-talossa. Pilotti on alku aiempaa vastuullisemmille B2B-tapahtumille Helsingissä ja osa…