Lahja, joka antaa myös tulevaisuudessa

Suomalainen teknologiayritys, Wärtsilä, halusi vahvistaa brändikuvaansa modernina ja digitaalisena yrityksenä Suomen sata-vuotis juhlavuoden kunniaksi.

Suomi100 -juhlavuosi inspiroi Wärtsilää

Suomalainen teknologiayritys, Wärtsilä, halusi vahvistaa brändikuvaansa modernina ja digitaalisena yrityksenä Suomen sata-vuotis juhlavuoden kunniaksi. Päätavoite oli kasvattaa brändinäkyvyyttä ja brändin tunnettuutta ranketamalla kampanja, jossa annettiin takaisin kotimaalle ja sen kansalaisille. Päätettiin rakentaa todella uniikki lahja ja integroitu monikanavainen kampanja, jolla pystyttäisiin viestimään vähemmän tunnettua, ympäristöystävällistä puolta yrityksestä.

Yhteiskunnallisesti merkittävä lahja

Mikä voisi olla parempi lahja suomalaisille, kuin puhtaampi ympäristö ja puhtaammat meret? Wärtsilästä tuli pilotti yhteistyökumppani Seabin-hankkeeseen. Levittääkseen sanomaa Wärtsilä lähetti SUP-urheilijan erityiselle matkalle, jonka pituus oli 1300 kilometriä. Tämän matkan ympärille rakennettiin 18 erilaista kesätapahtumaa pitkin Suomen rannikkoa.

 

Ota yhteyttä


Lue lisää

Kokemuksellinen
markkinointi

Kokemuksellinen markkinointi luo voimakkaan tunne-elämyksen. Brändi, joka saa asiakkaan tunteet loistamaan, erottuu kilpailijoista. Kun asiakkaat sitoutuvat brändiin, bisnes sujuu.
Referenssi

Aito GoT-kokemus toi voiton Evento Awardseissa

Digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja hyödyntäen luotiin aidon tuntuinen kokemus sarjan faneille.

Referenssi

Paroc – yllättävää tuotemarkkinointia

Suomi 100-juhlavuoden kunniaksi toteutimme Lahden MM-kisoihin Paroc-saunan.

Referenssi

DNA <3 Jolla - hauskin jono

DNA:n ja Jollan integroitu markkinointikamppanja jää historian kirjoihin yhtenä Suomen onnistuneimpana tuotelanseerauksena.

Referenssi

Veikkauksen sauna – paikka haaveilla

Suomalaisten lauantaihin kuuluu lotto ja sauna. Yhdistimme nämä kaksi asiaa Veikkauksen lottosaunassa, jossa oli lupa haaveilla.