Paroc – yllättävää tuotemarkkinointia

Suomi 100-juhlavuoden kunniaksi toteutimme Lahden MM-kisoihin Paroc-saunan.

Unikkia erottuvuutta ja lämmintä palvelua

Paroc halusi yhdistää tuotteensa yllättävällä ja kattavalla tavalla yhteistyössä Lahden hiihto MM-kilpailuiden kanssa. Tavoitteena oli luoda aktiviteetti yrityksen omille asiakasryhmille, parantaa sosiaalisen median tavoittavuutta, sekä parantaa brändin tunnettuutta kohdeyleisössä ja mediassa uniikilla ja lämpimällä tavalla.

Sauna, jossa yhdistyy osaaminen ja fiilis

Paroc rakennutti kisapaikalle saunan, jossa yhdistyivät yrityksen ydinosaaminen sekä rento kisafiilis. Sauna oli avoin kilpailun yleisölle ja Parocin asiakkaille koko kilpailun ajan. Sosiaalinen media näytteli tässä tempauksessa tärkeää roolia. Somen kautta tavoitettiin yli 160 000 ihmistä ja näkyvyys mediassa oli arvoltaan 16,9 miljoona Parocin markkina-alueella.

Ota yhteyttä


    Lue lisää

    Kokemuksellinen
    markkinointi

    Kokemuksellinen markkinointi luo voimakkaan tunne-elämyksen. Brändi, joka saa asiakkaan tunteet loistamaan, erottuu kilpailijoista. Kun asiakkaat sitoutuvat brändiin, bisnes sujuu.

    Tapahtumatuotanto

    Jokaisen tapahtuman ytimessä on asiakas. Mikä heitä koskettaa, mikä saa heidät haukkomaan happea? Vaikuttava tapahtuma ei synny sattumalta. Hyvä suunnittelu on onnistuneen tapahtuman salaisuus.
    Referenssi

    Aito GoT-kokemus toi voiton Evento Awardseissa

    Digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja hyödyntäen luotiin aidon tuntuinen kokemus sarjan faneille.

    Referenssi

    AMPRIS – mediastuntti vailla vertaa

    Kokemuksellista markkinointia parhaimmillaan. Sitä oli AMPRIS.

    Referenssi

    DNA <3 Jolla - hauskin jono

    DNA:n ja Jollan integroitu markkinointikamppanja jää historian kirjoihin yhtenä Suomen onnistuneimpana tuotelanseerauksena.

    Referenssi

    Uusi MTV – elämyksiä varten

    Toteutimme uuden MTV:n monitahoisen ja vaikuttavan lanseeraustapahtuman.

    Referenssi

    IBM Watson Summit – kokonainen kaupunki

    Uudenlainen tapahtumakonsepti kolminkertaisti tapahtuman kaupallisen potentiaalin.

    Referenssi

    MONI – juhlat harvoille ja valituille

    Juhlat, joihin kaikki haluavat, mutta vain harvat ja valitut pääsevät. Tästä on kyse Monin tapahtumissa.

    Referenssi

    IF – riskienhallintapäivä uudistui

    Uudistimme IF:in vuoden tärkeimmän suuryritysten riskienhallinnan -tapahtuman.

    Referenssi

    Lahja, joka antaa myös tulevaisuudessa

    Suomalainen teknologiayritys, Wärtsilä, halusi vahvistaa brändikuvaansa modernina ja digitaalisena yrityksenä Suomen sata-vuotis juhlavuoden kunniaksi.

    Referenssi

    NOR-SHIPPING 2015 & Wärtsilä 31

    Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.

    Referenssi

    Suomi Areena mobiiliaplikaatio

    Mobiiliaplikaation avulla parannettiin tapahtumakävijöiden kokemusta käyttäjäystävällisesti.

    Referenssi

    Veikkauksen sauna – paikka haaveilla

    Suomalaisten lauantaihin kuuluu lotto ja sauna. Yhdistimme nämä kaksi asiaa Veikkauksen lottosaunassa, jossa oli lupa haaveilla.