Veikkauksen sauna – paikka haaveilla

Suomalaisten lauantaihin kuuluu lotto ja sauna. Yhdistimme nämä kaksi asiaa Veikkauksen lottosaunassa, jossa oli lupa haaveilla.

Suomalaisten lauantaihin kuuluu lotto ja sauna

Loton tunnettuutta erityisesti nuorten keskuudessa haluttiin kasvattaa. Veikkauksen tavoitteena oli luoda kampanja, joka erottuu positiivisella tavalla suomalaisten keskuudessa ja saa osakseen hyvää näkyvyyttä. Konseptia lähdettiin rakentamaan taustaselvityksellä, mitkä asiat kuuluvat suomalaisten lauantai-päivään. Sauna nousi loton lisäksi kokemusten kärkeen. Tästä syntyi ajatus lottosaunasta, paikka jossa haaveilla lottovoiton suomista mahdollisuuksista. Se rakennettiin vanhaan merikonttiin, joka vietiin keskeiselle paikalle Turun aurajoen rannalle.

Kaikille avoin sauna

Sauna oli avoin kaikille ja siellä oli mahdollista käydä kuukauden ajan kolmena päivänä viikosta. Sauna oli käytännössä täynnä ihan kokoajan ja saunomisen kylkeen oli rakennettu erilaisia aktivointeja. Tapahtuma sai todella hyvän näkyvyyden ja huomioarvon sosiaalisessa mediassa. Kampanja toimii hyvänä esimerkkinä siitä, kuinka sosiaalisen median kampanja yhdistyy myönteiseen brändikokemukseen!

Ota yhteyttä


    Lue lisää

    Kokemuksellinen
    markkinointi

    Kokemuksellinen markkinointi luo voimakkaan tunne-elämyksen. Brändi, joka saa asiakkaan tunteet loistamaan, erottuu kilpailijoista. Kun asiakkaat sitoutuvat brändiin, bisnes sujuu.

    Tapahtumatuotanto

    Jokaisen tapahtuman ytimessä on asiakas. Mikä heitä koskettaa, mikä saa heidät haukkomaan happea? Vaikuttava tapahtuma ei synny sattumalta. Hyvä suunnittelu on onnistuneen tapahtuman salaisuus.
    Referenssi

    Lahja, joka antaa myös tulevaisuudessa

    Suomalainen teknologiayritys, Wärtsilä, halusi vahvistaa brändikuvaansa modernina ja digitaalisena yrityksenä Suomen sata-vuotis juhlavuoden kunniaksi.

    Referenssi

    Paroc – yllättävää tuotemarkkinointia

    Suomi 100-juhlavuoden kunniaksi toteutimme Lahden MM-kisoihin Paroc-saunan.

    Referenssi

    Aito GoT-kokemus toi voiton Evento Awardseissa

    Digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja hyödyntäen luotiin aidon tuntuinen kokemus sarjan faneille.

    Referenssi

    DNA <3 Jolla - hauskin jono

    DNA:n ja Jollan integroitu markkinointikamppanja jää historian kirjoihin yhtenä Suomen onnistuneimpana tuotelanseerauksena.

    Referenssi

    IBM Watson Summit – kokonainen kaupunki

    Uudenlainen tapahtumakonsepti kolminkertaisti tapahtuman kaupallisen potentiaalin.

    Referenssi

    MONI – juhlat harvoille ja valituille

    Juhlat, joihin kaikki haluavat, mutta vain harvat ja valitut pääsevät. Tästä on kyse Monin tapahtumissa.

    Referenssi

    NOR-SHIPPING 2015 & Wärtsilä 31

    Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.

    Referenssi

    IF – riskienhallintapäivä uudistui

    Uudistimme IF:in vuoden tärkeimmän suuryritysten riskienhallinnan -tapahtuman.

    Referenssi

    AMPRIS – mediastuntti vailla vertaa

    Kokemuksellista markkinointia parhaimmillaan. Sitä oli AMPRIS.

    Referenssi

    Uusi MTV – elämyksiä varten

    Toteutimme uuden MTV:n monitahoisen ja vaikuttavan lanseeraustapahtuman.

    Referenssi

    Suomi Areena mobiiliaplikaatio

    Mobiiliaplikaation avulla parannettiin tapahtumakävijöiden kokemusta käyttäjäystävällisesti.