Lahja, joka antaa myös tulevaisuudessa

Suomalainen teknologiayritys, Wärtsilä, halusi vahvistaa brändikuvaansa modernina ja digitaalisena yrityksenä Suomen sata-vuotis juhlavuoden kunniaksi.

Suomi100 -juhlavuosi inspiroi Wärtsilää

Suomalainen teknologiayritys, Wärtsilä, halusi vahvistaa brändikuvaansa modernina ja digitaalisena yrityksenä Suomen sata-vuotis juhlavuoden kunniaksi. Päätavoite oli kasvattaa brändinäkyvyyttä ja brändin tunnettuutta ranketamalla kampanja, jossa annettiin takaisin kotimaalle ja sen kansalaisille. Päätettiin rakentaa todella uniikki lahja ja integroitu monikanavainen kampanja, jolla pystyttäisiin viestimään vähemmän tunnettua, ympäristöystävällistä puolta yrityksestä.

Yhteiskunnallisesti merkittävä lahja

Mikä voisi olla parempi lahja suomalaisille, kuin puhtaampi ympäristö ja puhtaammat meret? Wärtsilästä tuli pilotti yhteistyökumppani Seabin-hankkeeseen. Levittääkseen sanomaa Wärtsilä lähetti SUP-urheilijan erityiselle matkalle, jonka pituus oli 1300 kilometriä. Tämän matkan ympärille rakennettiin 18 erilaista kesätapahtumaa pitkin Suomen rannikkoa.

 

Ota yhteyttä


    Lue lisää

    Kokemuksellinen
    markkinointi

    Kokemuksellinen markkinointi luo voimakkaan tunne-elämyksen. Brändi, joka saa asiakkaan tunteet loistamaan, erottuu kilpailijoista. Kun asiakkaat sitoutuvat brändiin, bisnes sujuu.
    Referenssi

    Aito GoT-kokemus toi voiton Evento Awardseissa

    Digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja hyödyntäen luotiin aidon tuntuinen kokemus sarjan faneille.

    Referenssi

    Paroc – yllättävää tuotemarkkinointia

    Suomi 100-juhlavuoden kunniaksi toteutimme Lahden MM-kisoihin Paroc-saunan.

    Referenssi

    DNA <3 Jolla - hauskin jono

    DNA:n ja Jollan integroitu markkinointikamppanja jää historian kirjoihin yhtenä Suomen onnistuneimpana tuotelanseerauksena.

    Referenssi

    Veikkauksen sauna – paikka haaveilla

    Suomalaisten lauantaihin kuuluu lotto ja sauna. Yhdistimme nämä kaksi asiaa Veikkauksen lottosaunassa, jossa oli lupa haaveilla.