Suomalainen teknologiayritys, Wärtsilä, halusi vahvistaa brändikuvaansa modernina ja digitaalisena yrityksenä Suomen sata-vuotis juhlavuoden kunniaksi.
Suomi100 -juhlavuosi inspiroi Wärtsilää
Suomalainen teknologiayritys, Wärtsilä, halusi vahvistaa brändikuvaansa modernina ja digitaalisena yrityksenä Suomen sata-vuotis juhlavuoden kunniaksi. Päätavoite oli kasvattaa brändinäkyvyyttä ja brändin tunnettuutta ranketamalla kampanja, jossa annettiin takaisin kotimaalle ja sen kansalaisille. Päätettiin rakentaa todella uniikki lahja ja integroitu monikanavainen kampanja, jolla pystyttäisiin viestimään vähemmän tunnettua, ympäristöystävällistä puolta yrityksestä.
Yhteiskunnallisesti merkittävä lahja
Mikä voisi olla parempi lahja suomalaisille, kuin puhtaampi ympäristö ja puhtaammat meret? Wärtsilästä tuli pilotti yhteistyökumppani Seabin-hankkeeseen. Levittääkseen sanomaa Wärtsilä lähetti SUP-urheilijan erityiselle matkalle, jonka pituus oli 1300 kilometriä. Tämän matkan ympärille rakennettiin 18 erilaista kesätapahtumaa pitkin Suomen rannikkoa.