Kansainväliset
tapahtumat

Tunne yleisösi, me hoidamme loput

Kansainvälisissä tapahtumissa onnistumisen kulmakivet ovat paikallisen kulttuurin ja kohderyhmän ymmärtäminen sekä kokemus paikallisista toimintatavoista ja kumppaneista. Paikallisen kulttuuriympäristön tunteminen ja tiedon kerääminen nimenomaan tapahtuman kohderyhmän näkökulmasta katsottuna on ensiarvoisen tärkeää.

Kerro meille kohderyhmäsi ja tavoitteesi, niin me hoidamme loput. Yksi yhteyshenkilö, joka huolehtii puolestasi kaiken kansainvälisen tapahtuman järjestämisessä, helpottaa arkea paljon. Erikoistuneet tekijämme tietävät kuinka kansainvälisen tapahtuman saa onnistumaan. Olemmehan suunnitelleet ja toteuttaneet laajan kumppaniverkostomme avulla satoja kansainvälisiä tapahtumia lähes kaikkialla maailmassa: erityisesti Euroopassa, Aasiassa, Pohjois- ja Etelä-Amerikassa sekä Australiassa.

Paikalliset kumppanit näyttelevät suurta roolia

Kansainvälisiä tapahtumia on hyvin vaikea toteuttaa ilman paikallisia kumppaneita. Tunnemme oikeat verkostot ja ymmärrämme miten nämä toimivat. Tiedämme keneen ottaa yhteyttä missäkin asiassa. Kumppaneidemme kautta tulee myös paljon sekä paikallisen kulttuurin tuntemusta että toimintatapojen tuntemusta, jotka auttavat meitä onnistuneen tapahtuman luomisessa.

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty

Hoidamme kansainvälisten tapahtumien toteutuksen alusta loppuun. Olemme ammattilaisia mitä tulee eri maiden maksuliikenteeseen ja maksusäännöksiin, sekä vakuutuksiin ja vastuukysymyksiin. Lisäksi olemme kartuttaneet kokemusta jo vuosien ajan ulkomailla järjestettävien tapahtumien logististen haasteiden osalta. Otamme huomioon tapahtumien suunnittelussa ja aikataulussa eri maiden tullimuodollisuudet ja paperisodat, joten sinun ei tarvitse huolehtia niistäkään.

Meiltä saat monipuolista osaamista

  • Kansainvälinen tapahtumamarkkinoinnin strategia
  • Globaalit tapahtumat ja messut
  • Lokaalit tapahtumatuotannon palvelut
  • Kumppaniverkoston johtaminen
  • Paikalliset markkinointikumppanuudet
  • Tapahtumien ja messujen logistiikkajohtaminen
  • Globaalit road show -tapahtumat
Kysy lisää

Jarkko Kivikoski

Business Director, joka huolehtii siitä, että toimistolla riittää vauhtia.

+358 50 3848 993 jarkko.kivikoski@wolttigroup.fi

Referenssi

NOR-SHIPPING 2015 & Wärtsilä 31

Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.

Referenssi

The GasFest 2017 – yhdessä tehden

The GasFest 2017 -tapahtuma yhdisti kaasualan kuumimpia aiheita viihteelliseen yhdessäoloon.

Muut palvelumme

Konseptit
& strategia

Kohtaamisten avulla voidaan vaikuttaa ihmisten tunteisiin jopa televisiota tehokkaammin. Ilman strategista ajattelua tässä onnistuminen on kuitenkin hakuammuntaa.

Kokemuksellinen
markkinointi

Kokemuksellinen markkinointi luo voimakkaan tunne-elämyksen. Brändi, joka saa asiakkaan tunteet loistamaan, erottuu kilpailijoista. Kun asiakkaat sitoutuvat brändiin, bisnes sujuu.

Tapahtumatuotanto

Jokaisen tapahtuman ytimessä on asiakas. Mikä heitä koskettaa, mikä saa heidät haukkomaan happea? Vaikuttava tapahtuma ei synny sattumalta. Hyvä suunnittelu on onnistuneen tapahtuman salaisuus.

Digitaaliset palvelut & videot

Videot ja muut digitaaliset sisällöt ovat hyviä välineitä vaikuttaa tunteisiin. Autamme asiakkaitamme tärkeiden viestien kiteyttämisessä, havainnollistamisessa ja tarinallistamisessa.

Sisäinen
viestintä

Työntekijät ovat olleet yritysten tärkein voimavara juhlapuheissa jo kauan. Nyt he ovat sitä oikeasti, ja siksi heihin kannattaa satsata. Sisäisillä tapahtumilla sitoutetaan ja tehdään tulosta.

Kaipaatko inspiraatiota? Tilaa uutiskirjeemme

Näin kick offista tulee liiketoiminnan työkalu

Huolella suunniteltu kick off muuttaa irrallisen seminaarin koko tilikauden kattavaksi liiketoiminnan työkaluksi. Kick offin merkitystä ei yrityksen menestykselle sovi vähätellä.… Read more »

Yhtiökokous markkinoi yrityksen brändiä

Hyvin järjestetty yhtiökokous on viesti. Se kertoo osakkeenomistajan arvon. Yhtiökokouksen koolle kutsuminen perustuu osakeyhtiölakiin. Se on pidettävä, mutta itse tapahtuman… Read more »

Suunnittelulla tehot irti tapahtuman vaikuttajamarkkinoinnista

Valjasta tarinasi kertojaksi vaikuttaja. Viestin uskottavuutta vahvistaa, jos yritys puhuu muullakin äänellä kuin omallaan. Livekohtaamisista saa myös enemmän irti, kun… Read more »