Yritystilaisuus ison tapahtuman kyljessä

LUX Helsinki, SuomiAreena ja muut laajaa kohderyhmää kiinnostavat massatapahtumat tarjoavat loistomahdollisuuden kiinnostavan B2B-tilaisuuden järjestämiselle.

Pakkanen paukkuu ja pimeys laskeutuu aikaisin. Tammikuun pimeitä päiviä kirkastava LUX Helsinki -valofestivaali kerää vuodesta toiseen satoja tuhansia kävijöitä ihastelemaan ympäri Helsingin keskustaa sijoitettuja valotaideteoksia.

Tapahtuma kiinnostaisi tätäkin useampia, mutta lähteminen on ponnistus: kotisohva houkuttaa kylmyyttä enemmän, eikä sitä tämänvuotista reittiäkään jaksaisi alkaa googlaamaan… Mutta entä jos yrityskumppani kutsuisi koko perheesi tiloihinsa lämmittelemään ja tarjoaisi opastetun kierroksen tapahtumaan?

Anna aitoa lisäarvoa tapahtumaan tulijoille

Ison tapahtuman kyljessä järjestetty yritystilaisuus on mahdollisuus, jota ei kannata jättää hyödyntämättä. Tilaisuus onnistuu, kun se suunnitellaan antamaan tapahtumaan tulevalle vieraalle aidosti lisäarvoa.

“Oli kyseessä sitten SuomiAreena, Flow tai Slush, olennaista on tapahtuman valmis aito vetovoima jollekin kohderyhmälle. Sen lisäksi pitää miettiä, mikä on se lisäarvo, jota yritys voi tapahtumaan tulijalle tarjota. LUX Helsingissä se voi olla koko perheen lämmin tapahtuma, jossa tapaa ystäviä, nauttii viihteellisestä ohjelmasta sekä pöydän antimista ja saa opastetun kierroksen”, sanoo Woltti Groupin osakas Jyri Räsänen.

Hyödynnä ison tapahtuman näkyvyys

Laajaa kohderyhmää kiinnostava massatapahtuma on hyvä paikka luoda vaikuttava kokemus pienelle kohderyhmälle. Tapahtuman kumppanina yrityksen on samalla mahdollista myös kasvattaa tunnettuuttaan laajalle kohderyhmälle.

Helsingin kaupungin kumppanina Woltti Group oli tänäkin vuonna mukana jopa 500 000 vierailijaa saaneessa LUX Helsinki -valotapahtumassa ja hyödynsi tilaisuuden myös omien asiakkaidensa kohtaamiseen. Woltti tarjosi kutsuvierailleen Lux Helsingin yhteydessä DeLUXe-tapahtuman ja mahdollisuuden kiertää valoteokset opastetusti ilman omaa etukäteisperehtymistä. Vieraille tarjotusta maailmanluokan elämyksestä vastasi puolestaan Helsingin kaupunki.

““Helsingin kaupungille hatunnosto upean tapahtuman aikaan saamisesta kaupunkiin vuoden pimeimpänä aikana”, Jyri Räsänen kiittelee.

Katso videokooste 9.1. järjestetystä DeLUXe -tapahtumasta

 

Onko yritystilaisuuden järjestäminen agendallasi? Ota yhteyttä jyri.rasanen@wolttigroup.fi

Asiantuntija

Jyri Räsänen

Joogasta, filosofiasta ja lumella liikkumisesta innostunut Account Director / Partner, joka haluaa ennen kaikkea inspiroida asiakkaita ja työkavereita.

Motto: Action speaks louder than words. And I'm a man of great experience.

+358 40 5563 041 jyri.rasanen@wolttigroup.fi

Lue lisää

Lisää artikkeleita

Luulitko tietäväsi kaiken vastuullisuudesta?

Tapahtumien vastuullisuutta ei ole vain pyrkimys hiilineutraaliuteen, vaan vastuullisuudessa on kyse johtamisjärjestelmästä. Yhtäkkiä vastuullisuuspuhe on läsnä kaikkialla. Onneksemme aihe ei…

Näin mittaat tapahtumamarkkinoinnin vaikuttavuutta

Näin mittaat tapahtumien tuloksia

Tapahtumien vaikuttavuuden mittaaminen on monelle haaste, eikä ihme. Olennaista on mitata aina samoja asioita ja muistaa myös analysoida tulokset. Vain…

Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran

Ensivaikutelma joka tekee vaikutuksen

Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran. Siksi sen on parasta olla hyvä. Ensivaikutelma ratkaisee. Vanha klisee on erityisen totta erityisesti yritysmaailman…

Työpajamuotoinen tapahtuma kiinnostaa

Kun ohjelman tekevät vieraat itse

Fasilitointi tekee yritystapahtumasta vaikuttavamman. “Perinteinen tapa järjestää B2B-tapahtuma on laittaa kutsuvieraat kuuntelemaan muiden juttuja. On keynote-puhuja, paneeli, pyöreän pöydän keskustelu…

Messut kiinnostavat taas

Älä unohda messuja

Kuinka ohjataan omalle messuosastolle juuri ne oikeat vieraat? Kun uudet tuotteet esitellään 3D-videoina ja ihmiset rakentavat ammattiverkostojaan sosiaalisessa mediassa, näyttävät…

Tapahtuman tarina alkaa jo kutsusta

Tapahtumassa brändi herää eloon

Tapahtuma kertoo tarinaa aina ensimmäisestä kutsuviestistä vieraiden siitä kertomiin kokemuksiin. Tapahtumaa suunniteltaessa on tärkeää miettiä, mitä asioita tilaisuudessa halutaan nostaa…

Tapahtumat ovat kohtaamisia, jotka jäävät mieleen

Ostopolun vaikuttavin kohtaamispiste

Tapahtumamarkkinointi on yksi tehokkaimmista ostokäyttäytymiseen vaikuttavista toimenpiteistä, mutta välitön myynti ei aina kerro olennaista tapahtuman aikaansaamasta vaikutuksesta. Markkinoijan vuosisuunnitelmassa tapahtumat…

Uudenlaista ajattelua Gas Fest -tapahtumassa

Kilpailumenestys kertoo uudesta ajattelusta

Markkinointialan kilpailuissa menestyvät suunnannäyttäjät, joissa tulokset pystytään osoittamaan ja asiat on tehty uudella tavalla. Tehdään tästä tapahtuma, joka voittaa palkintoja….

IBM Think 2018 -tapahtuma

Tapahtumamarkkinointi kasvaa kohisten

Tapahtumamarkkinointi voi Suomessa yhä vahvemmin. Nousukiitoinen trendi selviää Sponsorointi ja tapahtumamarkkinointi ry:n teettämästä Tapahtumabarometri-tutkimuksesta. Suomalaiset yritykset käyttivät vuonna 2018 tapahtumamarkkinointiin…

Kaipaatko inspiraatiota? Tilaa uutiskirjeemme