Yritystilaisuus ison tapahtuman kyljessä

LUX Helsinki, SuomiAreena ja muut laajaa kohderyhmää kiinnostavat massatapahtumat tarjoavat loistomahdollisuuden kiinnostavan B2B-tilaisuuden järjestämiselle.

Pakkanen paukkuu ja pimeys laskeutuu aikaisin. Tammikuun pimeitä päiviä kirkastava LUX Helsinki -valofestivaali kerää vuodesta toiseen satoja tuhansia kävijöitä ihastelemaan ympäri Helsingin keskustaa sijoitettuja valotaideteoksia.

Tapahtuma kiinnostaisi tätäkin useampia, mutta lähteminen on ponnistus: kotisohva houkuttaa kylmyyttä enemmän, eikä sitä tämänvuotista reittiäkään jaksaisi alkaa googlaamaan… Mutta entä jos yrityskumppani kutsuisi koko perheesi tiloihinsa lämmittelemään ja tarjoaisi opastetun kierroksen tapahtumaan?

Anna aitoa lisäarvoa tapahtumaan tulijoille

Ison tapahtuman kyljessä järjestetty yritystilaisuus on mahdollisuus, jota ei kannata jättää hyödyntämättä. Tilaisuus onnistuu, kun se suunnitellaan antamaan tapahtumaan tulevalle vieraalle aidosti lisäarvoa.

“Oli kyseessä sitten SuomiAreena, Flow tai Slush, olennaista on tapahtuman valmis aito vetovoima jollekin kohderyhmälle. Sen lisäksi pitää miettiä, mikä on se lisäarvo, jota yritys voi tapahtumaan tulijalle tarjota. LUX Helsingissä se voi olla koko perheen lämmin tapahtuma, jossa tapaa ystäviä, nauttii viihteellisestä ohjelmasta sekä pöydän antimista ja saa opastetun kierroksen”, sanoo Woltti Groupin osakas Jyri Räsänen.

Hyödynnä ison tapahtuman näkyvyys

Laajaa kohderyhmää kiinnostava massatapahtuma on hyvä paikka luoda vaikuttava kokemus pienelle kohderyhmälle. Tapahtuman kumppanina yrityksen on samalla mahdollista myös kasvattaa tunnettuuttaan laajalle kohderyhmälle.

Helsingin kaupungin kumppanina Woltti Group oli tänäkin vuonna mukana jopa 500 000 vierailijaa saaneessa LUX Helsinki -valotapahtumassa ja hyödynsi tilaisuuden myös omien asiakkaidensa kohtaamiseen. Woltti tarjosi kutsuvierailleen Lux Helsingin yhteydessä DeLUXe-tapahtuman ja mahdollisuuden kiertää valoteokset opastetusti ilman omaa etukäteisperehtymistä. Vieraille tarjotusta maailmanluokan elämyksestä vastasi puolestaan Helsingin kaupunki.

““Helsingin kaupungille hatunnosto upean tapahtuman aikaan saamisesta kaupunkiin vuoden pimeimpänä aikana”, Jyri Räsänen kiittelee.

Katso videokooste 9.1. järjestetystä DeLUXe -tapahtumasta

 

Onko yritystilaisuuden järjestäminen agendallasi? Ota yhteyttä jyri.rasanen@wolttigroup.fi

Asiantuntija

Jyri Räsänen

Joogasta, filosofiasta ja lumella liikkumisesta innostunut Account Director / Partner, joka haluaa ennen kaikkea inspiroida asiakkaita ja työkavereita.

Motto: Action speaks louder than words. And I'm a man of great experience.

+358 40 5563 041 jyri.rasanen@wolttigroup.fi

Lue lisää

Lisää artikkeleita

Visuaalisesti näyttävä kasvoseinä teki tapahtumasta somehitin

5 x näyttävä tapahtuma Instagramissa

Instagram nostaa merkitystään yritysten ja organisaatioiden markkinoinnissa. Katso vinkit, kuinka luot näyttävän kuvavirran ja rakennat Instagramissa näkyvyyttä tapahtumien avulla. Instagram…

Tulevaisuuden tekijät Haaga-Heliasta

Tapahtuma-alan tulevaisuuden tekijät

Woltti Groupin ja Haaga-Helia-ammattikorkeakoulun yhteistyö on win-win-tilanne. Opiskelijat saavat oppia käytännön työelämästä ja Woltti Group pääsee tutustumaan tulevaisuuden työntekijöihin. Fiuu!…

Oppeja Burning Man -tapahtumasta

Oppeja Burning Man -tapahtumasta

Burning Man on tapahtuma, joka on järjestetty toisin kuin kaikki muut. Siksi siitä kannattaa ottaa oppia. Kun Larry Harvey ja…

Tunne kohderyhmäsi intohimon aiheet

Tunne kohderyhmäsi intohimopisteet 

Jotta vieraat saadaan paikalle, on olennaista tunnistaa, mihin tapahtuman kohderyhmä suhtautuu intohimoisesti ja mikä heille on merkityksellistä. Tapahtumamarkkinoinnissa on entistä…

Woltti Goup muuttaa

Woltti Group muuttaa

Jatkossa löydät meidät osoitteesta Teollisuuskatu 33 – vain kivenheiton päästä entisistä toimitiloistamme. Viisitoista vuotta Helsingin Alppilassa on tullut päätökseen. Train factory…

Lauri Rotko, Helsinki Marketing

Vastuullisempia tilaisuuksia Helsingissä

Helsinki Marketing järjestää ensimmäisen Sustainable meeting -toimintamallinsa mukaisen tilaisuuden syyskuussa Finlandia-talossa. Pilotti on alku aiempaa vastuullisemmille B2B-tapahtumille Helsingissä ja osa…

Luulitko tietäväsi kaiken vastuullisuudesta?

Tapahtumien vastuullisuutta ei ole vain pyrkimys hiilineutraaliuteen, vaan vastuullisuudessa on kyse johtamisjärjestelmästä. Yhtäkkiä vastuullisuuspuhe on läsnä kaikkialla. Onneksemme aihe ei…

Näin mittaat tapahtumamarkkinoinnin vaikuttavuutta

Näin mittaat tapahtumien tuloksia

Tapahtumien vaikuttavuuden mittaaminen on monelle haaste, eikä ihme. Olennaista on mitata aina samoja asioita ja muistaa myös analysoida tulokset. Vain…

Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran

Ensivaikutelma joka tekee vaikutuksen

Ensivaikutelman voi tehdä vain kerran. Siksi sen on parasta olla hyvä. Ensivaikutelma ratkaisee. Vanha klisee on erityisen totta erityisesti yritysmaailman…

Kaipaatko inspiraatiota? Tilaa uutiskirjeemme