Tapahtumatuotanto

Ällistytä, yllätä ja ilahduta

Ihmiset tulevat tapahtumiin viihtymään. Kaikkien kalenterit ovat aina täynnä ja tullakseen tapahtumaan ihminen tekee tietoisen valinnan raivata sille aikaa. Kuivakkaa faktaa ei kaipaa kukaan, mutta yllättävällä tavalla tai yllättävässä ympäristössä esiteltynä saavat faktatkin aikaan tunnereaktion. Ja tunnereaktio jättää muistijäljen, joka jää elämään ihmisten mielessä.

Me wolttilaiset autamme sinua yllättämään asiakkaasi iloisesti ja luomme jokaisesta yrityksesi tapahtumasta, sekä kohtaamisesta yllättävän ja ainutlaatuisen. Suunnitellaan siis yhdessä tapahtuma, joka ylittää asiakkaittesi odotukset, ällistyttää, yllättää, koskettaa ja parhaimmillaan jättää heidät sanattomiksi.

Projektinhallinta varmistaa yksityiskohdat

Onnistunut tapahtuma vaatii hyvän ja huolellisen suunnittelun sekä rautaisen toteutuksen yksityiskohtia myöten. Jos jokin asia jää suunnittelematta, sitä on toteutuksessa aina hankala paikata. Pahimmillaan pieni unohdus johtaa tyytymättömiin vieraisiin ja vaarantaa koko investoinnin.

Me wolttilaiset tarjoamme rautaisen kansainvälisen tason osaamisen tapahtumatuotantoon ja kaikkien tärkeiden yksityiskohtien huomioimiseen. Läpinäkyvä ja kustannustehokas toimintamallimme, sekä ennakoiva budjetointi antaa yritysten tapahtumista vastaaville varmuuden tapahtuman onnistumisesta suunnitellulla tavalla.

Meiltä saat monipuolista osaamista

  • Tapahtumien johto
  • Tapahtumatuotanto
  • Messujen suunnittelu ja tuotanto
  • Budjettiseuranta ja taloushallinto
  • Tapahtumien logistiikka
  • Tarvike- ja vuokrausvaatimukset
  • Varastointi- ja inventaariohallinto
  • Tapahtuman myyntipaikkojen hallinto
  • Konferenssien suunnittelu ja tuotanto
  • Työpajamuotoilu
  • Esitysten suunnittelu
  • Ääni-, video- ja valaistussuunnittelu
Kysy lisää

Hans Karlsson

Ekstrovertti Account Director, joka syttyy ihmisten kanssa työskentelystä ja tapahtuma-alan monista mahdollisuuksista.

+358 44 7574 074 hans.karlsson@wolttigroup.fi

Referenssi

IBM Watson Summit – kokonainen kaupunki

Uudenlainen tapahtumakonsepti kolminkertaisti tapahtuman kaupallisen potentiaalin.

Referenssi

Paroc – yllättävää tuotemarkkinointia

Suomi 100-juhlavuoden kunniaksi toteutimme Lahden MM-kisoihin Paroc-saunan.

Referenssi

Aito GoT-kokemus toi voiton Evento Awardseissa

Digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja hyödyntäen luotiin aidon tuntuinen kokemus sarjan faneille.

Referenssi

MONI – juhlat harvoille ja valituille

Juhlat, joihin kaikki haluavat, mutta vain harvat ja valitut pääsevät. Tästä on kyse Monin tapahtumissa.

Referenssi

NOR-SHIPPING 2015 & Wärtsilä 31

Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.

Referenssi

AMPRIS – mediastuntti vailla vertaa

Kokemuksellista markkinointia parhaimmillaan. Sitä oli AMPRIS.

Referenssi

IF – riskienhallintapäivä uudistui

Uudistimme IF:in vuoden tärkeimmän suuryritysten riskienhallinnan -tapahtuman.

Referenssi

DNA <3 Jolla - hauskin jono

DNA:n ja Jollan integroitu markkinointikamppanja jää historian kirjoihin yhtenä Suomen onnistuneimpana tuotelanseerauksena.

Referenssi

Uusi MTV – elämyksiä varten

Toteutimme uuden MTV:n monitahoisen ja vaikuttavan lanseeraustapahtuman.

Referenssi

Veikkauksen sauna – paikka haaveilla

Suomalaisten lauantaihin kuuluu lotto ja sauna. Yhdistimme nämä kaksi asiaa Veikkauksen lottosaunassa, jossa oli lupa haaveilla.

Referenssi

Suomi Areena mobiiliaplikaatio

Mobiiliaplikaation avulla parannettiin tapahtumakävijöiden kokemusta käyttäjäystävällisesti.

Muut palvelumme

Konseptit
& strategia

Kohtaamisten avulla voidaan vaikuttaa ihmisten tunteisiin jopa televisiota tehokkaammin. Ilman strategista ajattelua tässä onnistuminen on kuitenkin hakuammuntaa.

Kokemuksellinen
markkinointi

Kokemuksellinen markkinointi luo voimakkaan tunne-elämyksen. Brändi, joka saa asiakkaan tunteet loistamaan, erottuu kilpailijoista. Kun asiakkaat sitoutuvat brändiin, bisnes sujuu.

Kansainväliset
tapahtumat

Kansainvälinen tapahtuma on helppo järjestää, kun yksi yhteyshenkilö hoitaa kaiken. Me Woltilla olemme toteuttaneet satoja kansainvälisiä tapahtumia lähes kaikkialla maailmassa.

Digitaaliset palvelut & videot

Videot ja muut digitaaliset sisällöt ovat hyviä välineitä vaikuttaa tunteisiin. Autamme asiakkaitamme tärkeiden viestien kiteyttämisessä, havainnollistamisessa ja tarinallistamisessa.

Sisäinen
viestintä

Työntekijät ovat olleet yritysten tärkein voimavara juhlapuheissa jo kauan. Nyt he ovat sitä oikeasti, ja siksi heihin kannattaa satsata. Sisäisillä tapahtumilla sitoutetaan ja tehdään tulosta.

Kaipaatko inspiraatiota? Tilaa uutiskirjeemme

Lataa opas

Tapahtumajärjestäjän opas

Onnistunut tapahtuma vaatii hyvän ja huolellisen suunnittelun sekä rautaisen toteutuksen yksityiskohtia myöten. Tässä oppaassa kerromme tärkeimmät opit yritysten tapahtumista vastaaville henkilöille.

Lataa opas tästä

Näin kick offista tulee liiketoiminnan työkalu

Huolella suunniteltu kick off muuttaa irrallisen seminaarin koko tilikauden kattavaksi liiketoiminnan työkaluksi. Kick offin merkitystä ei yrityksen menestykselle sovi vähätellä.… Read more »

Yhtiökokous markkinoi yrityksen brändiä

Hyvin järjestetty yhtiökokous on viesti. Se kertoo osakkeenomistajan arvon. Yhtiökokouksen koolle kutsuminen perustuu osakeyhtiölakiin. Se on pidettävä, mutta itse tapahtuman… Read more »