Suomi Areena mobiiliaplikaatio

Mobiiliaplikaation avulla parannettiin tapahtumakävijöiden kokemusta käyttäjäystävällisesti.

Applikaation avulla parempi tapahtumakokemus

Asiakkaan tavoitteena oli saada aikaiseksi parempi Suomi Areena-tapahtumakokemus. Applikaation sisällön ja tekninen suunnittelu tehtiin nopeasti ja kustannustehokkaasti. Runsaasta reaaliaikaisesta sisällöstä huolimatta käyttöliittymästä saatiin hyvin käyttäjäystävällinen.

Päivitetty versio tiedossa kesälle 2018

Applikaatio oli mukana kaikessa Suomi  Arenan ennakkomarkkinoinnissa ja sitä ladattiin runsaasti heti lanseerauksen jälkeen. Käyttäjien kokemusten pohjalta on tekeillä päivitetty versio tulevalle kesälle 2018.

Ota yhteyttä


    Lue lisää

    Tapahtumatuotanto

    Jokaisen tapahtuman ytimessä on asiakas. Mikä heitä koskettaa, mikä saa heidät haukkomaan happea? Vaikuttava tapahtuma ei synny sattumalta. Hyvä suunnittelu on onnistuneen tapahtuman salaisuus.
    Referenssi

    Paroc – yllättävää tuotemarkkinointia

    Suomi 100-juhlavuoden kunniaksi toteutimme Lahden MM-kisoihin Paroc-saunan.

    Referenssi

    IBM Watson Summit – kokonainen kaupunki

    Uudenlainen tapahtumakonsepti kolminkertaisti tapahtuman kaupallisen potentiaalin.

    Referenssi

    MONI – juhlat harvoille ja valituille

    Juhlat, joihin kaikki haluavat, mutta vain harvat ja valitut pääsevät. Tästä on kyse Monin tapahtumissa.

    Referenssi

    Aito GoT-kokemus toi voiton Evento Awardseissa

    Digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja hyödyntäen luotiin aidon tuntuinen kokemus sarjan faneille.

    Referenssi

    AMPRIS – mediastuntti vailla vertaa

    Kokemuksellista markkinointia parhaimmillaan. Sitä oli AMPRIS.

    Referenssi

    NOR-SHIPPING 2015 & Wärtsilä 31

    Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.

    Referenssi

    Uusi MTV – elämyksiä varten

    Toteutimme uuden MTV:n monitahoisen ja vaikuttavan lanseeraustapahtuman.

    Referenssi

    IF – riskienhallintapäivä uudistui

    Uudistimme IF:in vuoden tärkeimmän suuryritysten riskienhallinnan -tapahtuman.

    Referenssi

    DNA <3 Jolla - hauskin jono

    DNA:n ja Jollan integroitu markkinointikamppanja jää historian kirjoihin yhtenä Suomen onnistuneimpana tuotelanseerauksena.

    Referenssi

    Veikkauksen sauna – paikka haaveilla

    Suomalaisten lauantaihin kuuluu lotto ja sauna. Yhdistimme nämä kaksi asiaa Veikkauksen lottosaunassa, jossa oli lupa haaveilla.

    Referenssi

    Suomi Areena mobiiliaplikaatio

    Mobiiliaplikaation avulla parannettiin tapahtumakävijöiden kokemusta käyttäjäystävällisesti.