Kokemuksellinen
markkinointi

Kohtaamisten merkitys kasvaa

Miljooniin viesteihin pirstaloituneessa maailmassa ihmisten välisten kohtaamisten ja aitojen kokemusten merkitys kasvaa. Ihmiset haluavat, että heille kohdistetut viestit koskettavat ja puhuttelevat heitä. Suuressa osassa yrityksiä aitojen kohtaamisten merkitystä ei ole vielä kunnolla ymmärretty, joten kokemuksellisen markkinoinnin nostaminen strategian keskiöön voisi tarjota mittavan kilpailuedun ja erottautumisen markkinoilla. Me wolttilaiset olemme kokemuksellisen markkinoinnin ammattilaisia ja autamme yritystäsi luomaan onnistuneita kohtaamisia!

Kokemuksellinen markkinointi osa markkinoinnin työkalupakkia

Kokemuksellinen markkinointi on tärkeä osa modernin markkinoinnin työkalupakkia. Ostopäätökset tehdään tutkitusti tunteella ja, kun asiakkailla on yhä enemmän vaihtoehtoja, niin tunteiden merkitys korostuu entisestään. Hyvä brändi sitouttaa asiakkaat yritykseen luomalla halutun mielikuvan yrityksestä ja herättämällä asiakkaissa tunteita. Kokemuksellinen markkinointi luo voimakkaimman tunnekokemuksen ja tarjoaa tehokkaimman tavan sitoa asiakkaat brändiin.

Brändikokemus on kanavaton

Brändikokemus on tänä päivänä monikanavainen, tai pikemminkin kanavaton. Kokemuksen tulee toimia joka paikassa, jokaisessa kohtaamisessa ja jokaisessa tapahtumassa. Brändin tulee luoda pysyviä tunnejälkiä, koskettaa ja olla aito.

Kokemukset ovat tänään entistäkin tärkeämpiä, kun milleniaaleiksi kutsuttu sukupolvi alkaa olla jo nelikymppisiä. Heidän ja heitä nuorempien maailma on erilainen: läpinäkyvämpi, koskettavampi, sirpaleisempi ja digitaalisempi. He etsivät oikeudenmukaisempia ja reilumpia tapoja kuluttaa ja elää. Brändin ja yrityksen tulisi intohimoisesti etsiä tapoja markkinoida tämän päivän ja tulevaisuuden kuluttajille, jotka koskettavat ja herättelevät ihmisiä.

Meiltä saat monipuolista osaamista

  • Kokemuksellinen muotoilu
  • Markkinointikampanjan integrointi
  • Promootiomarkkinointi
  • Tuotelanseeraukset ja avajaiset
  • PR-tapahtumat ja tiedotus
  • Digitaalinen sitouttaminen
  • Sitouttamisen muotoilu
Kysy lisää

Jyri Räsänen

Joogasta, filosofiasta ja lumella liikkumisesta innostunut Account Director / Partner, joka haluaa ennen kaikkea inspiroida asiakkaita ja työkavereita.

Motto: Action speaks louder than words. And I'm a man of great experience.

+358 40 5563 041 jyri.rasanen@wolttigroup.fi

Referenssi

Lahja, joka antaa myös tulevaisuudessa

Suomalainen teknologiayritys, Wärtsilä, halusi vahvistaa brändikuvaansa modernina ja digitaalisena yrityksenä Suomen sata-vuotis juhlavuoden kunniaksi.

Referenssi

Paroc – yllättävää tuotemarkkinointia

Suomi 100-juhlavuoden kunniaksi toteutimme Lahden MM-kisoihin Paroc-saunan.

Referenssi

Aito GoT-kokemus toi voiton Evento Awardseissa

Digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja hyödyntäen luotiin aidon tuntuinen kokemus sarjan faneille.

Referenssi

DNA <3 Jolla - hauskin jono

DNA:n ja Jollan integroitu markkinointikamppanja jää historian kirjoihin yhtenä Suomen onnistuneimpana tuotelanseerauksena.

Referenssi

Veikkauksen sauna – paikka haaveilla

Suomalaisten lauantaihin kuuluu lotto ja sauna. Yhdistimme nämä kaksi asiaa Veikkauksen lottosaunassa, jossa oli lupa haaveilla.

Muut palvelumme

Konseptit
& strategia

Kohtaamisten avulla voidaan vaikuttaa ihmisten tunteisiin jopa televisiota tehokkaammin. Ilman strategista ajattelua tässä onnistuminen on kuitenkin hakuammuntaa.

Kansainväliset
tapahtumat

Kansainvälinen tapahtuma on helppo järjestää, kun yksi yhteyshenkilö hoitaa kaiken. Me Woltilla olemme toteuttaneet satoja kansainvälisiä tapahtumia lähes kaikkialla maailmassa.

Tapahtumatuotanto

Jokaisen tapahtuman ytimessä on asiakas. Mikä heitä koskettaa, mikä saa heidät haukkomaan happea? Vaikuttava tapahtuma ei synny sattumalta. Hyvä suunnittelu on onnistuneen tapahtuman salaisuus.

Digitaaliset palvelut & videot

Videot ja muut digitaaliset sisällöt ovat hyviä välineitä vaikuttaa tunteisiin. Autamme asiakkaitamme tärkeiden viestien kiteyttämisessä, havainnollistamisessa ja tarinallistamisessa.

Sisäinen
viestintä

Työntekijät ovat olleet yritysten tärkein voimavara juhlapuheissa jo kauan. Nyt he ovat sitä oikeasti, ja siksi heihin kannattaa satsata. Sisäisillä tapahtumilla sitoutetaan ja tehdään tulosta.

Kaipaatko inspiraatiota? Tilaa uutiskirjeemme

Tunne kohderyhmäsi intohimon aiheet

Tunne kohderyhmäsi intohimopisteet 

Jotta vieraat saadaan paikalle, on olennaista tunnistaa, mihin tapahtuman kohderyhmä suhtautuu intohimoisesti ja mikä heille on merkityksellistä. Tapahtumamarkkinoinnissa on entistä…

Woltti Goup muuttaa

Woltti Group muuttaa

Jatkossa löydät meidät osoitteesta Teollisuuskatu 33 – vain kivenheiton päästä entisistä toimitiloistamme. Viisitoista vuotta Helsingin Alppilassa on tullut päätökseen. Train factory…

Lauri Rotko, Helsinki Marketing

Vastuullisempia tilaisuuksia Helsingissä

Helsinki Marketing järjestää ensimmäisen Sustainable meeting -toimintamallinsa mukaisen tilaisuuden syyskuussa Finlandia-talossa. Pilotti on alku aiempaa vastuullisemmille B2B-tapahtumille Helsingissä ja osa…