IBM Watson Summit – kokonainen kaupunki

Uudenlainen tapahtumakonsepti kolminkertaisti tapahtuman kaupallisen potentiaalin.

Ei perinteisille power point -esityksille

IBM Watson Summit oli vuoden 2017 lippulaivatapahtuma, johon osallistui noin 1700 ICT-alan huippua. Tapahtuman konseptia lähdettiin miettimään yhdessä IBM:n kanssa tavoitteena löytää keino, jolla IBM:n tuotteet, ratkaisut ja palvelut voidaan tuoda ihmisille esiin hyvin konkreettisella tavalla, ilman perinteisiä power point- esityksiä!

Tekoälyn ympärille rakentui kaupunki

Lopputuloksena syntyi Watson kaupunki, joka rakennettiin IBM tekoälyn ympärille. Kaupunki rakennettiin eläväksi, jossa IBM:n business partnerit olivat esillä omilla toimipisteillään. Kaupungin keskeisillä paikoilla järjestettiin case- ja best-practise keskusteluja. Tapahtuman konseptia on hypetetty IBM Eurooppa ja USA tasolla; se nosti myös tapahtuman kaupallisen potentiaalin peräti kolminkertaiseksi aiempiin vuosiin verrattuna.

Contact Us


Read More

Tapahtumatuotanto

Jokaisen tapahtuman ytimessä on asiakas. Mikä heitä koskettaa, mikä saa heidät haukkomaan happea? Vaikuttava tapahtuma ei synny sattumalta. Hyvä suunnittelu on onnistuneen tapahtuman salaisuus.
Reference

MONI – juhlat harvoille ja valituille

Juhlat, joihin kaikki haluavat, mutta vain harvat ja valitut pääsevät. Tästä on kyse Monin tapahtumissa.

Reference

Uusi MTV – elämyksiä varten

Toteutimme uuden MTV:n monitahoisen ja vaikuttavan lanseeraustapahtuman.

Reference

IF – riskienhallintapäivä uudistui

Uudistimme IF:in vuoden tärkeimmän suuryritysten riskienhallinnan -tapahtuman.

Reference

DNA <3 Jolla - hauskin jono

DNA:n ja Jollan integroitu markkinointikamppanja jää historian kirjoihin yhtenä Suomen onnistuneimpana tuotelanseerauksena.

Reference

Paroc – yllättävää tuotemarkkinointia

Suomi 100-juhlavuoden kunniaksi toteutimme Lahden MM-kisoihin Paroc-saunan.

Reference

Aito GoT-kokemus toi voiton Evento Awardseissa

Digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja hyödyntäen luotiin aidon tuntuinen kokemus sarjan faneille.

Reference

NOR-SHIPPING 2015 & Wärtsilä 31

Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.

Reference

AMPRIS – mediastuntti vailla vertaa

Kokemuksellista markkinointia parhaimmillaan. Sitä oli AMPRIS.

Reference

Veikkauksen sauna – paikka haaveilla

Suomalaisten lauantaihin kuuluu lotto ja sauna. Yhdistimme nämä kaksi asiaa Veikkauksen lottosaunassa, jossa oli lupa haaveilla.

Reference

Suomi Areena mobiiliaplikaatio

Mobiiliaplikaation avulla parannettiin tapahtumakävijöiden kokemusta käyttäjäystävällisesti.