IBM Watson Summit – kokonainen kaupunki

Uudenlainen tapahtumakonsepti kolminkertaisti tapahtuman kaupallisen potentiaalin.

Ei perinteisille power point -esityksille

IBM Watson Summit oli vuoden 2017 lippulaivatapahtuma, johon osallistui noin 1700 ICT-alan huippua. Tapahtuman konseptia lähdettiin miettimään yhdessä IBM:n kanssa tavoitteena löytää keino, jolla IBM:n tuotteet, ratkaisut ja palvelut voidaan tuoda ihmisille esiin hyvin konkreettisella tavalla, ilman perinteisiä power point- esityksiä!

Tekoälyn ympärille rakentui kaupunki

Lopputuloksena syntyi Watson kaupunki, joka rakennettiin IBM tekoälyn ympärille. Kaupunki rakennettiin eläväksi, jossa IBM:n business partnerit olivat esillä omilla toimipisteillään. Kaupungin keskeisillä paikoilla järjestettiin case- ja best-practise keskusteluja. Tapahtuman konseptia on hypetetty IBM Eurooppa ja USA tasolla; se nosti myös tapahtuman kaupallisen potentiaalin peräti kolminkertaiseksi aiempiin vuosiin verrattuna.

Ota yhteyttä


Lue lisää

Tapahtumatuotanto

Jokaisen tapahtuman ytimessä on asiakas. Mikä heitä koskettaa, mikä saa heidät haukkomaan happea? Vaikuttava tapahtuma ei synny sattumalta. Hyvä suunnittelu on onnistuneen tapahtuman salaisuus.
Referenssi

MONI – juhlat harvoille ja valituille

Juhlat, joihin kaikki haluavat, mutta vain harvat ja valitut pääsevät. Tästä on kyse Monin tapahtumissa.

Referenssi

Uusi MTV – elämyksiä varten

Toteutimme uuden MTV:n monitahoisen ja vaikuttavan lanseeraustapahtuman.

Referenssi

IF – riskienhallintapäivä uudistui

Uudistimme IF:in vuoden tärkeimmän suuryritysten riskienhallinnan -tapahtuman.

Referenssi

DNA <3 Jolla - hauskin jono

DNA:n ja Jollan integroitu markkinointikamppanja jää historian kirjoihin yhtenä Suomen onnistuneimpana tuotelanseerauksena.

Referenssi

Paroc – yllättävää tuotemarkkinointia

Suomi 100-juhlavuoden kunniaksi toteutimme Lahden MM-kisoihin Paroc-saunan.

Referenssi

Aito GoT-kokemus toi voiton Evento Awardseissa

Digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja hyödyntäen luotiin aidon tuntuinen kokemus sarjan faneille.

Referenssi

NOR-SHIPPING 2015 & Wärtsilä 31

Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.

Referenssi

AMPRIS – mediastuntti vailla vertaa

Kokemuksellista markkinointia parhaimmillaan. Sitä oli AMPRIS.

Referenssi

Veikkauksen sauna – paikka haaveilla

Suomalaisten lauantaihin kuuluu lotto ja sauna. Yhdistimme nämä kaksi asiaa Veikkauksen lottosaunassa, jossa oli lupa haaveilla.

Referenssi

Suomi Areena mobiiliaplikaatio

Mobiiliaplikaation avulla parannettiin tapahtumakävijöiden kokemusta käyttäjäystävällisesti.