IF – riskienhallintapäivä uudistui

Uudistimme IF:in vuoden tärkeimmän suuryritysten riskienhallinnan -tapahtuman.

Menestyvästä tapahtumasta vielä parempi

IF halusi uudistaa vuoden tärkeimmän riskienhallintapäivätapahtuman. Tämän jo pitkään menestyksekkäästi järjestetyn tapahtuman kohderyhmä on suuryritysten vakuutusasioista päättävät henkilöt Suomessa. Uudistuksen ytimessä oli jakaa informaatiota ja käydä dialogia kohderhmän kanssaa, sille tutkitusti relevanteista aihealueista.

Lisäarvoa osallistujille

Järjestämämme vuoden 2014 IF:in riskienhallinta päivän tapahtuma toimi lähtölaukauksena uudenlaiselle tapahtumakonseptille. Tapahtuman tavoitteena oli kasvattaa ylimmän johdon ja talouspäälliköiden osallistujamäärää ja luoda aitoa lisäarvoa osallistujille. Tapahtuman sisältö oli suunniteltu kohderyhmähaastattelujen avulla ja tapahtumassa hödnnettiin siihen räätälöityä mobiiliaplikaatiota, jolla parannettiin interaktiivista dialogia, datan keräämistä ja jakamista.

Tapahtuma oli huikea menestys

Jopa 62 % osallistujista oli yritysten ylimmän johtotason päätöksentekijöitä, sekä talouspäälliköitä. Tapahtuman yleisarvosana osallistujien kesken kasvoi 10 prosenttia. Ensi kertaa tapahtuman historiassa osallsitujien arvio lisäarvoa tuottavasta sisällöstä ylitti asiakkaan tavoitteen.

Ota yhteyttä


    Lue lisää

    Tapahtumatuotanto

    Jokaisen tapahtuman ytimessä on asiakas. Mikä heitä koskettaa, mikä saa heidät haukkomaan happea? Vaikuttava tapahtuma ei synny sattumalta. Hyvä suunnittelu on onnistuneen tapahtuman salaisuus.
    Referenssi

    Sunnuntaimummit – anna hyvän kiertää

    Ihmisiä aidosti koskettavan Sunnuntaimummit -tapahtumakonseptin avulla taistellaan yksinäisyyttä vastaan ja muistutetaan kirkon eri tavoista tehdä hyvää.

    Referenssi

    The GasFest 2017 – yhdessä tehden

    The GasFest 2017 -tapahtuma yhdisti kaasualan kuumimpia aiheita viihteelliseen yhdessäoloon.

    Referenssi

    IBM Watson Summit – kokonainen kaupunki

    Uudenlainen tapahtumakonsepti kolminkertaisti tapahtuman kaupallisen potentiaalin.

    Referenssi

    MONI – juhlat harvoille ja valituille

    Juhlat, joihin kaikki haluavat, mutta vain harvat ja valitut pääsevät. Tästä on kyse Monin tapahtumissa.

    Referenssi

    DNA <3 Jolla - hauskin jono

    DNA:n ja Jollan integroitu markkinointikamppanja jää historian kirjoihin yhtenä Suomen onnistuneimpana tuotelanseerauksena.

    Referenssi

    Uusi MTV – elämyksiä varten

    Toteutimme uuden MTV:n monitahoisen ja vaikuttavan lanseeraustapahtuman.

    Referenssi

    Paroc – yllättävää tuotemarkkinointia

    Suomi 100-juhlavuoden kunniaksi toteutimme Lahden MM-kisoihin Paroc-saunan.

    Referenssi

    Aito GoT-kokemus toi voiton Evento Awardseissa

    Digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja hyödyntäen luotiin aidon tuntuinen kokemus sarjan faneille.

    Referenssi

    NOR-SHIPPING 2015 & Wärtsilä 31

    Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.

    Referenssi

    AMPRIS – mediastuntti vailla vertaa

    Kokemuksellista markkinointia parhaimmillaan. Sitä oli AMPRIS.

    Referenssi

    Veikkauksen sauna – paikka haaveilla

    Suomalaisten lauantaihin kuuluu lotto ja sauna. Yhdistimme nämä kaksi asiaa Veikkauksen lottosaunassa, jossa oli lupa haaveilla.

    Referenssi

    Suomi Areena mobiiliaplikaatio

    Mobiiliaplikaation avulla parannettiin tapahtumakävijöiden kokemusta käyttäjäystävällisesti.