NOR-SHIPPING 2015 & Wärtsilä 31

Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.

Rima asetettiin korkealle

Merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla tapahtumia tehdään usein aika hillitysti eikä suuria tapahtuma-innovaatioita tai erottautumisia yleensä ole. Wärtsilä on asettanut riman kuitenkin korkealle ja Osloon lähdettiin tekemään jotain erilaista.

Lopputulos herätti laajalti huomiota

Lopputulos oli integroitu kampanja, jossa yhdistettiin edistyksellinen messuosasto ja näyttävä, yleisölle avoin, tuotelanseeraus kokemukselliseen markkinointiin ja digitaaliseen kampanjaan. Kampanja herätti toimialalla laajalti huomiota ja se sai paljon medianäkyvyyttä. Se voitti myös Evento Awardseissa parhaan tuotelanseerauspalkinnon vuonna 2015.

Ota yhteyttä


    Lue lisää

    Kansainväliset
    tapahtumat

    Kansainvälinen tapahtuma on helppo järjestää, kun yksi yhteyshenkilö hoitaa kaiken. Me Woltilla olemme toteuttaneet satoja kansainvälisiä tapahtumia lähes kaikkialla maailmassa.

    Konseptit
    & strategia

    Kohtaamisten avulla voidaan vaikuttaa ihmisten tunteisiin jopa televisiota tehokkaammin. Ilman strategista ajattelua tässä onnistuminen on kuitenkin hakuammuntaa.

    Tapahtumatuotanto

    Jokaisen tapahtuman ytimessä on asiakas. Mikä heitä koskettaa, mikä saa heidät haukkomaan happea? Vaikuttava tapahtuma ei synny sattumalta. Hyvä suunnittelu on onnistuneen tapahtuman salaisuus.
    Referenssi

    The GasFest 2017 – yhdessä tehden

    The GasFest 2017 -tapahtuma yhdisti kaasualan kuumimpia aiheita viihteelliseen yhdessäoloon.

    Referenssi

    Erilainen joululahja asiakkaillemme

    Halusimme antaa asiakkaillemme perinteistä poikkeavan joululahjan. Woltti Groupin pop-up Lumilinnassa Helsingin keskustassa tarjosimme ratkaisuja sekä joulu- että työkiireisiin.

    Referenssi

    AMPRIS – mediastuntti vailla vertaa

    Kokemuksellista markkinointia parhaimmillaan. Sitä oli AMPRIS.

    Referenssi

    Sunnuntaimummit – anna hyvän kiertää

    Ihmisiä aidosti koskettavan Sunnuntaimummit -tapahtumakonseptin avulla taistellaan yksinäisyyttä vastaan ja muistutetaan kirkon eri tavoista tehdä hyvää.

    Referenssi

    Paroc – yllättävää tuotemarkkinointia

    Suomi 100-juhlavuoden kunniaksi toteutimme Lahden MM-kisoihin Paroc-saunan.

    Referenssi

    IBM Watson Summit – kokonainen kaupunki

    Uudenlainen tapahtumakonsepti kolminkertaisti tapahtuman kaupallisen potentiaalin.

    Referenssi

    MONI – juhlat harvoille ja valituille

    Juhlat, joihin kaikki haluavat, mutta vain harvat ja valitut pääsevät. Tästä on kyse Monin tapahtumissa.

    Referenssi

    Aito GoT-kokemus toi voiton Evento Awardseissa

    Digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja hyödyntäen luotiin aidon tuntuinen kokemus sarjan faneille.

    Referenssi

    Wärtsilä Digital Experience

    Wärtsilän messuosastolle rakennettiin innovatiivinen ja interaktiivinen maailma esittelemään heidän palvelutarjoamaa täysin uudella, digitaalisella tavalla.

    Referenssi

    Lahja, joka antaa myös tulevaisuudessa

    Suomalainen teknologiayritys, Wärtsilä, halusi vahvistaa brändikuvaansa modernina ja digitaalisena yrityksenä Suomen sata-vuotis juhlavuoden kunniaksi.

    Referenssi

    IF – riskienhallintapäivä uudistui

    Uudistimme IF:in vuoden tärkeimmän suuryritysten riskienhallinnan -tapahtuman.

    Referenssi

    Uusi MTV – elämyksiä varten

    Toteutimme uuden MTV:n monitahoisen ja vaikuttavan lanseeraustapahtuman.

    Referenssi

    DNA <3 Jolla - hauskin jono

    DNA:n ja Jollan integroitu markkinointikamppanja jää historian kirjoihin yhtenä Suomen onnistuneimpana tuotelanseerauksena.

    Referenssi

    Suomi Areena mobiiliaplikaatio

    Mobiiliaplikaation avulla parannettiin tapahtumakävijöiden kokemusta käyttäjäystävällisesti.

    Referenssi

    Veikkauksen sauna – paikka haaveilla

    Suomalaisten lauantaihin kuuluu lotto ja sauna. Yhdistimme nämä kaksi asiaa Veikkauksen lottosaunassa, jossa oli lupa haaveilla.