• Etusivu
  • Palvelut
  • Referenssit
  • Ideat
  • Ihmiset ja kulttuuri
  • Ota yhteyttä
  • English
  • Etusivu
  • Palvelut
  • Referenssit
  • Ideat
  • Ihmiset ja kulttuuri
  • Ota yhteyttä
  • English

Messut ja
tilasuunnittelu

Kohtaamisten merkitys kasvaa

Miljooniin viesteihin pirstaloituneessa maailmassa ihmisten välisten kohtaamisten ja aitojen kokemusten merkitys kasvaa.  Ihmiset haluavat, että heille kohdistetut viestit koskettavat ja puhuttelevat heitä. Suuressa osassa yrityksiä aitojen kohtaamisten merkitystä ei ole vielä kunnolla ymmärretty, joten tapahtumien nostaminen strategian keskiöön voi tarjota mittavan kilpailuedun ja erottautumisen markkinoilla.

Messut osana markkinoinnin työkalupakkia

Messut elävät pandemian jälkeen uutta kukoistuskautta. Etätyöaika näytti, että messut merkitsevät ennen kaikkea toisten ihmisten kohtaamista. Jos toimialamessuja ei olisi, missä muualla tapaisit yhtä laajasti liiketoiminnallesi tärkeitä ihmisiä? Ihmisiin pystyy vaikuttamaan parhaiten kohtaamalla heidät kasvokkain. Kun  asiakkailla on yhä enemmän vaihtoehtoja, tunteiden merkitys korostuu. Parhaimmillaan messut ovat myynnin ja markkinoinnin yhteisponnistus.

Tilasuunnittelu tuottaa tuloksia

Messuille ei kannata lähteä suunnittelematta. On hahmotettava, mitä messuosallistumisella haetaan. Kun tiedetään, mikä tapahtuman kohderyhmä on, miten edistetään yrityksen kaupallisia tavoitteiden saavuttamista ja millä keinoin oikeat ihmiset saadaan pysähtymään juuri omalle ständille, voidaan suunnitella osasto joka herättää kiinnostuksen ja jää mieleen.  Jotta kalliista messuinvestoinnista saa kaiken mahdollisen irti, kannattaa tilasuunnittelu toteuttaa huolella.

Meiltä saat monipuolista osaamista

  • Messukonseptit
  • Kansainväliset messut
  • Tilasuunnittelu
  • Tuotelanseeraukset ja avajaiset
  • Kokemuksellinen muotoilu
  • Markkinointikampanjan integrointi
  • Promootiomarkkinointi
  • PR-tapahtumat ja tiedotus
  • Digitaalinen sitouttaminen
  • Sitouttamisen muotoilu

Ota meihin yhteyttä

Jätä yhteystietosi oheisella lomakkeella. Asiantuntijamme on teihin yhteydessä ja voitte keskustella tarkemmin erilaisten tapahtumien järjestämisestä.

Lähetetään lomaketta...
Jokin meni vikaan.
Kiitos yhteydenotostasi!
Kysy lisää
Jyri Räsänen

Jyri Räsänen

Joogasta, filosofiasta ja lumella liikkumisesta innostunut Account Director / Partner, joka haluaa ennen kaikkea inspiroida asiakkaita ja työkavereita.

Motto: Action speaks louder than words. And I'm a man of great experience.

+358 40 5563 041 jyri.rasanen@wolttigroup.fi

Referenssi
Steerprop messuosasto

Miten jää murretaan

Suunnittelimme Steerpropille heidän itsensä näköisen osaston Nor-Shipping-messuille.

Referenssi
Airbus messuosasto

Ohittamaton Airbus

Loimme Airbusille CCW 2022 -osaston, jota ei kertakaikkiaan voinut ohittaa.

Referenssi

Lahja, joka antaa myös tulevaisuudessa

Suomalainen teknologiayritys, Wärtsilä, halusi vahvistaa brändikuvaansa modernina ja digitaalisena yrityksenä Suomen sata-vuotis juhlavuoden kunniaksi.

Muut palvelumme

Virtuaalitapahtumat

Virtuaalitapahtumassa osallistujat pitää saada liekitettyä mukaan tunnelmaan: innostumaan, osallistumaan, reagoimaan ja saada tunnereaktio aikaan.

⟶

Asiakas- ja sidosryhmätapahtumat

Asiakas- ja sidosryhmätapahtumat mahdollistavat suhteiden ylläpitämisen, rakentamisen ja sujuvan kanssakäymisen.

⟶

Henkilöstötapahtumat

Henkilöstötapahtumat ovat tärkeämpiä kuin koskaan. Työntekijät ovat yritysten tärkein voimavara, ja siksi heihin kannattaa satsata. Sisäisillä tapahtumilla sitoutetaan ja tehdään tulosta.

⟶

Tapahtumakonseptit
ja suunnittelu

Tapahtumakonsepti ohjaa tapahtuman suunnittelua aina toteutukseen ja tapahtuman jälkihoitoon asti.

⟶

Kansainväliset
tapahtumat ja messut

Olemme toteuttaneet satoja kansainvälisiä tapahtumia ja messuosastoja lähes kaikkialla maailmassa.

⟶

Kaipaatko maailmaasi lisää tunnetta? Tilaa Wolttigroup uutiskirje

B2B-tapahtumien potentiaalin hyödyntäminen oikeanlaisilla vierailijoilla

Täydet tehot irti B2B-tapahtumasta

B2B-liiketoiminnassa asiakassuhteet ovat kaiken keskiössä, ja tapahtumat ovat tutkitusti yksi asiakkaiden ostopolun vaikuttavimmista pisteistä. Jos ihmettelet, miksi yritystapahtumasi silti epäonnistuvat tavoitteissaan, sille on useimmiten yksi…

Tapahtumaan oikeat ihmiset

Varmista tapahtumaasi oikeat ihmiset

Jos tapahtumaan ei saada oikeita ihmisiä, investointi ei tuota haluttuja tuloksia. Wolttigroupin työpajamuotoinen prosessi auttaa yrityksiä onnistumaan tilaisuuksien järjestämisessä ja varmistaa, että jo kutsu sytyttää…

Studio 33

Studio 33 – virtuaalisten tapahtumien tuotantostudio

Virtuaalitapahtumat ovat jääneet uutena muotona perinteisten tapahtumien rinnalle, koska niiden avulla voi tavoittaa moninkertaisen määrän ihmisiä, sijainnista riippumatta. Tv-tuotannon tasoisena tehty laadukas virtuaalitapahtuma on mainio…

WOLTTIGROUP

TEOLLISUUSKATU 33
00510 HELSINKI
FINLAND

TEL +358 9 756 2710
FAX +358 9 8775 5331

Y-ID: 0713678-7

  • Etusivu
  • Palvelut
  • Referenssit
  • Ideat
  • Ihmiset ja kulttuuri
  • Ota yhteyttä
  • English

LASKUTUSOSOITE

NIMI: IDEA JA TUOTANTO WOLT OY
VERKKOLASKUTUSOSOITE
OVT-TUNNUS: 003707136787
OPERAATTORI: APIX MESSAGING OY
VÄLITTÄJÄN TUNNUS: 003723327487

HUOM. DANSKE BANKIN, HANDELSBANKENIN, PAIKALLISOSUUSPANKKIEN JA SÄÄSTÖPANKKIEN ASIAKKAILLE VERKKOLASKUOSOITE: 003723327487 JA OPERAATTORITUNNUS: DABAFIHH

MIKÄLI VERKKOLASKUJEN LÄHETYS EI OLE MAHDOLLISTA, MEILLE VOI LÄHETTÄÄ PDF-MUOTOISEN LASKUN SÄHKÖPOSTILLA OSOITTEESEEN: LASKUTUS@WOLTTIGROUP.FI