IF – riskienhallintapäivä uudistui

Uudistimme IF:in vuoden tärkeimmän suuryritysten riskienhallinnan -tapahtuman.

Menestyvästä tapahtumasta vielä parempi

IF halusi uudistaa vuoden tärkeimmän riskienhallintapäivätapahtuman. Tämän jo pitkään menestyksekkäästi järjestetyn tapahtuman kohderyhmä on suuryritysten vakuutusasioista päättävät henkilöt Suomessa. Uudistuksen ytimessä oli jakaa informaatiota ja käydä dialogia kohderhmän kanssaa, sille tutkitusti relevanteista aihealueista.

Lisäarvoa osallistujille

Järjestämämme vuoden 2014 IF:in riskienhallinta päivän tapahtuma toimi lähtölaukauksena uudenlaiselle tapahtumakonseptille. Tapahtuman tavoitteena oli kasvattaa ylimmän johdon ja talouspäälliköiden osallistujamäärää ja luoda aitoa lisäarvoa osallistujille. Tapahtuman sisältö oli suunniteltu kohderyhmähaastattelujen avulla ja tapahtumassa hödnnettiin siihen räätälöityä mobiiliaplikaatiota, jolla parannettiin interaktiivista dialogia, datan keräämistä ja jakamista.

Tapahtuma oli huikea menestys

Jopa 62 % osallistujista oli yritysten ylimmän johtotason päätöksentekijöitä, sekä talouspäälliköitä. Tapahtuman yleisarvosana osallistujien kesken kasvoi 10 prosenttia. Ensi kertaa tapahtuman historiassa osallsitujien arvio lisäarvoa tuottavasta sisällöstä ylitti asiakkaan tavoitteen.

Ota yhteyttä


Lue lisää

Tapahtumatuotanto

Jokaisen tapahtuman ytimessä on asiakas. Mikä heitä koskettaa, mikä saa heidät haukkomaan happea? Vaikuttava tapahtuma ei synny sattumalta. Hyvä suunnittelu on onnistuneen tapahtuman salaisuus.
Referenssi

Sunnuntaimummit – anna hyvän kiertää

Ihmisiä aidosti koskettavan Sunnuntaimummit -tapahtumakonseptin avulla taistellaan yksinäisyyttä vastaan ja muistutetaan kirkon eri tavoista tehdä hyvää.

Referenssi

The GasFest 2017 – yhdessä tehden

The GasFest 2017 -tapahtuma yhdisti kaasualan kuumimpia aiheita viihteelliseen yhdessäoloon.

Referenssi

IBM Watson Summit – kokonainen kaupunki

Uudenlainen tapahtumakonsepti kolminkertaisti tapahtuman kaupallisen potentiaalin.

Referenssi

MONI – juhlat harvoille ja valituille

Juhlat, joihin kaikki haluavat, mutta vain harvat ja valitut pääsevät. Tästä on kyse Monin tapahtumissa.

Referenssi

DNA <3 Jolla - hauskin jono

DNA:n ja Jollan integroitu markkinointikamppanja jää historian kirjoihin yhtenä Suomen onnistuneimpana tuotelanseerauksena.

Referenssi

Uusi MTV – elämyksiä varten

Toteutimme uuden MTV:n monitahoisen ja vaikuttavan lanseeraustapahtuman.

Referenssi

Paroc – yllättävää tuotemarkkinointia

Suomi 100-juhlavuoden kunniaksi toteutimme Lahden MM-kisoihin Paroc-saunan.

Referenssi

Aito GoT-kokemus toi voiton Evento Awardseissa

Digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja hyödyntäen luotiin aidon tuntuinen kokemus sarjan faneille.

Referenssi

NOR-SHIPPING 2015 & Wärtsilä 31

Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.

Referenssi

AMPRIS – mediastuntti vailla vertaa

Kokemuksellista markkinointia parhaimmillaan. Sitä oli AMPRIS.

Referenssi

Veikkauksen sauna – paikka haaveilla

Suomalaisten lauantaihin kuuluu lotto ja sauna. Yhdistimme nämä kaksi asiaa Veikkauksen lottosaunassa, jossa oli lupa haaveilla.

Referenssi

Suomi Areena mobiiliaplikaatio

Mobiiliaplikaation avulla parannettiin tapahtumakävijöiden kokemusta käyttäjäystävällisesti.