DNA <3 Jolla - hauskin jono

DNA:n ja Jollan integroitu markkinointikamppanja jää historian kirjoihin yhtenä Suomen onnistuneimpana tuotelanseerauksena.

Uniikki yhteistyö

DNA ja Jolla yhdistivät voimansa uniikin yhteistyön muodossa uuden Jolla-älypuhelimen lanseeraamisessa markkinoille. DNA on ollut mukana Jolla-puhelimen kehityksessä alusta asti.

Ensimmäinen Jolla myytiin tapahtumassa

Tämä yhteistyö huipentui ensimmäisen Jolla-puhelimen lanseeraukseen. Toteutimme ”Hauskin Jono” -tapahtuman marraskuussa 2013 Helsingissä. Tapahtumassa myytiin maailman ensimmäinen Jollan älypuhelin.

Ota yhteyttä


Lue lisää

Kokemuksellinen
markkinointi

Kokemuksellinen markkinointi luo voimakkaan tunne-elämyksen. Brändi, joka saa asiakkaan tunteet loistamaan, erottuu kilpailijoista. Kun asiakkaat sitoutuvat brändiin, bisnes sujuu.

Tapahtumatuotanto

Jokaisen tapahtuman ytimessä on asiakas. Mikä heitä koskettaa, mikä saa heidät haukkomaan happea? Vaikuttava tapahtuma ei synny sattumalta. Hyvä suunnittelu on onnistuneen tapahtuman salaisuus.
Referenssi

AMPRIS – mediastuntti vailla vertaa

Kokemuksellista markkinointia parhaimmillaan. Sitä oli AMPRIS.

Referenssi

Aito GoT-kokemus toi voiton Evento Awardseissa

Digitaalisia elämyksiä ja aktivointeja hyödyntäen luotiin aidon tuntuinen kokemus sarjan faneille.

Referenssi

Uusi MTV – elämyksiä varten

Toteutimme uuden MTV:n monitahoisen ja vaikuttavan lanseeraustapahtuman.

Referenssi

IBM Watson Summit – kokonainen kaupunki

Uudenlainen tapahtumakonsepti kolminkertaisti tapahtuman kaupallisen potentiaalin.

Referenssi

MONI – juhlat harvoille ja valituille

Juhlat, joihin kaikki haluavat, mutta vain harvat ja valitut pääsevät. Tästä on kyse Monin tapahtumissa.

Referenssi

IF – riskienhallintapäivä uudistui

Uudistimme IF:in vuoden tärkeimmän suuryritysten riskienhallinnan -tapahtuman.

Referenssi

Lahja, joka antaa myös tulevaisuudessa

Suomalainen teknologiayritys, Wärtsilä, halusi vahvistaa brändikuvaansa modernina ja digitaalisena yrityksenä Suomen sata-vuotis juhlavuoden kunniaksi.

Referenssi

Paroc – yllättävää tuotemarkkinointia

Suomi 100-juhlavuoden kunniaksi toteutimme Lahden MM-kisoihin Paroc-saunan.

Referenssi

Veikkauksen sauna – paikka haaveilla

Suomalaisten lauantaihin kuuluu lotto ja sauna. Yhdistimme nämä kaksi asiaa Veikkauksen lottosaunassa, jossa oli lupa haaveilla.

Referenssi

DNA yhtiökokous – brändin vahvistaja

Huolellisesti suunniteltu ja toteutettu yhtiökokous on mahdollisuus vahvistaa brändiä.

Referenssi

DNA rokkaa kaupungin isolla tavalla

Toteutimme Michael Monroen yllätyskeikan Helsingin keskustassa Espan lavalla, joka starttasi iPhone5-puhelimen myynnin alkamisen Suomessa.

Referenssi

DNA ja The Voice of Finland

Hyvin toteutetulla promo-kampanjalla asiakkaasi saavat enemmän irti tapahtumista.

Referenssi

NOR-SHIPPING 2015 & Wärtsilä 31

Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.

Referenssi

Suomi Areena mobiiliaplikaatio

Mobiiliaplikaation avulla parannettiin tapahtumakävijöiden kokemusta käyttäjäystävällisesti.