Lähdimme toteuttamaan Wärtsilän kanssa tapahtumaa, jollaista merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla ei ole ennen nähty.
Rima asetettiin korkealle
Merenkulku- ja energiamarkkinoiden alalla tapahtumia tehdään usein aika hillitysti eikä suuria tapahtuma-innovaatioita tai erottautumisia yleensä ole. Wärtsilä on asettanut riman kuitenkin korkealle ja Osloon lähdettiin tekemään jotain erilaista.
Lopputulos herätti laajalti huomiota
Lopputulos oli integroitu kampanja, jossa yhdistettiin edistyksellinen messuosasto ja näyttävä, yleisölle avoin, tuotelanseeraus kokemukselliseen markkinointiin ja digitaaliseen kampanjaan. Kampanja herätti toimialalla laajalti huomiota ja se sai paljon medianäkyvyyttä. Se voitti myös Evento Awardseissa parhaan tuotelanseerauspalkinnon vuonna 2015.